tatiantudor

850-ul lui Tatian

132 posts in this topic

Eu imi cer scuze dacă am lăsat impresia că am fost deranjat de ceva, mașinile noastre sunt cele mai bune, legat de costurile cu reparatia motorului, la început am alocat 2000 euro, vedem la final

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci mai ai o sansa, faci masina istorica si mergi pe unde vrei tu . 

Eu am un Volvo C303 din 75, militar, si scoate un fum saracul de zici ca e locomotiva insa am voie peste tot si nu conteaza daca scoate fum . 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bună seara, imi puteți spune vă rog cat trebuie să fie fanta segmentilor pentru motorul 2.3t5 ? Mulțumesc 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa montezi segmentii separat in "camasi"  aka cilindrii motor si apoi vezi si tu cu o lera sa ai citeva sutimi. Sincer nu mai stiu ce valoare dar de fel cit mai mica intrucit cind se mai aseaza in " camasi" se mai pot pierde ceva microni in ideea ca honuirea nu este facuta ca pentru F1 :).

Trebuie sa rectifici din cilindrii  exact la cota de care ai segmentii si asa scapi de surprize.

 Sper ca te bagi la ceva la care stapinesti situatia ca nu este asa simplu ,toata ingineria sa faci totul de la zero. Acum nu stiu ce pui nou si ce lasi in noul bloc dar bine este sa fii avut la activ motoare (orice fel) facute anterior  cu zecile ca sa simti cum sta treaba fara teama.

Daca te apuci sa cauti pe Y.T ca sa vezi ce si cum , atunci ...:D 

 Bafta pe mai departe

Edited by Vvolvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc, sper să găsesc ceva pe Volvotips, in Vadis nu e nimic 

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Vadis nu gasesti decat pe bucati cate ceva, ai nevoie de "cartea albastra".
Aici o poti cumpara impreuna cu o tona de alte lucruri https://store.otpubs.com/850-models-1992-to-1997/ e o investitie f buna zic eu. 

Bafta sau noroc (in functie de cat de pregatit esti :D )

Cristian

0.jpg

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi se pare foarte tare cartea albastră , mulțumesc, iar asta cu "baftă sau noroc" e bună,  să înțeleg că nu am de ales,  trebuie să dau înainte. Momentan lucrarea stă,  încă nu e gata arborele, trebuie rectificat la cota 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Era o poanta la politehnica cand am fost stundent ca daca ai invatat pt examen "sa ai bafta" si daca nu "sa ai noroc" :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

La categoria " să ai noroc" sigur nu sunt,dar parcă si " să ai baftă " e cam mult, o rugăciune se pune 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara, motorul a fost pus pe masina de ceva vreme, a durat ceva timp până am ajuns sa ii dau cheie, adica astazi, si surpriza: nu a pornit. O chestie pe care am observat-o este ca am 12V la mufele injectoarelor chiar si atunci cand cheia e scoasa din contact. Mentionez ca am schimbat motorul 2.0L aspirat cu 2.3L turbo. Odata cu motorul am scimbat si instalatia electrica, partea de pe motor pana in calculator si calculatorul. Mă putei ajuta va rog cu ceva informatii despre aceasta situatie ? Dacă nu e normal sa fie asa cum se poate rezolva ? Promit ca dupa ce reusesc sa pornesc masina si sper sa si mearga bine sa scriu mai multe despre ce am facut la masina, multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna dimineata, astazi am descoperit ca atunci cand deconectez bateria țacane releul din imaginea alaturata, oare ce inseamna ? Multumesc anticipat pentru orice idee.

20201018_110534.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Vezi ca în rare cazuri moare releul. Firele stau îndoite aproape la 90 de grade. Vezi dacă nu ala e baiul. 

Ala e controlul injectoarelor. Dacă își da duhul, nu mai pornește. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate nu stiu nici care e releul, daca ma poti ajuta si cu informatia asta        momentan nu pot decat sa-ti multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce prost sunt, nu-i asa ca releul este cel din poza pusa de mine ? Tocmai l-am dus aseara pentru iernat la aproximativ 15 km de Bucuresti, ce tie si cu nestiinta asta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma refer la un alt releu pe care il aveam de pe primul meu 850 pe care l-am dezmembrat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara, revin cu noutati, am schimbat releul pomenit de BogdanS, nici o schimbare, nu porneste, dupa destul de multe incercari. Iau o pauza de gandire si ma hotarasc sa verific daca s-au udat bujiile. Zis si facut, surpriza, bujiile uscate. Ma gandesc ca injectoarele care zac de 4 ani poate s-au blocat, oxidat sau alte lucruri la care nu ma gandesc si pricep au patit, ele fiind ale motorului de 2.3 t5 tocmai restaurat. Am demontat injectoarele mai sus pomenite si am instalat injectoarele defunctului 2.0L 10 valve aspirat in speranta ca se schimba ceva. Dau cheie si la un moment dat dupa multe invarteli, moare bateria, schimb bateria si continui sa invart pana cand se intampla ce se aude in filmarea de mai jos.

20201018_202625.mp4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa acest episod am mai dat ceva timp la cheie, dar fara nici un rezultat. Daca aveti un sfat pentru mine, ce sa-i mai verific, poate reusesc s-o pornesc, multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acuma vad ca e motorul schimbat. Automat ai pus și instalația electrica de turbo. Vezi dacă nu ai montat invers mufele de la tcv cu cea pentru senzorul de volanta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Firele mufei tcv sunt rutate impreuna cu restul firelor care sunt asezate pe motor ? Sau mufa vine din alta parte ? In instalatia preluata de pe t5 nu am gasit mufa si pentru tcv, in schimb am gasit o mufa libera sub suportul bateriei,  si care ajunge la fix la tcv. Oricum am emotii legat de fire, mufe si vacumuri, instalatia a stat 4 ani intr-un beci la care au avut acces si niste soareci, a trebuit sa desfac toate varnisurile, izolatiile, sa verific continuitatea firelor si asa mai departe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, stiu ca e un sfat atehnic, dar ai incercat sa-i dai cu spray in admisie? Daca porneste sti macar ca este o problema pe/de alimentarea cu combustibil. Zic si eu nu dati cu pietre.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Dupa parerea mea uu e o idee rea, dupa ce schimb senzorul de axa cu came si cel de la volanta, o sa incerc si varianta cu spray de pornire, ca de aia exista

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu da cu spray de pornire. E prea strong. Spray mare de silicon de bord sau curățitor de frane. ;D 

Și pe cât posibil după debitmetru. Scoate supapa ptc și pulverizeaza cu silicon pe gaura aia, direct în gura la turbo. Îl minte puțin la debitul de aer, dar nu atât de mult încât sa fie bai. 

 

Edited by Bogdan S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles, multumesc, pana sambata nu fac nimic, revin cu vrsti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now