MMihai

Volvo S60 D5 AWD

218 posts in this topic

Update 2o18

- upgrade becuri (de la OE), s-au pus Osram CBI 5000K (grazie Vic);
- retrofit schimbator 2014+ (grazie Sarpele);

Pe anul asta ramane de cumparat/montat un set de coilovere si de rezolvat problema interiorului (retapitare sau achizitionare scaune S60 T6, preferabil Inscription).
Poze schimbator:
5a5d1c3a82f7d_WhatsAppImage2018-01-15at2
5a5d1c3948193_WhatsAppImage2018-01-15at2
5a5d1c39e1063_WhatsAppImage2018-01-15at2

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi sa nu te incurci cu manualul ... pe stanga B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau direct upgrade la T6.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu o vrea pe a mea pt ca e prea gri, cică aia neagra e mai frumoasa .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 1/15/2018 at 11:26 PM, MMMihai a spus:

Update 2o18

- upgrade becuri (de la OE), s-au pus Osram CBI 5000K (grazie Vic);


 

Salutare.

Spune-mi te rog daca se cunoaste diferenta(adica e mai puternica lumina).Mi-am schimbat si eu becurile,tot cu OE si nu prea sint multumit in comparatie cu luminile de la grupul VAG.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fata de becurile originale ale masinii (folosite intens, intrucat eu merg cu faza scurta aprinsa tot timpul), lumina este mai puternica. Este evidenta totusi tenta mai rece a luminii oferita de CBI-uri. Personal le prefer pe acestea.

@Vicu a hotarat ca trece la CBIuri si la s60, dupa ce le-a avut pe c70. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update

Am trecut la scut de benzinara (mai multe guri de aer) + intact, cel de pe masina era cam bubuit.

Before

5a773f8d78886_WhatsAppImage2018-02-04at1

After

5a773f8cbf5d3_WhatsAppImage2018-02-04at1

Se multumeste Sarpelui-fara-clopotei.

 

 

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scutul este din metal sau pasla? Cat te.a ajuns scutul si daca se poate de unde l.ai luat? Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, scutul nou este de asemenea din pasla.
PN-ul pentru cel cu 2 gauri este: 31290966, nu am verificat la cel cu 3. L-am luat prin intermediul unui prieten dar sunt destul de sigur ca se gasesc si in dezmembrari. Probabil la un pret de 300-350 lei.

5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amortizoare sport pe arcuri sport cu sasiu sport dupa 100K km in Romania. N-avem drumuri asa proaste, doar soferi neatenti. ;)

5aa8537702d0c_WhatsAppImage2018-03-13at1

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joi, la 1o25oo KM am trecut la anvelopele de vara (Michelin PS4, dot 5217). Vineri erau 25*, acum sunt -3. S00000per.

5aae7f424075e_WhatsAppImage2018-03-16at1

Tre' sa caut capace pentru prezoane cu cap de 17, cele de la Volvo sunt prea mari (19).

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bune anvelopele - jantele nu prea sunt din peisaj, dupa parerea mea - un Volvo asa frumos merita niste jante Volvo potrivite. Am mai patit si eu asta - cand am luat S60-ul m-am grabit sa pun jantele de 18" cu anvelopele de vara si am tinut masina in garaj o saptamana fiindca a nins :). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

It's been a while, ceva update-uri:
- am trecut de la arcurile stock RDesign la arcuri Eibach Pro (negre, nu exista alta varianta pt 4x4). Rezultatul a fost un drop de aproximativ 10mm pe punte, la cateva luni de la montaj. Initial a fost putin mai inalta. :)) In concluzie - nu merita schimbate pe masini cu suspensie in configuratie RDesign, poate doar in cazul FWD unde sunt disponibile cele rosii.
- s-a comis revizia + curea aux (nu era programata, dar la recomandarea consilierului am inlocuit-o, avea semne de uzura prematura desi era montata la penultima revizie, in urma cu ~13 luni si ~30K km) la Excellence Cars, la onorabilul numar de 108500 km. Mult mai deschisi in noul-vechi sediu. O experienta neasteptat de reconfortanta dupa ultimele vizite la Primus.
- inlocuit schimbatorul schimbat acum cateva luni cu unul RDesign (piele perforata + cusatura alba, asortata cu restul tapiteriei, pe manson). Multumiri din nou Sarpelui.

5b4e4ab89be9e_WhatsAppImage2018-07-17at2

Edited by MMMihai
3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

06.08.2018
Schimbat placute de frana (OE) pe ambele punti, la 109500 km parcursi.
Seturile vechi au rezistat ~33K km (fata) respectiv ~28K km (spate). Onorabil, as putea spune. :lol:

Edited by MMMihai
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

De debut de iarna

3.thumb.jpg.d189b0afcba014100f3cc6be1cdd

  • inlocuit emblema 'Volvo' volan cu una imaculata, cea veche incepuse sa se exfolieze, grazie Sarpe

4.thumb.jpg.3eab3302b5e25e83148353ed7217

  • trecut la oglinda de MY15.5+, versiunea cu busola, ca sa stiu intotdeauna in ce parte merg. Cu ocazia asta am terminat toate retrofiturile posibile din interiorul masinii, cu exceptia suportului de pahar din cotiera luminat cu 2 cercuri distincte, subiect despre care nu m-am documentat inca.

1.thumb.jpg.b9f9d7fa805f67d3bd995125ac802.thumb.jpg.d697e84530a7034c5f8fe67dbf14

 

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 27.11.2018 at 9:39 AM, MMMihai a spus:

De debut de iarna

  • inlocuit emblema 'Volvo' volan cu una imaculata, cea veche incepuse sa se exfolieze, grazie Sarpe

 

  • trecut la oglinda de MY15.5+, versiunea cu busola, ca sa stiu intotdeauna in ce parte merg. Cu o

 

:occasion14:  :happy12:  :headbang:  :salut:   :hello2:   :77:  :thumbsup2:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primul update pe 2o19

Am revenit la forma anterioara intalnirii cu un Logan. Pentru ca acordarea de prioritate la intalnirea indicatorului 'Cedeaza trecerea' este overrated si telefonul este un lucru mult mai interesant in care sa stai cu ochii decat drumul.
Partea ironica este ca in ciuda faptului ca eu veneam pe drumul prioritar, am apucat sa opresc. Loganul, nu. Si s-a frecat de aproape tot botul masinii mele.
Partea buna, avea asigurare la Generali, constatarea s-a facut a doua zi iar reparatia la Primus... unde s-a asteptat 3 saptamanii venirea barei fata.

unknown.thumb.jpg.bdf979bcfb39bccc04465c

unknown1.thumb.jpg.381bfe74d10f0e59400cd

Dauna mea: faruri, drl-uri, bara, capota, diverse grile, radiator apa (prindere deformata, nu ma asteptam sa fi patit ceva). Toate inlocuite.
Dauna Logan: habar n-am si in principiu mi se si falfaie. Pe langa ce se vede, roata era rupta din planetara, nu mai invartea deloc. M-am bucurat. Masina de firma, a doua zi avea alta la fel. Eu nu.

Dar... asa e viata. Dupa 3 saptamani de zabovit pe la Primus prin curte (dupa cum se vede si in poza, era destul de afectata buza spoilerului fata, n-am vrut sa ma plimb cu ea prin zapada si sa risc sa intre apa/gheata/mizerie in compartimentul motor), a revenit si masina mea pe strase. Reparatia... decenta, vopsitoria cel mult decenta. Mi se pare incredibil ca nu reusesc sa alinieze perfect grile noi pe o bara noua, sau ca o piesa ce vine pregatita pentru vopsire din fabrica reuseste sa fie gazata si usor zgariata pe alocuri. Mi-au ramas datori cu capacul de la carligul de tractare de pe bara fata. De 2 saptamani si ceva nu mi-au dat nicio veste despre el, probabil va trebui sa trag eu de ei, ca deh...

5c49b02eae76f_WhatsAppImage2019-01-11at1

Intrucat tot e sezonul si n-a mai fost de mult la spa masina, am dus-o saptamana asta pe la Kenzo, la o intretinere. Se tine bine, in ciuda faptului ca nu beneficiaza de garaj. Protectia e acolo, beadingul e in floare si nu are decat niste zgarieturi superficiale pe panourile laterlale. Zonele afectate cel mai tare sunt aripile fata, probabil de la cum s-a lucrat la masina cat a fost montata/demontata capota. Oricum, asta se va rezolva la urmatoarea vizita, cand se va aplica protectia ceramica pe elementele care acum nu o mai au, adica pe bara si capota.

5c49b02f7a9e4_WhatsAppImage2019-01-22at15c49b030239c3_WhatsAppImage2019-01-22at1

Totodata, planuri mari pentru 2o19, asta e anul in care termin interiorul masinii. Promit. :D

Edited by MMMihai
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Off topic: Ar fi bine ca dupa intelegerea amiabila, loganistu sa fi avut si el permisul suspendat macar 30 de zile plus ceva amenda, macar sa simta si el ca prostia doare daca nu poate conduce fara sa vorbeasca la telefon. Asta o zic de ciuda pentru ca eu am avut didamai dauna cu airbaguri sarite si sasiul deformat dupa ce un idiot a intrat in mine fara sa cedeze trecerea. 

De asta am si luat Volvo, sa am impresia ca e putin mai sigura masina.

De la distanta pare ca baietii s-au priceput la reparat.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mihai arata mai bine Loganul după accident decât "tancul" Volvo

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tentativa de aducere la starea anterioara incidentului cu Loganul s-a sfarsit, gasind exteriorul la un nivel... de show. Deocamdata masina este oglinda si arata mai bine decat a aratat vreodata.

S-au efectuat, in mare, urmatoarele:

  • corectie lac integrala;
  • aplicare sealant Gtechniq Crystal Serum Ultra;
  • aplicare EXO v4;
  • 'tratamente' chedere;
  • hidrofob pe vitralii;
  • curatare/aplicare dresssinguri compartiment motor;
  • folie pe faruri/DRL (schimbate dupa intalnirea cu Loganul).

O poza face cat o mie de cuvinte.

20190218_165820.thumb.jpg.4e9f9df9404a14

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 7 ore, MMMihai a spus:

Tentativa de aducere la starea anterioara incidentului cu Loganul s-a sfarsit, gasind exteriorul la un nivel... de show. Deocamdata masina este oglinda si arata mai bine decat a aratat vreodata.

S-au efectuat, in mare, urmatoarele:

  • corectie lac integrala;
  • aplicare sealant Gtechniq Crystal Serum Ultra;
  • aplicare EXO v4;
  • 'tratamente' chedere;
  • hidrofob pe vitralii;
  • curatare/aplicare dresssinguri compartiment motor;
  • folie pe faruri/DRL (schimbate dupa intalnirea cu Loganul).

O poza face cat o mie de cuvinte.

 

#pasiune

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte frumos bravo. 

O mentiune totusi: ce ai tu nu sunt DRL - sunt pozitii. De la versiunea ulterioara // facelift alei tale acele LED-uri orizontale sunt DRL. Sa nu ai discutii cu politia. 

Edited by maverick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now