B102RED

c30 my C30 D5 facelift manual

57 posts in this topic

Nu sunt diferențe uriașe de performanta între d5 si t5 . Consumul însă e dublu la t5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ cristi m

E vorba de plaja de putere dezvoltata ,greutatea masinii ,Kw/tona .V60 este masina mai grea ca V50 daramite fata de  T5..Cauta ,analizeaza si vezi ca eu vorbesc tehnic fara  tenta de lauda etc ..Ambele masini mi-au placut asa ca ...una era una si alta era alta.. Vitezele se testeaza cu gps si se face comparatie cu ce exista pe ceas ,on cam etc dar pt uz personal si nu YT sau pe alte rahaturi

Si apoi te rog nu mai aduce indirect critici  de acea masina.Dupa ce  avea valoare ~dubla fata de cit ai dat pe ea  eu zic ca stiu prea bine si cit consuma ,rula la max etc etc  chiar daca avea o ajustare facuta  foarte bine dar ca orice nemultumit care pleaca de la un cazan de masina  si cumpara  una mult peste ,D5, sigur ca acum  ma tine minte toata viata ca nu am inlocuit o tubulatura inferioara la ic cu una nou nouta de 540ron acum 3 ani..Dehhh acum ai V60-uri

Sfatul meu este sa conduci si un T5 de fabrica ( pus la punct si nu cazane, cum multe sint in tara )..  Daca ai bani iti dau filmulete cu ce pot acest 2 foste masini ,asa in detaliu ,poate imi mai scot din paguba  cu d5-ul ca prea a fost mokka :)

Edited by 1984

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, 1984 said:

Este pacat sa o "bricolezi" chiar si oficial ,Polestar sau Heico.Asta nu este masina de viteza si nu va fi niciodata fiind diesel,insa fiabila asa cum a conceput-o acei inginerasi si ingineri  de la Volvo..Ce senzatie sa ai cind te misti doar  in plaja de 2000-3500rpm asa cu indulgenta vorbind??.Ai parte de smucituri si musai cu schimbari de trepte  rapid ,doar doar sa simti ca ai o masina sportiva.

In fine este prea elegant motorul si masina ca sa il zapacesti dar vointa si banii sint ai tai..:)

Offtopic

Am avut 5 ani  tot un D5 (T13) si 3ani  un T5. ....D5 fata de T5  lasa impresia ca sta iar pe segmente de drum (extraurban .autostrada,) aceleasi  acolo unde D5 ajungea la 160kmh  ,T5 ajungea la 2XX.. Nu sint  adeptul vitezei ci doar  in general mai  fac comparatii practice si tehnice (rare cei drept )  

Adica cu ce sa te compari de la Volvo pe segmentul tau de clasa si platforma, pe cine sa mai bati! Un diesel ramine diesel si nu benzinar

 

Diesel = no sport ok  MPower de ce fac masini pe diesel? sau alt exemplu ultimile rachete sport(BMW, AUDI,PORCHE etc...) de ce se fac pe diesel?

De ce mai fac astia motoarele astea cu atata putere diesel?

Edited by B102RED

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 18 minute, 1984 a spus:

@ cristi m

E vorba de plaja de putere dezvoltata ,greutatea masinii ,Kw/tona .V60 este masina mai grea ca V50 daramite fata de  T5..Cauta ,analizeaza si vezi ca eu vorbesc tehnic fara  tenta de lauda etc ..Ambele masini mi-au placut asa ca ...una era una si alta era alta.. Vitezele se testeaza cu gps si se face comparatie cu ce exista pe ceas ,on cam etc dar pt uz personal si nu YT sau pe alte rahaturi

Si apoi te rog nu mai aduce indirect critici  de acea masina.Dupa ce  avea valoare ~dubla fata de cit ai dat pe ea  eu zic ca stiu prea bine si cit consuma ,rula la max etc etc  chiar daca avea o ajustare facuta  foarte bine dar ca orice nemultumit care pleaca de la un cazan de masina  si cumpara  una mult peste ,D5, sigur ca acum  ma tine minte toata viata ca nu am inlocuit o tubulatura inferioara la ic cu una nou nouta de 540ron acum 3 ani..Dehhh acum ai V60-uri

Sfatul meu este sa conduci si un T5 de fabrica ( pus la punct si nu cazane, cum multe sint in tara )..  Daca ai bani iti dau filmulete cu ce pot acest 2 foste masini ,asa in detaliu ,poate imi mai scot din paguba  cu d5-ul ca prea a fost mokka :)

Nu stiu ce sa spun despre cazane si remat ... d5-u meu (v70) a facut mai multi km decat ambele masini ale dvs.(volvo) si asta doar de cand e la mine ! 

Cat despre acele 2 fisuri pe admisie , fac diferenta , cam cat ar mai ramane intre v50d5 si s70 t5 (empiric vorbind) .

Eu nu v-am criticat (pentru neschimbarea unui furtun , am bricolat si eu furtune ic/ic), nici pretul de achizitie nu l-am criticat , a fost un pret corect totusi masina a fost avariata sa nu uitam. Avea minusuri si plusuri  . 

Cat despre v60 ... ce sa spun merge bine , nu e racheta .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 22 minute, B102RED a spus:

Diesel = no sport ok  MPower de ce fac masini pe diesel? sau alt exemplu ultimile rachete sport(BMW, AUDI,PORCHE etc...) de ce se fac pe diesel?

De ce mai fac astia motoarele astea cu atata putere diesel?

Domnule..era vorba de masina din semnatura adica C30/D5... Nu vorbesc de masini enumerate de tine ale caror motoare sint de generatie mai noua ,alta clasa ,cilindree, nr pistoane etc.Faci cum doresti si poti omite  simpla mea parere de mai sus cu 4,5 postari..

Sa iti  stapinesti cu bine achizitia si faci ce crezi mai bine de cuviinta..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moama voi încă dezgropat morții? V50ul lui Sapphir chiar era ok. Arata bine, fugea bine și a fost mult sub prețul pieței.

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 20 minute, Bogdan G a spus:

Moama voi încă dezgropat morții? V50ul lui Sapphir chiar era ok. Arata bine, fugea bine și a fost mult sub prețul pieței.

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Dupa ce am obturat fisura de pe admisie (inainte de turbo dar si dupa ) avea alt spor . Cat despre pret , eu am dat-o cu 7000 dupa 2 ani , deci pret bun sau nu ... in romania 2.4 nu se vinde cu pretul real ... din pacate ca am doar masini cu 2.4l

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oho draga Cristi stai sa vezi ce preț are în România un S80 3.2i sau 4.4i, sunt cu 5000 de euro mai jos ca în Germania. Nu mai zic de XC60 t6 care se vinde greu cu 11.ooo e iar aceiași masina în Germania nu o găsești fără 18.ooo euro .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 minute, Bogdan G a spus:

Oho draga Cristi stai sa vezi ce preț are în România un S80 3.2i sau 4.4i, sunt cu 5000 de euro mai jos ca în Germania. Nu mai zic de XC60 t6 care se vinde greu cu 11.ooo e iar aceiași masina în Germania nu o găsești fără 18.ooo euro .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Pai asta spun , peste 2l creste impozitu ... peste 3l e bataie de joc. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toate ca toate am un prieten la TurboCip si la el m-ar costa undeva la 350e un soft cu dyno iar softul este costom (poate face si performanta polestar,heico) sau softu modificat de ei de la 180 la 220cp si 400nm/480nm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina sa inmatriculat, iar astazi iam schimbat amvelopele.

Urmeaza zilele ce vine o programare la primus pentru un service 6plus si schimbare de distributie, si ma mai gandesc la un Polestar si probabil o garantie extinsa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primusu' din cate-mi aduc aminte nu instaleaza Polestar pe masini mai vechi de 5 ani. @Vicu stie mai multe despre asta, el a incercat sa puna pe C30 D5(automat, ce-i drept) Polestar si n-a reusit.

Pana la urma cum a iesit? A ramas EURO4 ca-n actele de Belgia sau au facut-o romanii EURO5?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce bine erea EURO 5:)) cum sa o puna E5, nu a ramas tot E4, 1860E a fost taxa.

https://www.polestar.com/ro/product/c30-d5-fwd-manual-6-gear-2010/

Polestar este compatibil cu masina mea, probabil vicu avea celalt motor de 177cp erea T8 si nu erea facelift...

culmea este ca la Polestar pe site merge si cea automata de 177 mai jos de 2009 am sa sun la ei sa vedem.

Edited by B102RED

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum un doi ani cei de la cj si bucuresti erau dispusi sa puna polestar pe un v50 d5244t13 din 2008 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am sunat azi la ei 850e cu tva 10 min

Share this post


Link to post
Share on other sites

Să-ți salveze viata ?

Sa nu ramai paralizat în scaun cu rotile ?

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

La drum lung cu siguranta le pun asa de la servici acasa...sunt doar cateva stati de autobuz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am reusit sa gasesc o statistica din tara noastra. Dar pentru restul Europei si America de Nord, o treime din accidentele rutiere au loc la o distanta mai mica de 2 km de casa. O alta treime intre 2-15 km. Asa ca nu stiu daca argumentul tau sta în picioare... :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si in caz ca nu iti pasa de tine , se formeaza cute si nu se mai retrag bine centurile apoi ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va multumesc tuturor pentru sfaturi de buna indrumare, sunte-ti ce-i mai tari! Va multumesc inca odata!Am sa imi pun centura!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am revenit cu multumirii lui Bogdan G, distributie+curele AC, alternator la 135260km.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu multa placere si te mai asteptam la o cafea . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now