Posted 2 Aug 2016 · Report post Salut, stie cineva de la ce este acest furtunas? Sau daca asa trebuie sa fie? Multumesc mult. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Aug 2016 · Report post Clar nu are voie sa fie asa. Probabil de pe la tampoanele vacuumatice, in zona aceea Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Aug 2016 · Report post Buna, as sugera sa te uiti ca unde este atasat capatul celalat, de exemplu la XC90 este un protector chiar in spatele injectoarelor care aduna eventualele scurgeri si la capat are un furtun atasat care se termina cam in zona unde ne-ai artat tu in poza dar ca mai jos. Scopul protectorului si furtunului respectiv este sa reduca riscul ca combustibilul sa ajunga pe galeria/ espamentul incins Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Aug 2016 · Report post Multumesc mult pentru raspunsuri. Maine ajunge in service. Mai am o intrebare/problema. Acum 2 zile mi-a dat eroare engine system service required si triunghiul portocaliu. La repornirea motorului eroare a disparut, dar am ramas cu un lag in accelerare la turatie/viteza mica. Am pus masina pe tester, si avea o eroare despre pressure flow(nu stiu exact codul). Mecanicul spunea ca ar putea fi turbo. Ce parere aveti? Multumesc anticipat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Aug 2016 (edited) · Report post Cum spuneau colegi mai sus , un furtun vacumatic , prin care pierzi vacum . Vnt-ul turbinei este controlat vacumatic ... incearca intai sa remediezi problema asta si apoi o scoti la plimbare sa dezamortesti vnt-u . Edited 3 Aug 2016 by Cristi Muresan Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Aug 2016 (edited) · Report post Salut. Am dus masina in service unde a fost verificata compresia la turbo, valva si furtunul de la turbo. Furtunasul pe care l-am pozat se pare ca este pentru ceea ce explica golegul Gfieraru mai sus. Turbo are compresie, dar cica fluctueaza nu este constanta. Partea frumoasa este ca de atunci masina functioneaza bine(probabil i-a fost frica de mecanici ) . Parca nu as avea incredere in ceea ce a spus mecanicul, pt ca prima data a spus ca turbina e ok si ca nu stie de ce nu are compresie constanta si peste 10 minute spunea ca sigur trebuie rectificata turbina. A ramas sa mai merg cu masina pana apare eroarea si sa o duc iar la tester. O zi buna va doresc. P.S. Daca ar fi de la turbo, masina nu ar tb sa scoata fum mult? La mine nu prea scoate fum deloc. Edited 4 Aug 2016 by CRobert Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Aug 2016 (edited) · Report post 1 oră în urmă, CRobert a spus: Salut. Am dus masina in service unde a fost verificata compresia la turbo, valva si furtunul de la turbo. Furtunasul pe care l-am pozat se pare ca este pentru ceea ce explica golegul Gfieraru mai sus. Turbo are compresie, dar cica fluctueaza nu este constanta. Partea frumoasa este ca de atunci masina functioneaza bine(probabil i-a fost frica de mecanici ) . Parca nu as avea incredere in ceea ce a spus mecanicul, pt ca prima data a spus ca turbina e ok si ca nu stie de ce nu are compresie constanta si peste 10 minute spunea ca sigur trebuie rectificata turbina. A ramas sa mai merg cu masina pana apare eroarea si sa o duc iar la tester. O zi buna va doresc. P.S. Daca ar fi de la turbo, masina nu ar tb sa scoata fum mult? La mine nu prea scoate fum deloc. Buna, Daca masina are tampoane vaumatice (99% ca are) atunci s-ar putea ca de acolo vine eroare intermitenta. Un tampon de motor care scapa aer sau o conducta de vacum crapat astea poate sa explice problemele de sus. Conducta de vacum care merge la tamponul/ tampoanele de motor se poat infunda si ramane de vazut daca mai apare mesajul de eroare. Edited 4 Aug 2016 by gfieraru Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Aug 2016 · Report post Salut, Mersi de raspuns. Trebuie sa caut alt service. Cei la care am fost isi faceau cruce cand au vazut tamponul vacumatic din fata motorului. Au trecut 2 zile si 200 km, eroarea nu a mai aparut, masina a mers normal. Am sa merg la alt service sa-i pun sa verifice tampoanele, si am sa incerc si sa infund conductele spre tampoane sa vad ce se intampla.Un tampon stiu ca este in fata motorului, al doilea cam pe unde se afla? Mersi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Aug 2016 (edited) · Report post Iti aparea eroarea doar la rece sau si la cald? Imi pare cunoscuta eroarea ca de un an de zile m-am tot lovit de ea. Daca iti apare doar la rece si anume cand pui turbina in functiune atunci te iei cu mine de mana. Trage treptat/şocuri/şuturi in treapta 4? Edited 5 Aug 2016 by i love VOLVO Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Aug 2016 · Report post Masina are 2 tampoane vacumatice, unul in fata si unul in spate, lacel din fata se ajunge foarte usor, cel din spate ii mai greu de accesat dar nu-i imposibil. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Aug 2016 · Report post 8 hours ago, i love VOLVO said: Iti aparea eroarea doar la rece sau si la cald? Imi pare cunoscuta eroarea ca de un an de zile m-am tot lovit de ea. Daca iti apare doar la rece si anume cand pui turbina in functiune atunci te iei cu mine de mana. Trage treptat/şocuri/şuturi in treapta 4? Eroarea a aparut acum cateva zile, de atunci nu a mai aparut. Prima data a aparut dupa un drum lung, (clar motorul era cald).A doua oara tot la cald. De atunci am fost la service a fost stearsa eroarea si nu am mai vazut-o. Cand a aparut eroarea masina avea un lag la turatii si viteza mica.Dupa ce depaseam 20-40 de km masina tragea bine. Masina e automata. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Sep 2016 · Report post Salut si scuze pt intarziere. Am facut un drum de 3000 km, in care am mai vazut eroarea de cateva ori, dar masina a functionat corect fara pierderi de putere sau lag in accelerare. Urmeaza ca in 10-14 zile sa ajung cu ea la un service pt full service si o scanare completa. Revin cu detalii. Multumesc frumos pt sfaturi. O zi buna. Share this post Link to post Share on other sites