B102RED

c30 my C30 D5 facelift manual

57 posts in this topic

Salut tuturor, si bine v-am gasit. Sunt si eu un nou posesor al unui C30 D5 180CP echipat SUMMUM 130500km reali EURO 4

Motor: 2400 diesel 132kw  T13

Cutie: manuala

An: 2010 mai exact 21.12.2009

Optiuni inafara de cele standard:interior piele alba, scaun sofer electric cu memorie, geamuri/oglinzi electrice, bluetooth, telefon,  bi-xenon adaptive, proectoare, alarma, senzori parcare/ploaie/faruri, consola culoare speciala, oglinzi rabatabile din cheie,oglinzi + oglinda retrovizoare heliomate, dublu climatronic, cotiera fata spate, eleron R, linie audio profesionala, carte service, etc.

 

Am fost si la o verificare la Bogdan S si a iesit perfect si la km si la tot, si sunt foarte multumit de achizitia facuta.

 

 

 

 

 

20160724_204456.jpgScreenshot_20160719_005445.jpgScreenshot_20160720_032348.pngScreenshot_20160720_032343.png20160725_125018.jpg

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, sa il stapanesti sanatos, multi km si fara incidente. Te asteptam vinerea la penny daca ai cum :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari! De curiozitate, cat te-a costat uzina?

Edited by ironman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumos "cazanu"...poate ne vedem vinerea la penny/poli/garaje  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, CataP said:

Salut, sa il stapanesti sanatos, multi km si fara incidente. Te asteptam vinerea la penny daca ai cum :)

Multumesc! Cu drag.

11 hours ago, ironman said:

Felicitari! De curiozitate, cat te-a costat uzina?

Multumesc! undeva la 9500e cu totul.

11 hours ago, Vicu said:

Frumos "cazanu"...poate ne vedem vinerea la penny/poli/garaje  :P

Multumesc! am sa incerc sa ajung.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa ai noroc de ea

Cred ca fuge ca nebuna:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fuge exact cum trebuie sa fuga . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doar numele Volvo spune totul, fuge normal, multumesc!

Edited by B102RED
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nebunie de masina , pune-i polestar , chiar merita ! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polestar e slăbuț fata de ce se poate scoate din motorul ala sau mai bine spus din ce scoate Heico de exemplu .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect , daca n-are garantie ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai și asta are sau cum ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma gandeam ca are ... de aia am spus polestar . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2010 cu garanție? Pe bune ?

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca imi da-ti si mie niste detalii mai exacte poate inteleg si eu. cum sa ii pun un Polestar? Ce inseamna a pune un Polestar pe ia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polestar este un soft al motorului care ii mareste puterea , este de la volvo si nu pierzi garantia (pe care bogdan mi-a evidentiat ca n-o mai ai) . Daca imi amintesc corect ajungi la 205 cp si 450 nm , dar costa cam 800-1000 euro la reprezentanta .

Ai si alte variante de remap. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  1. am inteles deci soft tuning, poate gasesc pe cineva care are acelasi lucru numai ca nu e reprezentanta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

- daca vrei sa exploatezi masina corect poti alege polestar (la primus costa 860€, nu mai stiu daca e cu sau fara TVA);

- eu nu sunt adeptul formulei mai ieftine "dpfoff + soft custom"; consider ca iti bati joc de masina (o sa ai o masina care scoate fum, iar eu ca pieton/biciclist......)

Sent from my iPad using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai atunci cand am sa strang bani am sa fac  programare la Primus pt un Polestar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aa si inca o intrebare. Deci cei de la primus daca imi fac treaba asta oficial, cu atestarea documentelor si modificarea cum se procedeaza? cei de acolo imi da actele necesare pentru a modifica documentele sau m-i le modifica ei? eu stiu ca trebuie trecut pe la rar

Edited by B102RED

Share this post


Link to post
Share on other sites

-eu am polestar pe masina; nu merita 800-1000€ pentru ce primesti

-mai bine faci altceva cu ei (o vacanta sau ceva la masina).

Sent from my iPad using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 10 minute, Vicu a spus:

 

 

-eu am polestar pe masina; nu merita 800-1000€ pentru ce primesti

-mai bine facinaltceva cu ei (o vacanta sau ceva la masina). emoji3.png

Sent from my iPad using Tapatalk

Intr-un fel ai dreptate , dar el are diesel si s-a putea sa se simta o diferenta mai mare . 

Cat despre exploatarea d5-ului t13 ... eu am optat pt. apasarea pedalei pana la fund si isi face treaba (mai ieftin decat polestar) 

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 22 minute, B102RED a spus:

Daca imi da-ti si mie niste detalii mai exacte poate inteleg si eu. cum sa ii pun un Polestar? Ce inseamna a pune un Polestar pe ia?

Este pacat sa o "bricolezi" chiar si oficial ,Polestar sau Heico.Asta nu este masina de viteza si nu va fi niciodata fiind diesel,insa fiabila asa cum a conceput-o acei inginerasi si ingineri  de la Volvo..Ce senzatie sa ai cind te misti doar  in plaja de 2000-3500rpm asa cu indulgenta vorbind??.Ai parte de smucituri si musai cu schimbari de trepte  rapid ,doar doar sa simti ca ai o masina sportiva.

In fine este prea elegant motorul si masina ca sa il zapacesti dar vointa si banii sint ai tai..:)

Offtopic

Am avut 5 ani  tot un D5 (T13) si 3ani  un T5. ....D5 fata de T5  lasa impresia ca sta iar pe segmente de drum (extraurban .autostrada,) aceleasi  acolo unde D5 ajungea la 160kmh  ,T5 ajungea la 2XX.. Nu sint  adeptul vitezei ci doar  in general mai  fac comparatii practice si tehnice (rare cei drept )  

Adica cu ce sa te compari de la Volvo pe segmentul tau de clasa si platforma, pe cine sa mai bati! Un diesel ramine diesel si nu benzinar

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 8 minute, 1984 a spus:

Este pacat sa o "bricolezi" chiar si oficial ,Polestar sau Heico.Asta nu este masina de viteza si nu va fi niciodata fiind diesel,insa fiabila asa cum a conceput-o acei inginerasi si ingineri  de la Volvo..Ce senzatie sa ai cind te misti doar  in plaja de 2000-3500rpm asa cu indulgenta vorbind??.Ai parte de smucituri si musai cu schimbari de trepte  rapid ,doar doar sa simti ca ai o masina sportiva.

In fine este prea elegant motorul si masina ca sa il zapacesti dar vointa si banii sint ai tai..:)

Offtopic

Am avut 5 ani  tot un D5 (T13) si 3ani  un T5. ....D5 fata de T5  lasa impresia ca sta iar pe segmente de drum (extraurban .autostrada,) aceleasi  acolo unde D5 ajungea la 160kmh  ,T5 ajungea la 2XX.. Nu sint  adeptul vitezei ci doar  in general mai  fac comparatii practice si tehnice (rare cei drept )  

Adica cu ce sa te compari de la Volvo pe segmentul tau de clasa si platforma, pe cine sa mai bati! Un diesel ramine diesel si nu benzinar

 

Daca rezolvai pierderea aceea de presiune (furtun ic bricolat) si incercai o motorina de calitate (nu din ro) se observau cei 400 nm care misca masina, cat despre 160 pe autostrada ...urca foarte usor si la 200+ probabil iti indica pe bord cu 10km mai mult (tipic platformei tale ) si de aia simti ca zbori atat de repede ! (Facand comparati practice ) dar oricum diesel nu e benzina ... dar nici diferenta asta de la cer la pamant nu e ! Probabil cu un t5 pe aceasi platforma .

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now