MareanBoss

Bate/Troncane/Vibreaza

13 posts in this topic

Sa traiti domnilor.

Incepe sa Ma scoata din sarite  al meu s80.

De ceva vreme are o vibratie , un fel de tremurici de plastic dar foarte pronuntat care vine din compartimentul motor cel mai fregvent in momentul in care pun frana pentru a opri la semafor de exemplu si dupa ce se opreste masina la stop si eliberez frana , tace si zdranganeala.

Am facut o proba in mers fara capacul motor, capac distributie , scut  si tot se aude , 

Tampoanele vacumatice nu sunt sparte, tamponul de la distributie schimbat(si o perioada disparuse zorzonitul dar a revenit la scurt timp)

Tamponul de subt cutie este intreg 

Tamponul de sus are miezul rupt (posibila cauza?)

Si pe langa zorzonitul asta mai am un POC pe stanga si pe dreapta fata in momentul in care dau cu spatele sau o las in frana de motor , care bucsa o fi in vacanta ?

Rog orice coleg care ma poate ajuta cu ceva sfaturi sa o faca .

Multumesc . 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tamponul de sus este o cauza.

Pocniturile la roti pot fi de la planetare. Este o problema cunoscuta. Trebuie scoase suruburile si pusa pasta de blocare pe ele

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prea cred sa fie de la planetare pentru ca e un POC mai mare,  pe la ciolane  se aude  zic eu .  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca intai sa elimini surubutile de la planetare cum a spus @paunionutz , apoi suspectezi altele . Tamponul de sus si nou daca nu e reglat bine reda anumite vibratii ! 

Tamponul din dreptul distributiei mai verifica-l odata sa nu se fi rupt de atunci ! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica si bucsile de la bascula, mai ales daca atunci cand franezi tinde sa 'fuga' masina stg/dr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 9 ore, Cristi Muresan a spus:

Incearca intai sa elimini surubutile de la planetare cum a spus @paunionutz , apoi suspectezi altele . Tamponul de sus si nou daca nu e reglat bine reda anumite vibratii ! 

Tamponul din dreptul distributiei mai verifica-l odata sa nu se fi rupt de atunci ! 

Multumesc pt raspuns.

Te rog daca Ai putea sa explici  cum ar trebui sa fie reglat tamponul de sus , mi ar prinde bine . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 6 ore, Brava a spus:

Verifica si bucsile de la bascula, mai ales daca atunci cand franezi tinde sa 'fuga' masina stg/dr.

De fugit nu fuge st/dr, e destul de sigura  , dar am sa le verific .  Multumesc 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tamponul de sus (cel putin asa l-am reglat eu) se slabeste surubul care strange tamponul  si pornesti motorul, isi va gasi o pozitie neutra (sa nu atinga la relanti nici in fata anterioara nici ce-a posterioara) asta e valabil la d5-uri (la benzinare e tampon plin , dar si ala cred ca are o pozitie in care sa nu puna in tensiune tamponul)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Banuiesc tamponul de sus. Caz concret cum a fost la mine. Atat de praf era ca la plecarile de pe loc auzeam un poc destul de tare. Motorul lovea in ceva....mecanicul zicea ca loveste in galerie de admisie ceva de genul.  Am platit 45 € pe tampon si puteam sa jur ca nu o sa dispara acel poc pentru ca nu putea sa loveasca motorul in ceva din cauza unei gume si mai ales de pe o zi pe alta. Totul a revenit la normal adica fara poc dupa ce a pus tampon nou. De atunci am mers 15k si totul e in regula. Daca il vezi ca e praf schimba-l nu-l mai lasa ......oricum o sa-l schimbi candva nu? Schimba-l acum ca strici si tampoanele de jos.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, i love VOLVO a spus:

Banuiesc tamponul de sus. Caz concret cum a fost la mine. Atat de praf era ca la plecarile de pe loc auzeam un poc destul de tare. Motorul lovea in ceva....mecanicul zicea ca loveste in galerie de admisie ceva de genul.  Am platit 45 € pe tampon si puteam sa jur ca nu o sa dispara acel poc pentru ca nu putea sa loveasca motorul in ceva din cauza unei gume si mai ales de pe o zi pe alta. Totul a revenit la normal adica fara poc dupa ce a pus tampon nou. De atunci am mers 15k si totul e in regula. Daca il vezi ca e praf schimba-l nu-l mai lasa ......oricum o sa-l schimbi candva nu? Schimba-l acum ca strici si tampoanele de jos.

Ok. Multumesc de sfat.  In cazul asta am sa incerc sa l reglez si daca nu e diferenta il schimb si gata. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit buba la baraitul ala enervant  si anume era slabit unul din suruburile de pe capatul barei transversale(attach)

Cred ca a fost data jos bara transveraala recent cand am schimbat distributia si mecanicul lui peste nu a strans la loc acel surub si cam din perioada aia a inceput sa faca nazurie astea.  

 

Am ramas cu POC  in momentul in care dau cu spatele sau plec de pe loc sau o las din acceleratie in mers la viteze mai mici....   Am tras de toate bratele si nu am gasit nimic dubios decat o bieleta antiruliu cu un pic de joc pe dreapta. 

Singurele banuieli ar fi la bieletele de directie (capetele de bara)care fac poc poc cand prind de mijlocul ei si rotesc de ea satanga dreapta cumva si in partea asta cu caseta unde e bila aia se aude acele poc uri...  O fi normal?

 

DSC_0045.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strânge șuruburile de la cadrul motor și de la basculele fata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 7/30/2016 at 8:08 AM, Bogdan G a spus:

Strânge șuruburile de la cadrul motor și de la basculele fata.

Suruburile la jug le am verificat si sunt stranse.   Am sa le verific pe cele de la bascule.  

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now