tatiantudor

850-ul lui Tatian

132 posts in this topic

Iti recomand cu caldura Bosch. Fise de bujii Bougicord, bobina Bosch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Capac, rotor, bobina -Bosch. Cu asta au venit si echipate din fabrica. Capac si rotor merg si Beru.

Eu am fise bujii Magneti Marelli. Identice cu Bougicord ca si constructie, dar pretul mult mai mic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Subscriu la Bosch! Sa nu uitati de protectia de plastic de peste capac.

Vin si cu o rugaminte. Este o curiozitate. Ati putea masura cati kohm au fisele de pe T5? Cea mai lunga si cea mai scurta. Am vazut numere care variaza la alte 850-uri si sunt curios.

V-as fi recunoscator pentru aceasta informatie! Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intre timp am amânat comanda pieselor pentru zile mai bune, a apărut altă problemă când am vrut să schimb termostatul, adică am spart corpul pe care stă . Este vorba de motorul de 2 litri, 10 valve, 126 cai . Dacă are cineva așa ceva de vânzare vă rog să sunați la 0728588588 Mulțumesc și atașez și două poze.

20161211_145314.jpg

20161211_145345.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Mâine comand piesele și măsor imediat ce demontez"

Ne-ai lasat cu ochii in soare B)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Așa am zis și chiar vreau să schimb piesele despre care am vorbit dar din păcate am constatat că ce vreau eu începe să conteze mai puțin 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bună ziua, am reușit schimbarea capacului de delcou și am încercat și măsurarea rezistenței fișelor dar din păcate multimetru meu e cam "necăjit", arată valori cuprinse intre 03.0 și 06.5 pe capul de scară 200M. Și nu bag mâna în foc că fisele sunt pentru turbo, pe ele scrie Beru  clasa C.

Share this post


Link to post
Share on other sites

200M e prea mare. 20k ar trebui sa ajunga. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bună seara, așa cum am spus mai zis mai sus o să scriu să mă laud sau să mă vait, pentru început vreau să le mulțumesc celor care mă pot ajuta si sa-mi cer scuze dacă scriu despre o problemă despre care s-a mai discutat, am cautat ceva asemănător dar eu nu am gasit, să revin la problemă: practic am pierdut cilindrul cu nr cinci. Să o iau cu începutul: cu ceva vreme in urmă ( cam o lună) mașina a început să pornească la o cheie mai lungă, astăzi după pornire am simtit o bătaie ușoară in volan, in scurt timp motorul a început să aibă un relanti neregulat si am ajuns in faza de a porni foarte greu. Mentionez că se comportă la fel si pe benzină și pe gpl. Ce am putut face pe întuneric a fost să schimb între ele bujiile de la cilindrii cinci si unu. Problema a rămas la cilindrul cinci. Motorul este 2.0l cu 10 valve. Mă gândesc la fișă sau capac delcou dar maine pe lumină. Dacă aveti un sfat vă multumesc anticipat, o seară bună 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am uitat să scriu: bujiile sunt afumate, nu am nici un cod de eroare la verificarea cu ledul

Share this post


Link to post
Share on other sites

"practic am pierdut cilindrul cu nr cinci."

Ai facut un test de compresie ca sa fii sigur de afirmatia de mai sus ? Cum ti-ai dat seama, ai scos pe rand cate o fisa si la cilindrul 5 nu ai observant nici o modificare ?

Unde stai in Bucuresti, poate reusesc sa ajung pina la tine sa-i luam o compresie, iti dau o fisa, etc.  sa ne ajutam asa, ca intre posesori de...cazane.

Da-mi un nr, de telefon pe PM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Compresie nu, am scos fișele pe rând si la 5 nu se simte nici o schimbare, propunerea cu fișa de probă o accept cu bucurie, pot venii eu la tine dacă mai porneste mașina mea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bună seara la toată lumea, pentru că astăzi a fost frumos afară am lucrat la mașină. Să vă spun ce am mai facut : am incercat să pornesc motorul si nu am reușit, așa că am verificat compresia la rece după ce am scos siguranța alocată pompei de benzină. Cilindrul 1, 3, 4, 5 au ridicat acul dincolo de 10 bari. Cilindrul 2 doar la 6. In concluzie cilindrul 5, considerat de mine mort pare a fi viu totuși. Problema e in altă parte. In timpul acestei proceduri am observat că zona de la baza palmierului cu furtunașe de vacuum s-a umezit  cu benzină. Un furtunaș crăpat. Am schimbat furtunasul si am schimbat  si regulatorul de presiune de benzină. Am incercat să pornesc motorul, fără succes, dar cu ocazia asta am observat o altă pierdere de benzină, de data asta picură benzină din supapa EGR direct pe electromotor. Am luat o pauză și m-am pus pe ganduri. Am revenit si am inceput să demontez, inclusiv corpul clapetei de accelerație, ocazie cu care am observat că galeria de admisie este inundată cu benzină. In această situatie am dat la cheie cu gândul să  văd ce să întâmpla. Am observat că, având în vedere că cum am mai zis că galeria este inundată, nivelul benzinei a ajuns la gaura din galerie unde este conectată supapa egr. Acum vine partea interesantă: benzina a intrat în egr ( pe unde in mod normal iese gazul ars din egr si intra in galeria de admisie ) si a iesit pe una din cele trei găuri din ciuperca la care este conectat furtunasul de vacuum care comandă egr-ul. Întrebarea mea este dacă e defectă supapa egr ? Mulțumesc si imi cer scuze pentru lungimea textului, sunt nevorbit 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bună seara, in ziua de duminică am continuat cu reparațiile la mașină, am anulat supapa egr( cu ajutorul unei garnituri "oarbe" cum spun bătrânii), am mai schimbat două furtunașe de vacuum suspectate de aer fals si mașina a pornit, motorul merge rotund. Cu ocazia verificării nivelului de ulei la motor am gasit un pic de spumă albicioasă pe jojă care miroase a benzină, se impune schimbarea uleiului si a filtrului. Acestea fiind spuse vă urez seară bună si vă mulțumesc de atentie

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Emulsia respectiva e oarecum normala iarna, mai ales daca masina nu se misca pe distante mai lungi si uleiul nu are timp sa se incinga bine. Asa ramane apa de condens in ulei si cu timpul se produce emulsia respectiva.

Uite aici un exemplu de la Skoda nevestei, masina a vazut doar drumuri de 3-4 km de la fostul proprietar si schimb de ulei pe undeva la 2 ani :(

2018-01-031.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu merg cam 5000 km pe an, e prima oară când văd așa ceva la mașina mea, sus in capacul tachetilor pare curat.         La tine arată tare interesant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Să mă laud si eu, asta am reușit astazi

20180603_195554.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Cum se leaga boxa centrala? Caut variante ok de montat una la sistem aftermarket.

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

La SC 90x ai o mufa cu 5 pini (verde) la spatele radiolui. 2 fire sunt pentru boxa centrala. In plus ai nevoie de decodorul Dolby ca sa fie activa functia. Am avut si eu cativa ani varianta respectiva dar dupa ce am facut rost de un bord bej nu am mai decupat din bord, si am schimbat SC 901 cu un SC 805 Premium Sound

2013-01-13 15.04.07.jpg

2015-04-07 08.04.15.jpg

2012-09-06 10.55.38.jpg

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, tatiantudor a spus:

De ce nu treci pe original ?

La ce te referi? Mai original de un  SC 805 PSS  nu se poate :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now