Lavi

La capătul puterilor

64 posts in this topic

Acum 2 minute, Lavi a spus:

Are 5 pistoane ! Nu e d 5?

D5 e o denumire comerciala si de obicei vizeaza motoarele 2.4 in 5 pistoane . Al tau are denumirea comerciala d3 si este un d5 in miniatura avand 2l.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci e d3 dar ...d5 de fapt...ciudate denumiri...d3 comercial...d5 în miniatura...nu știu cat de important e la ora actuala ma interesează sa aibe circuit complet ceea ce nu am decât pe unul din furtunele ce intra în vasul de expansiune

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cauta in Timisoara un service competent care sa-ti poata curatat sistemul de racire. A verificat cineva radiatorul sa nu fie infundat? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lavi pt a putea fi ajutat trebuie sa ne spui clar ce motor ai . Pune o serie sasiu e cel mai ușor asa pt ca mai exista un motor 2.4 drive de 175 cai și asta are niște probleme de răcire.

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este fix acelasi motor ca al meu, 2l in 5 pistoane. D3 garantat ai Lavi

Edited by CataP

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Lavi said:

Oki...nici nu contează cred...important  e sa zboare:)

Daca ii pui niste aripi zboara:))), acum revenind la subiect, colegi de pe forum sigur iti vor da cele mai bune sfaturi si metode de a scapa de aceasta problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zboară ea și fără aripi:)) e deșteaptă și frumoasa:))) sunt sigura ca toți vor sa ma ajute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi a bagat presiune pe furtun și l a desfundat joi merg sa mi curețe circuitu sper sa fie tot mai bine...multumesc tuturor pentru sfaturi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun...am.desfundat dar nu vine nimic pe.furtun de ce?  Plus ca la pasager am caldura, dar la șofer nu....care ar fi explicația? Am fost aproape sigura ca dacă desfund și celalalt furtun o sa am caldura în ambele parti:(((

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate stiu este un singur radiator de caldura (nu unil in stg unu in dr) deci ... e de la unitatea de clima / motorasele care dirijeaza aerul , fie se rezolva cu o calibrare / schimb motorasul ars si apoi calibrare .

Ca sa se inteleaga : ai nevoie de tester , preferabil de volvo.

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oki...mersi mult măcar știu la ce sa ma astept și sa am și eu o părere...ca ieri merg la mecanic și ii zic una alta :) și mi zice nu vrei sa fii mecanic ma ajuți, ca n are cine:)) 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now