emy1979

Caut o masina buna

28 posts in this topic

Salut cu respect . Suant in cautarea unui volvo  v50 cam asta permite bugetu. Ce sfaturi puteti oferi ? Am studiat internetu si diverse anunturi. Pe acest forum suant nou cam bebe sa zic asa. Va multumesc.:mellow::mellow::mellow:  Pe diverse anunturi "alea de samsari" toate au 130000 de km ma intereseaza daca cunoasteti o masina de familie care trebuie sa fie VOLVO :D . Si proprietaru sa fie sincer an ceea ce priveste auto .  Mii de multumiri daca nu am postat bine,iertare suant nou

Edited by emy1979

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugetul cat e mai exact? Poti gasi V50 la 4000, sau la 10000. Depinde de multi factori

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa ca sa iti faci o idee , am vandut v50-ul d5 summum 2008 @170 k km , cu 7000 euroi prin aprilie !

Sfaturi : nu te uita la kilometraj , mai bine sfatuiestete cu un cunoscator al marci volvo , fa o testare cu vida-dice (tester volvo) si o inspectie tehnica.

Cat despre dotari, le consider necesare pe urmatoarele: scaune incalzite , senzori ploaie , senzori parcare , high performance sound , si xenon . Evident orice echipare peste este mai buna :D 

Motorizari : aici daca iti permiti un d5 este minunat, nu te dezamageste ! Depinde si cu cata putere esti obisnuit si drumurile pe care doresti sa le faci cu masinuta.

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru sfaturi. Cu masina pe care vreau sa o acizitionez ca si drumuri o voi folosi in bucuresti si probabil 2 concedi pe an. Mare, munte posibil si 1 sau 2 iesiri afara. 

Inca o intrebare pot pune aici ceva linkuri cu diverse anunturi ?

masina pe care o conduc este o babuta din 94 de 63 Kw benzina 

Edited by emy1979

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer iti recomand pt oras o benzinara 1.8 / 2.0(cred ca este) , motorizarea 1.6 benzina e cam slabuta pt dimensiunile masinii (v50) .

La motorina recomand calduras 2.4 d5 (am detinut 2 ani , super multumit , singurul dezavantaj , cam prost antifonata pt motorizarea respectiva, daca nu te deranjeaza vuietul turbinei ... e super )

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

5500 nu cred ca gasesti cu km sub 130k si cu mega dotari si sa fie mai noua de 2008.

Sfatul meu e sa nu te limitezi la km sau an, iti dau si un exemplu daca masina are 180k si i-au fost inlocuite o serie de elemente ca: discuri, ambreaj, distributie, dpf pt diesel ... de duce lejer inca 100k km, in schimb la 130k km  daca nu are nimic schimbat e posibil ca la 150 - 160k km sa le schimbi tu si nu e ieftin.

PS: V50 pe care il am l-am luat la 145k km cu urmatoarele piese schimbate: discuri, placute, rulmenti spate, distributie, etriere spate, si altele mici elemente. Acum are aproape 200k km si pana acum am schimbat doar un rulment pe ST fata < fag 500 lei>.

Sunt multi proprietari de volvo care au lejer peste 200k km si masinile merg foarte ok < pentru ca au fost intretinute >. Acum 3 luni un amic si-a luat cu 5000E un V50 1.6D 2008  200k km avariatin p dr spate bara, tripla + un pic aripa. Verifica si tu site-urile externe si o sa vezi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema nu ar fi Km ziceam asa ca majoritatea suint date probabil inapoi

Ma gandesc la un v50 1,6D 2005 sau 2006

motoru este ok ? De mers afara sa iau una parerea mea ca nu se merita ca si cheltuiala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atentie la taxa de prima inmatriculare ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Nicu B said:

Atentie la taxa de prima inmatriculare ..

Tocmai si aici mai suant 500 600

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin cu intrebarea . Pot pune link cu ce gasesc pe anunturi ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consider 1.6d-ul un motor riscant , daca o verifici cum trebuie ... poate ai noroc de una buna ! Totusi daca iei una cu dpf si te plimbi numai in oras ai sa dai de belele, sau te inveti si plimbi la regenerat odata la aprox 3-400 km , sau dpf-off

Cat despre a posta aici un anunt (alti au facut-o ) doar ca nu stiu cu cat te ajuta , daca nu vedem masina in realitate...

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, emy1979 said:

Revin cu intrebarea . Pot pune link cu ce gasesc pe anunturi ?

 

Da poti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut si va multumesc pt sfaturi. Am inteles ca motoarele de 1,6D ar fi cam micute pt caroseria de V50. Asa ca ma uit dupa un 2,0D http://autovit.ro/anunt/volvo-v50-ID7GhREb.html#b233c5d1d7 ce parere aveti ? 1,6 sau 2,0 masina vreau sa o iau pt familie si bine inteles de zi cu zi prin bucuresti. Va cer parerea ca nu as vrea sa am surpriza sa ma lase probabil la o plecare in concediu. Mai este si varianta de 1,6 http://autovit.ro/anunt/volvo-v50-ID7GhJvn.html#b233c5d1d7 acum recunosc asta are taxa de mediu de platit pare sa nu fie mai mare de 400eur. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obligatoriu ori ce masina as loa voi schimba kit distributie ulei si filtre . Ce altceva ar mai trebui schimbat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Placuite / discuri daca e cazul, o umplere cu freon, un radiator de clima (pica des la platforma asta), valve control turbina, si cam orice iti va iesi la diagnoza cand o verifici inainte de cumparare.

PS: Vezi ca ai gresit o litera la locatie in profil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spor la cautat.
Cat despre 1.6d nu e mic deloc, isi face treaba. Gandeste-te ca D2 au pus si pe S60 care are crc 200kg in plus (fata de v50). 
Daca mergi zilnic in Buc si iesi din oras din an in paste, ar fii ideal sa-ti iei un benzinar. Fa un calcul aprox km parcursi/an si vezi ce renteaza. 
Stai geana zilnic pe site-urile de profil si cand apare ceva interesant fugi pana acolo.
Ca fapt divers, sa ai un 1000E "pusi la ciorap" pt ce va urma dupa ce o achizitionezi.
Am pus un link strict orientativ: https://lajumate.ro/volvo-v50-18-momentum-2080677.html
O zi buna si bafta!



 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gresala rezolvata merci . Sa inteleg ca motoarele pe benzina suant mai rezistente. Ce se intanpla la consum ? ca baba mea ma cam rupe 13 14 in oras si e o benzinara de 1,5.

Acum da poate ai dreptate ca si cheltuiala in timp ca am inteles, ca acel filtru de particule ar trebui schimbat la o masina sh. Sa nu mai vb de o turbina am studiat un magazin de piese auto si e cam 3000ron o turbina  filtru de particule nici nu am gasit . Da am inteles ca se regenereaza . Deci concluzie benzina :rolleyes: . 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

    De departe pt ce iti doresti sa faci cu masina an de an ,este vorba de un benzinar.Ca este 1.8 sau 2.0 (mai rare)sint motoare gemene cu Ford (aceleasi capacitati) iar consumul in orasul Bucuresti  va fi aproximativ cit hyundai , poate minus 1-2l,( pt ca sint aspirate si au cuplu sus in turatie) .Totusi cu un 1.6D nu cred ca scoti consum sub 7.5-8 in orasul Bucuresti in ore de virf, decit daca masina este cu citeva revizii si nu obosite si masluite .

Dieselul este facut sa alerge mult si lung si nu sa "tzopaie intre semafoare",insa probabil intentia multora este ca  ar fi mai cistigati in timp.:)Cind iti cumperi masina de noua  ,diesel ,inteleg logica  dar dupa ce si-a facut stagiul  multi km ,deja incepe sa fie paguba la casa omului si trage in pierdere..

Pentru un benzinar si peste180-200oookm(10-15 revizii)  rulaj ,nu-i bai  si vei fi multumit.Poti sa o "gazezi" ca nu este T5  ai ajunge la un consum in oras sub un diesel  ca si pret combustibil/100km insa doar daca depasesti 15-18oookm/an ar merita investitia.

Pornirea iarna pt benzina este la "sfert de cheie" si nu la "sfert de ora"  in cazul diesel (unele masini ..)Sint destule calcule la virgula sa ti le faci ,dupa care sa optezi.:)

In fine ,atentie si bafta

Edited by 1984

Share this post


Link to post
Share on other sites
55 minutes ago, 1984 said:

    De departe pt ce iti doresti sa faci cu masina an de an ,este vorba de un benzinar.Ca este 1.8 sau 2.0 (mai rare)sint motoare gemene cu Ford (aceleasi capacitati) iar consumul in orasul Bucuresti  va fi aproximativ cit hyundai , poate minus 1-2l,( pt ca sint aspirate si au cuplu sus in turatie) .Totusi cu un 1.6D nu cred ca scoti consum sub 7.5-8 in orasul Bucuresti in ore de virf, decit daca masina este cu citeva revizii si nu obosite si masluite .

Dieselul este facut sa alerge mult si lung si nu sa "tzopaie intre semafoare",insa probabil intentia multora este ca  ar fi mai cistigati in timp.:)Cind iti cumperi masina de noua  ,diesel ,inteleg logica  dar dupa ce si-a facut stagiul  multi km ,deja incepe sa fie paguba la casa omului si trage in pierdere..

Pentru un benzinar si peste180-200oookm(10-15 revizii)  rulaj ,nu-i bai  si vei fi multumit.Poti sa o "gazezi" ca nu este T5  ai ajunge la un consum in oras sub un diesel  ca si pret combustibil/100km insa doar daca depasesti 15-18oookm/an ar merita investitia.

Pornirea iarna pt benzina este la "sfert de cheie" si nu la "sfert de ora"  in cazul diesel (unele masini ..)Sint destule calcule la virgula sa ti le faci ,dupa care sa optezi.:)

In fine ,atentie si bafta

Respect si multumesc deci ce sa mai ma pun pe cautat poate si ceva de afara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adevaru e ca benzinara pe care o conduc are aproape de 30000 si o am de la 12000 cu motoru nu am avut probleme . Schimbat la fiecre an ulei si filtre dar saraca o lasa tabla sa zic ca acum sar auzi putin cuzineti dar niste aditiv si ai trece:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adevarul e ca la banii pe la care ai gasit tu masina am vandut eu V50 2012 Summum . Iar informatiile legate de turbina si DPF trebuie sa le filtrezi putin, nu toate au problema cu DPF si turbina, la D2 nu am vazut turbina defecta nici la 250.ooo km iar DPF-ul tine lejer 240.ooo km . Deci trebuie sa filtrezi putin informatia cat despre un V50 de 12 ani pot spune ca locul lui este la Remat si nu o spun cu rautate ci din experienta, dupa 10 ani apar problemele grave de electrica, de genul CEM defect, inchidere centralizata, lumini etc .  

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Destul de scumpe masinile in RO. Eu tot 5500 euro aveam pt masina. Trebuia sa aleg intre:

Qashqai 2007, avea multi km. Cand am vazut-o si cu cunostintele mele limitate am putut observa.........la bord era semnal de service due, turbo fluiera ca o sirena, discurile/sabotii fata uzati bine de tot, si o aripa indoita, cerea 6500 euro. Era obosit rau masina si neintretinuta. Era o soferita vinzatorul.

Volkswagen 2008, arata f bine, in poza, nu l-am vazut, era programata pt vizualizare - pret - peste 6 000 euro

V50 1.6d albastru deschis, asta era dealer, cerea 4750 cu 120 mii miles. Am fost sa-l vad, era in garaj il servisa. Cand am fost a doua oara, l-am testat, dupa ce m-am intors am deschis capota si spre uimirea mea motorul plangea, injectorul ultimul din dreapta era plin de motorina. L-am intrebat, respectivul mecanica cand la servisat nu a vazut motorina la injectorul respectiv ?......imi aratase ca e un furtunas rupt care e usor de reparat. Era mult mai serioasa problema. Am lasat-o balta.

Dupa cateva zile am vazut anuntul cu masina pe care deja o am. A doua zi am si plecat sa o vad, vreo 200km distanta. Nu am mai stat pe ganduri, cand am vazut-o mi-am zis ca nu plec fara ea. Au cerut 5650, le-am dat 5250. Motorul arata ca nou, nu e spalat, imi dau seama cand un motor e spalat. Volanul, pedalele, discurile, sabotii fata/spate s ca noi. Masina nu era spalata bine, nu era pregatita pt vanzare. La 93 mii miles (150 mii km) arata superb. O sa o tin pana  cand zice Bogdan ca o sa apara probleme electrice......apoi chem pe cei de la fier vechi sa o ridice. Asa am facut cu cea pe care am avut-o, au venit au luat-o si incasat 40 euro pe ea :). Am mai pus 5210 euro si luat alta. A, am mai luat  inca 30 euro pe baterie care era noua...afacere buna.

Acum nu gasesc masina ca asta la pretul si km pe care ii are. Eu nu dau 12 mii euro pe un V50 din 2012 cu 250 mii rulati, poate sa aibe, service history, din nastere...

Sfatul meu este sa va feriti de dealeri. Un prieten si-a luat un Wolkswagen CC 2010 cu 16 mii euro, nu as fi dat o asa suma pt. o masina, dupa f putin timp a schimbat ambreajul contra sumei de 800 euro, cutia de viteza s-a blocat, a facut-o dealerul in cele din urma..,,ii consuma 12l/100km in oras......aici romanii traiesc/muncesc pt masini...WV, BMW, Mercedes...Daca nu esti imbracat cu haine de brand, conduci masina buna si ai burta, nu esti roman....Eu nu am burta, nu am haine de brand si conduc Volvo :) si's roman si voi fi roman.

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now