tatiantudor

850-ul lui Tatian

132 posts in this topic

Presiune in rampa 3 bari, si atunci cand dau la cheie, facut strap le releul pompei, nici o eroare pe tester, are scanteie, verificata instalatia de la ecu la motor dupa schemele electrice, toate operatiile facute de Matrixx.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara, revin cu noutati, dupa o saptamana de la tentativa nereusita de pornire am recitit intrebarile puse de voi si am intrebat in stanga si in dreapta ce m-a intrebat Cristi legat de immo, si cu ajutorul unui proprietar de volvo 850 (din pacate nu e aici pe forum, Razvan se numeste) si al testerului sau, am aflat ca ECU nu vedea cheia. Schimbat immo si masina a pornit la sfert, in concluzie: strapul la soclul releului 210 pacaleste electromotorul, imobilizatorul se pare ca nu poate fi pacalit. Pe aceasta cale va multumesc din suflet, dar continui sa ma vait, sambata seara pe o ploaie mocaneasca cu un cort montat peste masina am rezolvat pornirea asa cum v-am povestit mai sus,( ii multumesc si lui Alex pentru prezenta si asistenta), a doua zi am scos masina la plimbare si dupa 25 de km am constatat o masiva pierdere de ulei pe partea din spate, parea ca pierde intre carter( parte de motor care strange arborele de bloc) si bloc, pe toata lungimea blocului. Am revenit la baza si m-am pus pe plans, unde am gresit ? era adezivul expirat ? nu am dat suficient ? si alte intrebari de genu' .Dupa inca o saptamana in care nu am facut nimic la masina, sambata trecuta mi-am facut curaj si m-am bagat sub masina sa vad exact pe unde curge. Am spalat bine toata zona si am vazut ca de fapt uleiul venea de sus, de la semeringul axei cu came de evacuare, partea cu cureaua de distributie. De fapt am constatat ca pierdea ulei pe la toate cele patru semeringuri ale axelor cu came. Tot ce am putut momentat sa fac a fost sa montez alte semeringuri tot noi, dar de data asta le-am scurtat arculetele, ma gandesc ca cineva, la momentul unei reparatii, a rectificat axele acolo unde calca semeringul. Acum pare ca nu mai curge, zic "pare" pentru ca nu am apucat sa merg cu masina, doar a mers motorul 20 min. Imi cer scuze pentru lungimea postarii, sunt emotionat si ingrijorat in acelasi timp dar sunt sigur ca ma intelegeti, sambata care vine sunt pregatit sa fac un drum mai lung, asta daca o sa vrea si masina

     

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Simeringurile se "coc" in timp mai cu seama daca s-a tras tare de motor (mers la turatii mari constant,ulei prost ,etc).

Nu mai stau asezate bine in degajarile respective  si ajung sa se invirta odata cu axele cu came ,se deplaseaza 2.3 mm spre exterior incit permite flux de ulei masiv in acele zone.

Sper astea sa iti fie problemele si sa te plimbi cu ea, iti doresc:).

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toate semeringurile au fost puse noi, din setul de garnituri victor reinz, dupa constatare le-am schimbat cu elring, pe care le-am montat cam 3 mm spre exterior si carora le-am scurtat arculetele cam 3mm, si ca sa fiu sigur ca semeringurile nu pleaca de la locul lor, le-am pus silicon inainte de a le monta, intre ele si locasul din chiulasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now