Posted 25 Jul 2016 · Report post Am.probleme cu lichid racire, am cumpărat o in martie xc 60 mi au băgat praf sau soluție de astupat porii, am fost am schimbat pompa de apa am făcut distribuția, am schimbat radiatorul, asta la alt service, la primu mi a bagat apa cu oțet, am scos nămol dîn ea, acum.am băgat iar apa cu oțet, inca iese mizerie di ea , îmi infun-a furtunele subțiri ce dau în vas și intra în radiator... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jul 2016 · Report post Problema e ca furtunul ce da în chiuloasa nu l pot desfunda nicicum, când am schimbat pompa de apa mergeau amândouă, apoi s au inou dat, ala ce e mai scurt îl desfund mai ușor dar ala mai lung nu putem nici cum, azi am spălat o, cu presiune am.scos mizerie iar, am.pornit motorul și dădea mizerie pe furtun, nu mai e ca la început dar nu pot descunda și celalalt furtun sa aerises și sa curat și chiuloasa ca de acolo cred ca vine cel.mai mult și mi se baga în circuit și o infunda iar Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jul 2016 · Report post Lavi tata ....daca si vorbesti asa cum scrii , cred ca , cunosti multe gesturi . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jul 2016 · Report post Domnu e târziu, și-mi mai scapa:))) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jul 2016 · Report post Nu mai am răbdare, în fine ai o soluție pentru mine? Lasă scrisu ca sigur ai inteles care e problema:( Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jul 2016 · Report post Atatea chestii se scriu intr-o singura postare, nu 10, iar din cate il cunosc, cu Danyx nu "merge si asa..." cand vine vorba de scris corect. Vezi sa nu-ti faca surprize inainte sa gasesti raspunsuri. :)) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jul 2016 · Report post Asa intra furtunul cu pricina în chiuloasa:(( trebuie data bateria jos și filtru de aer, ideea e ca nu știu ce ma așteaptă la final, cum se scoate, ce prindere are? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jul 2016 · Report post Mobilul e setat sa scrie înainte cuvintele de aia tre sa fiu atentare și sa corectez mereu:) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jul 2016 · Report post Nu este nimeni rau , odihneste-te si expune problema corect . Cum vrei sa iti explice cineva daca nu intelege sau mai rau nu are rabdare sa citeasca pana la capat . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jul 2016 · Report post Cum desfund cel mai lung furtunu ce intra în vasul de expansiune și da în chiuloasa...asta ma interesează ca sa am circuit complet...deocamdată e desfundat doar cel mare intra în radiator...acum ai înțeles? ...cel mare CARE intra in radiator ...banuiesc ca e corect Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jul 2016 · Report post Doar cel care intra în radiator.:)..am 2 furtune subțiri ce intra în vas...unu în radiator și unu mai lung care intra în chiuloasa...ma enervează telefonu asta Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jul 2016 · Report post Ce anume au pus sa astupe porii ? Am pus si eu solutie de genu si nu am avut "mizerie la flush"(inca ma mir ca mai merge v70-u la cate prostii i-am facut) Incearca sa desfaci la radiator dopu de golire (ar trebui sa existe unul jos) pui apa distilata in bidon , si lasi sa cuga pe jos (5-10 l ) apoi pornesti motorul ... mai lasi tot asa pana iese curat . Apoi lasi sa curga si completezi cu antigel (original de volvo , ca e motor de alu si ramai fara el) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jul 2016 · Report post Asta am făcut azi doar ca dacă ești atent am scris ca nu am circuit complet decât unul din furtunele ce intra în vas face circuitu, ala mai mare care pornește tot din vas și da inu chiuloasa nu e desfundat deloc, acum am apa cu oțet în ea...nu știu cine ce a pus asa am cumpărat o...apropo cine vrea sa cumpere mașini sa ma ia cu el:))) după pătania asta știu și eu cum tre sa arate un vas curat și sa aibe circuit...asta și dacă verifici când o cumperi...am avut încredere în om bolnav fiind, am zis sa i fac un bine... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jul 2016 · Report post Asa ceva am.în circuit, îmi infunda foarte repede și furtunul care acum merge...tot la a 2 zi îl desfund sa poți merge cu ea cat de cat...nu știu cum pot face asta unii oameni sa și bata joc, pai cumperi frate un radiator sau rezolvi problema nu o astupi...sa faci și alte belele și o vinzi la altu, eu nu as putea sa fac asta la nimeni, ca tot la mine se întoarce ce dau:) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jul 2016 · Report post Din păcate pt rezolvarea de tot a problemei ai 2 variante . 1. Te chinui ca pana acum si o cureți puțin cate puțin 2. Desfaci tot motorul, îl cureți și ai rezolvat. Sent from my SM-N920S using Tapatalk 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jul 2016 · Report post Mda...ideea e ca furtunul care nu e desfundat nici nu da caldura pe partea cu șoferul, la.șofer nu, cele 2 , celelalte 2 de lângă șofer baga tare, ...nu știm cum s a desfundat furtunul când am schimbat pompa de apa, și acum am pus oțet cu apa cu speranța că se va desfunda și îmi pierd speranța...nu vreau sa desfac tot motoru...de aia am zis de furtunul care am trimis poza, știți ce filetare are la intrare în chiuloasa? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jul 2016 · Report post Lângă radiator e un furtun anulat știți unde de ducea? E mai gros...plus ca nu vedem termostatul tata bănuiește ca e scos...:((((. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Jul 2016 · Report post Când mi au schimbat pompa de apa și mai apoi radiatorul a circulat apa și în furtunul care da în chiuloasa...acum e infundat de tot...încă am oțet cu apa în ea...cum pot sa îl desfund...aveți vreo idee...? Am încercat cu o sarma sa mergem pe el dar e prea lung...și credem ca la capăt e infundat de fapt adică chiar la intrarea în chiuloasa...am trimis poza mai sus sa vedeți.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Jul 2016 · Report post Din pacate la tine mizeria iti iese de peste tot, din motor, radiatoare (alea vechi cat si cel nou) si de peste tot de unde s-a putut depune. Eu am patit asa mai demult la Cielo si pana nu am desfacut tot nu am scapat, ba n-aveam caldura, ba se incingea motorul etc etc. Radiatorul de la incalzire n-a mai putut fi curatat si l-am inlocuit. Din fericire nu am desfacut motorul, doar l-am legat la apa curenta, invartit, iar bagat si tot asa pana n-a mai iesit decat apa curata. Chiar si asa dupa vreo 2 luni am schimbat din nou antigelul ca tot a mai iesit ceva. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Jul 2016 · Report post Da pai asta tot fac, scot apa de pe.circuit și o strecor printr un tifon și o bag curata, și tot asa...ideea e ca nu am desfundat și celalalt furtun și asta ma dispera ...mi ar fi fost mai.ușor sa fac curățarea...mai repede...mersi oricum pt răspuns...asa.și. eu am caldura doar lângă șofer...offf sper sa rezolv Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Jul 2016 · Report post Ai văzut tifon ul poza de mai sus ce e pe el? Și tu tot de la praf sau soluția aia de lipit ai avut probleme? Sa știu dacă sigur e de la asta...adică 99% bănuiesc ca dea asta e... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Jul 2016 · Report post Offtopic... De principiu cine a pus solutie in apa si nu a respectat cantitatea sau faptul ca motorul trebuie sa fie caldut si apoi sa se ruleze ceva km cu masina in regim de croaziera pt a face cicluri deschis inchis termostat sub presiune, a gresit mult. Apoi asa ceva nu se pune in motor diesel sau deloc daca tii la masina ,mai cu seama ca dieselul are in bloc , trasee de racire ceva mai mici decit un benzinar . In fine ,trist cine a procedat in asa hal cu asemenea masina ..Lucru greu pe mai departe ,sa mai fie totul cum trebuie fara eforturi finaciare si masina ca inainte de..Nu as da idei de curatare intrucit asa ceva nu am pus vreodata in vreun motor ca sa ii stiu remediu si apoi orice solutie caustica (solutie de motor) ar avea rol distrugator cu interiorul motor fiind mult mai nociva. Ar trebui desfacuta intreaga tubulatura de cauciuc ,radiator de incalzire schimbat ,termostat,anumite conducte care sint posibil un pic colmatate etc. si poate poate,insa cine stie ce o mai fi avut masina si inainte !.. Dar cum face romanul de obicei dupa ce o rezolva ,vinde masina....pina la urma poate se repara la altul.. Share this post Link to post Share on other sites