Posted 28 Jul 2016 · Report post Nu sunt diferențe uriașe de performanta între d5 si t5 . Consumul însă e dublu la t5. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jul 2016 (edited) · Report post @ cristi m E vorba de plaja de putere dezvoltata ,greutatea masinii ,Kw/tona .V60 este masina mai grea ca V50 daramite fata de T5..Cauta ,analizeaza si vezi ca eu vorbesc tehnic fara tenta de lauda etc ..Ambele masini mi-au placut asa ca ...una era una si alta era alta.. Vitezele se testeaza cu gps si se face comparatie cu ce exista pe ceas ,on cam etc dar pt uz personal si nu YT sau pe alte rahaturi Si apoi te rog nu mai aduce indirect critici de acea masina.Dupa ce avea valoare ~dubla fata de cit ai dat pe ea eu zic ca stiu prea bine si cit consuma ,rula la max etc etc chiar daca avea o ajustare facuta foarte bine dar ca orice nemultumit care pleaca de la un cazan de masina si cumpara una mult peste ,D5, sigur ca acum ma tine minte toata viata ca nu am inlocuit o tubulatura inferioara la ic cu una nou nouta de 540ron acum 3 ani..Dehhh acum ai V60-uri Sfatul meu este sa conduci si un T5 de fabrica ( pus la punct si nu cazane, cum multe sint in tara ).. Daca ai bani iti dau filmulete cu ce pot acest 2 foste masini ,asa in detaliu ,poate imi mai scot din paguba cu d5-ul ca prea a fost mokka Edited 28 Jul 2016 by 1984 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jul 2016 (edited) · Report post 1 hour ago, 1984 said: Este pacat sa o "bricolezi" chiar si oficial ,Polestar sau Heico.Asta nu este masina de viteza si nu va fi niciodata fiind diesel,insa fiabila asa cum a conceput-o acei inginerasi si ingineri de la Volvo..Ce senzatie sa ai cind te misti doar in plaja de 2000-3500rpm asa cu indulgenta vorbind??.Ai parte de smucituri si musai cu schimbari de trepte rapid ,doar doar sa simti ca ai o masina sportiva. In fine este prea elegant motorul si masina ca sa il zapacesti dar vointa si banii sint ai tai.. Offtopic Am avut 5 ani tot un D5 (T13) si 3ani un T5. ....D5 fata de T5 lasa impresia ca sta iar pe segmente de drum (extraurban .autostrada,) aceleasi acolo unde D5 ajungea la 160kmh ,T5 ajungea la 2XX.. Nu sint adeptul vitezei ci doar in general mai fac comparatii practice si tehnice (rare cei drept ) Adica cu ce sa te compari de la Volvo pe segmentul tau de clasa si platforma, pe cine sa mai bati! Un diesel ramine diesel si nu benzinar Diesel = no sport ok MPower de ce fac masini pe diesel? sau alt exemplu ultimile rachete sport(BMW, AUDI,PORCHE etc...) de ce se fac pe diesel? De ce mai fac astia motoarele astea cu atata putere diesel? Edited 28 Jul 2016 by B102RED Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jul 2016 · Report post Acum 18 minute, 1984 a spus: @ cristi m E vorba de plaja de putere dezvoltata ,greutatea masinii ,Kw/tona .V60 este masina mai grea ca V50 daramite fata de T5..Cauta ,analizeaza si vezi ca eu vorbesc tehnic fara tenta de lauda etc ..Ambele masini mi-au placut asa ca ...una era una si alta era alta.. Vitezele se testeaza cu gps si se face comparatie cu ce exista pe ceas ,on cam etc dar pt uz personal si nu YT sau pe alte rahaturi Si apoi te rog nu mai aduce indirect critici de acea masina.Dupa ce avea valoare ~dubla fata de cit ai dat pe ea eu zic ca stiu prea bine si cit consuma ,rula la max etc etc chiar daca avea o ajustare facuta foarte bine dar ca orice nemultumit care pleaca de la un cazan de masina si cumpara una mult peste ,D5, sigur ca acum ma tine minte toata viata ca nu am inlocuit o tubulatura inferioara la ic cu una nou nouta de 540ron acum 3 ani..Dehhh acum ai V60-uri Sfatul meu este sa conduci si un T5 de fabrica ( pus la punct si nu cazane, cum multe sint in tara ).. Daca ai bani iti dau filmulete cu ce pot acest 2 foste masini ,asa in detaliu ,poate imi mai scot din paguba cu d5-ul ca prea a fost mokka Nu stiu ce sa spun despre cazane si remat ... d5-u meu (v70) a facut mai multi km decat ambele masini ale dvs.(volvo) si asta doar de cand e la mine ! Cat despre acele 2 fisuri pe admisie , fac diferenta , cam cat ar mai ramane intre v50d5 si s70 t5 (empiric vorbind) . Eu nu v-am criticat (pentru neschimbarea unui furtun , am bricolat si eu furtune ic/ic), nici pretul de achizitie nu l-am criticat , a fost un pret corect totusi masina a fost avariata sa nu uitam. Avea minusuri si plusuri . Cat despre v60 ... ce sa spun merge bine , nu e racheta . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jul 2016 · Report post Acum 22 minute, B102RED a spus: Diesel = no sport ok MPower de ce fac masini pe diesel? sau alt exemplu ultimile rachete sport(BMW, AUDI,PORCHE etc...) de ce se fac pe diesel? De ce mai fac astia motoarele astea cu atata putere diesel? Domnule..era vorba de masina din semnatura adica C30/D5... Nu vorbesc de masini enumerate de tine ale caror motoare sint de generatie mai noua ,alta clasa ,cilindree, nr pistoane etc.Faci cum doresti si poti omite simpla mea parere de mai sus cu 4,5 postari.. Sa iti stapinesti cu bine achizitia si faci ce crezi mai bine de cuviinta.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jul 2016 · Report post Moama voi încă dezgropat morții? V50ul lui Sapphir chiar era ok. Arata bine, fugea bine și a fost mult sub prețul pieței. Sent from my SM-N920S using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jul 2016 · Report post Acum 20 minute, Bogdan G a spus: Moama voi încă dezgropat morții? V50ul lui Sapphir chiar era ok. Arata bine, fugea bine și a fost mult sub prețul pieței. Sent from my SM-N920S using Tapatalk Dupa ce am obturat fisura de pe admisie (inainte de turbo dar si dupa ) avea alt spor . Cat despre pret , eu am dat-o cu 7000 dupa 2 ani , deci pret bun sau nu ... in romania 2.4 nu se vinde cu pretul real ... din pacate ca am doar masini cu 2.4l Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jul 2016 · Report post Oho draga Cristi stai sa vezi ce preț are în România un S80 3.2i sau 4.4i, sunt cu 5000 de euro mai jos ca în Germania. Nu mai zic de XC60 t6 care se vinde greu cu 11.ooo e iar aceiași masina în Germania nu o găsești fără 18.ooo euro . Sent from my SM-N920S using Tapatalk 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jul 2016 · Report post Acum 2 minute, Bogdan G a spus: Oho draga Cristi stai sa vezi ce preț are în România un S80 3.2i sau 4.4i, sunt cu 5000 de euro mai jos ca în Germania. Nu mai zic de XC60 t6 care se vinde greu cu 11.ooo e iar aceiași masina în Germania nu o găsești fără 18.ooo euro . Sent from my SM-N920S using Tapatalk Pai asta spun , peste 2l creste impozitu ... peste 3l e bataie de joc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jul 2016 · Report post Toate ca toate am un prieten la TurboCip si la el m-ar costa undeva la 350e un soft cu dyno iar softul este costom (poate face si performanta polestar,heico) sau softu modificat de ei de la 180 la 220cp si 400nm/480nm Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Sep 2016 · Report post Masina sa inmatriculat, iar astazi iam schimbat amvelopele. Urmeaza zilele ce vine o programare la primus pentru un service 6plus si schimbare de distributie, si ma mai gandesc la un Polestar si probabil o garantie extinsa. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Sep 2016 · Report post Primusu' din cate-mi aduc aminte nu instaleaza Polestar pe masini mai vechi de 5 ani. @Vicu stie mai multe despre asta, el a incercat sa puna pe C30 D5(automat, ce-i drept) Polestar si n-a reusit. Pana la urma cum a iesit? A ramas EURO4 ca-n actele de Belgia sau au facut-o romanii EURO5? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Sep 2016 (edited) · Report post Ce bine erea EURO 5:)) cum sa o puna E5, nu a ramas tot E4, 1860E a fost taxa. https://www.polestar.com/ro/product/c30-d5-fwd-manual-6-gear-2010/ Polestar este compatibil cu masina mea, probabil vicu avea celalt motor de 177cp erea T8 si nu erea facelift... culmea este ca la Polestar pe site merge si cea automata de 177 mai jos de 2009 am sa sun la ei sa vedem. Edited 23 Sep 2016 by B102RED Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Sep 2016 · Report post Acum un doi ani cei de la cj si bucuresti erau dispusi sa puna polestar pe un v50 d5244t13 din 2008 . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Sep 2016 · Report post Am sunat azi la ei 850e cu tva 10 min Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Sep 2016 · Report post 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Sep 2016 · Report post Centurile alea.. Au si ele un rol. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Sep 2016 · Report post Să-ți salveze viata ? Sa nu ramai paralizat în scaun cu rotile ? Sent from my SM-N920S using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Sep 2016 · Report post La drum lung cu siguranta le pun asa de la servici acasa...sunt doar cateva stati de autobuz... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Sep 2016 · Report post Nu am reusit sa gasesc o statistica din tara noastra. Dar pentru restul Europei si America de Nord, o treime din accidentele rutiere au loc la o distanta mai mica de 2 km de casa. O alta treime intre 2-15 km. Asa ca nu stiu daca argumentul tau sta în picioare... 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Sep 2016 · Report post Si in caz ca nu iti pasa de tine , se formeaza cute si nu se mai retrag bine centurile apoi ... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Sep 2016 · Report post Va multumesc tuturor pentru sfaturi de buna indrumare, sunte-ti ce-i mai tari! Va multumesc inca odata!Am sa imi pun centura!!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Oct 2016 · Report post Am revenit cu multumirii lui Bogdan G, distributie+curele AC, alternator la 135260km. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Oct 2016 · Report post Cu multa placere si te mai asteptam la o cafea . Share this post Link to post Share on other sites