tatiantudor

850-ul lui Tatian

132 posts in this topic

Bună seara, povestea continuă, am deschis acest topic unde am să scriu despre toate problemele pe care le are și o sa le aibă noul meu volvo 850. După ce am hotărât sa abandonez primul meu volvo 850 pe motiv de nevoie de reparație capitală a motorului( lucru de neconceput din cauza că mașina este înmatriculată pe Bulgaria) am reușit sa cumpăr alt volvo 850 break 1996, 2.0i 10 valve înmatriculat fără taxă plătită. Masina are itp expirat din 06.2012 și se afla în stare bună( să zicem) am cumparat-o fără să o mișc un metru, motorul funcționează, nu dă fum la eșapament, nu dă gaze la joja, in concluzie sunt fericit.Urmează drumurile necesare pentru înmatricularea pe numele meu și ce-i mai dureros : taxa de poluare, va urez o seară buna și am sa mai scriu să mă laud (sau să mă vait).

 

20160630_204408.jpg

20160630_204421.jpg

20160630_204351.jpg

20160630_204339.jpg

20160630_204321.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumusica avand in vedere cat a stat! Sper sa aveti mult mai multa bafta cu asta!

Cu T5-ul ce se va intampla? Se dezmembreaza?

Sa va bucurati cat mai mult de noua achizitie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc pentru urări, T5-ul rămâne pe post de donator de organe,  dacă lucrurile decurg bine am de gând sa mut cât mai multe din accesoriile de pe T5 având în vedere că noua achiziție este aproape cheală ( aer condiționat manual, geamuri electrice fata și oglinzi electrice) , dar pana acolo mai am "mici detalii" de rezolvat.Mulțumesc încă o dată pentru urările de bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, ieri am reușit să rezolv inmatriculare la financiar , asigurare și itp și am mers și cu mașina ( mare bucurie ). 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari , cred ca asta a fost partea mai dificila , restul e pasiune :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari si sa te bucuri cit mai mult de noua bijuterie !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc pentru urări, pe asta sper să apuc să v-o prezint înainte să se strice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar nu inteleg de ce cumparati ( salut Bogdan S)  rable de 20 ani in care bagati bani si primiti ce?......va stiti pe voi si familia in siguranta, porniti fara griji la drum, de cate ori va priviti rabla va reindragostiti de ea, odata pus la punct uitati pentru 10 ani de probleme, politistii se gandesc de doua ori inainte sa va treaga la dreapta fiindca nu reusesc sa catalogheze caramida, la tamponari usoare din vina celuilalt nu va trebui sa coboriti din masina deoarece oricum maxim e zgariata, daca va doare spatele faceti o tura de 2000 km prin Europa in scaunul vechi (dar inca perfect) si nu mai aveti nevoie de tratament....si inca multe....... Stima domnilor pentru ca le readuceti la viata !:)

7 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cea mai recenta , in urma cu aproximativ trei saptamani in compania rablei lui Szatyus....:)

PHOTO_20160612_153840.jpg

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte tare arată cu deflectoarele de la geamurile laterale, sunt și eficiente ? că vreau și eu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au fost achizitionate deoarece ma deranja ca se murdarea geamul lateral in zona oglindei cand era mazga pe autosrada....acum arunca apa mai in spate deci ok, cand ploua si vrau sa cobor geamul la fel sunt eficiente si daca mai pun ca si mie i-mi plac cum arata pe rabla de 20 de ani,  atunci pot spune ca si-au meritat banutii')

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, opus a spus:

Au fost achizitionate deoarece ma deranja ca se murdarea geamul lateral in zona oglindei cand era mazga pe autosrada....acum arunca apa mai in spate deci ok, cand ploua si vrau sa cobor geamul la fel sunt eficiente si daca mai pun ca si mie i-mi plac cum arata pe rabla de 20 de ani,  atunci pot spune ca si-au meritat banutii')

Ajung sa iti vad mai des masina in poze ... ce treaba e asta ? 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scriu aici, poate citește cineva, închiderea centralizată funcționează defectuos, adică : în primul rând portiera portbagaj închide și deschide toate celelalte portiere, portiera șofer doar închide celelalte portiere (fără portbagaj) fără a le deschide, portiera pasager închide și deschide celelalte portiere (fără portbagaj ) iar telecomanda deschide toate portierele (fără portbagaj) și uneori le și închide  (dau vina pe butonul de închidere de pe telecomandă ) . Mulțumesc anticipat celor care mă pot ajuta cu ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E absolut normal ce ai tu acolo

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai cumva un modul aftermarket de telecomanda? Pentru ca alea cand se instaleaza taie firul de la sofer pentru deschiderea usilor. Sau ai cumva un buton in bord pe care scrie LOCK si UNLOCK?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 11 ore, tatiantudor a spus:

Scriu aici, poate citește cineva, închiderea centralizată funcționează defectuos, adică : în primul rând portiera portbagaj închide și deschide toate celelalte portiere, portiera șofer doar închide celelalte portiere (fără portbagaj) fără a le deschide, portiera pasager închide și deschide celelalte portiere (fără portbagaj ) iar telecomanda deschide toate portierele (fără portbagaj) și uneori le și închide  (dau vina pe butonul de închidere de pe telecomandă ) . Mulțumesc anticipat celor care mă pot ajuta cu ceva.

Vezi  ca la portbagaj( asta la 854) daca dai de cheie maxim stanga(parca) nu se mai deschide din centralizata.

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune o poza cu telecomanda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totul este original, nu am butonul conectat, la momentul achiziției mașinii totul funcționa regulamentar, am transplantat modulul de închidere cu telecomanda de pe mașina veche și a fost în regula cam două luni după  care a apărut problema 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum nu pot dar este modelul cu două  butoane unul lângă celălalt pe orizontala  în partea de sus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci e posibil sa fie rupt firul gri rosu care vine din portiera soferului.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 9/24/2016 at 1:12 PM, opus a spus:

Chiar nu inteleg de ce cumparati ( salut Bogdan S)  rable de 20 ani in care bagati bani si primiti ce?.....

Va salut! Mi-a placut comentariul, dar am zis ca si raspund.

Ce primim? 

-Pai eu cel putin am trecut de niste perioade nasoale concentrandu-ma la surubarit sub capota dricului meu.

-Intre doua semafoare este geniala schimbarea la fata a oricarui cocalar. De la privirea de "jmjmecher" inainte de plecare, pana la mirarea fara limite, cand deja sta frumos in jegul lui, de multe ori de 5-6 ori mai scump decat 850-ul meu, cu geamul inchis, fara nici macar sa intoarca privirea spre mine de rusine.

-Apoi cand ceafa lata da cu pumnul cat poate de tare in bordul X5-ului sau de 4.0 diesel, de vezi numai pixuri si tigari care ii zboara prin masina, ca ma ajunge din urma in localitate, dar la iesire si pe curbe nu se tine dupa mine. (Aici a fost putin discutabil, ca nu prea stia sa tina de covrig). 

-Prieteni de-ai mei care nu stiau nimic de Volvo pana acum cateva luni, dar care de cate ori apar "Asta da masina!" sau "E ce trebuie!".

-Gagica buna de mori cu Q7 de 3.6 benzina, putin nebuna, care dupa ce ramane in fum de anvelope, la urmatorul semafor se pune langa mine, claxoneaza finut si: "N-am crezut ca o masina ca aia merge asa. Esti pasionat, nu? Ai vrea sa mergem la o cafea?"

Si lista este lunga, dar pastrez pentru topicul meu. Astept sa renunte Cristian la T5-ul de Portugalia, sa-mi citeasca si mie cineva topicul. :))

Va salut respectuos!

 

5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact cum a spus Cristi, era rupt firul gri cu roșu, din vina mea, atunci când am  anulat alarma montată  odată în Belgia de primul proprietar, am refăcut legăturile originale printre care și firul gri cu roșu dar nu am fost atent ca firele atârnau oarecum și ulterior când am transplantat  instalația gpl şi s-a umblat pe sub bord băieții  de la service-ul gpl au agățat firele iar pe cel în cauza l-au smuls. Închiderea funcționa corect din telecomandă și nu am avut cum sa-mi dau seama de problema până  când nu a mai lucrat broasca de la portbagaj. Că venii vorba de portbagaj, am demontat actuatorul de pe portiera ( sa nu-l deschideți decât dacă sunteți siguri că este defect ) și l-am ciocănit puțin până a început să  lucreze, în concluzie închiderea centralizată funcționează regulamentar. Mulțumesc tuturor participanților la discuție . 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bună ziua , vin și eu cu o intrebare pentru cei care au schimbat ceva piese la acest model: ce capac și rotor pentru delcou să cumpăr ? (mă refer la marcă), mulțumesc 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now