Sign in to follow this  
Followers 0
yachtmanblue

Schimb filtru ulei S60 - curge

37 posts in this topic

In 30 km , se adapteaza nivelul pe bord.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 46 minute, Cristi Muresan a spus:

In 30 km , se adapteaza nivelul pe bord.

Aha, am mai invatat ceva.

Multumim.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 13 ore, dann a spus:

Aha, am mai invatat ceva.

Multumim.

Scrie in manual mai exact (asa imi amintesc). Cu placere . 

Ca observatie a mea s-a resetat dupa aproximativ 15 km (deci 30 sau mai putin , dar se reseteaza in mers , nu pe loc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Și la mine e același problema,  curge pe la filtrul de ulei,  s-a rezolvat cu o strângere mai ferma, o rezolvare nu prea sănătoasă după părerea mea, cred ca rezolvarea consta în scoaterea capacului și polizare lui pe marginea de jos,  o polizare foarte fina, maxim 1/2 mm, în felul asta va putea fi infiletat mai mult fără a forța prea tare. 

Edited by bobeaurelian

Share this post


Link to post
Share on other sites

După înlocuirea uleiului se reseteaza nivelul uleiului si arata corect imediat . E procedura in Vida.

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sunt multumit de etanseitatea capacului de la filtrul de ulei, tot mai musteste pe acolo si nu stiu ce sa-i fac, ma gandesc sa cumpar o carcasa sau sa schimb acel inel de cauciuc de pe partea carcasei ce ramane fixata pe motor dupa scoaterea capacului, problema este ca nu stiu de unde sa cumpar acel inel de cauciuc, poate ma ajuta cineva, multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rezolvat problema cu scurgerea de la filtru inainte sa ajunga la mine carcasa de filtru ulei, pentru ca deja o comandasem , l-am ridicat de la curier si acum intreb aici ,este cineva care o vrea? Voi pune poze cu ea.

Acum merge strans cu cheie dinamometrica atat cat trebuie si sta  uscat, procedura a fost urmatoarea: cumparat 1 m de smirghel 3 lei ( nu era nevoie de atat dar se vindea la metru) ,desfacut capacul , scos filtrul si chestia de plastic ce intra prin filtru , pus smirghelul pe o suprafata plana si rotit stanga-dreapta de mai multe ori, ulterior capacul se infileteaza cu 10-15 grade mai mult respectandu-se cuplul de 25,5 Nm.

O intrebare : ce rol are crestatura ce se afla pe partea interioara a garniturii  plate? 

 

IMG_20200108_144751.jpg

IMG_20200108_144911.jpg

IMG_20200108_144917.jpg

IMG_20200108_144921.jpg

Edited by bobeaurelian

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/7/2020 at 1:21 PM, Lupuconstantin said:

Am rezolvat problema cu scurgerea de la filtru inainte sa ajunga la mine carcasa de filtru ulei, pentru ca deja o comandasem , l-am ridicat de la curier si acum intreb aici ,este cineva care o vrea? Voi pune poze cu ea.

Acum merge strans cu cheie dinamometrica atat cat trebuie si sta  uscat, procedura a fost urmatoarea: cumparat 1 m de smirghel 3 lei ( nu era nevoie de atat dar se vindea la metru) ,desfacut capacul , scos filtrul si chestia de plastic ce intra prin filtru , pus smirghelul pe o suprafata plana si rotit stanga-dreapta de mai multe ori, ulterior capacul se infileteaza cu 10-15 grade mai mult respectandu-se cuplul de 25,5 Nm.

O intrebare : ce rol are crestatura ce se afla pe partea interioara a garniturii  plate? 

 

IMG_20200108_144751.jpg

IMG_20200108_144911.jpg

IMG_20200108_144917.jpg

IMG_20200108_144921.jpg

Acea crestătură permite uleiului sa creeze o presiune pe garnitura la interior și astfel garnitura este mereu împinsă și fixată pe buza capacului însă în realitate este doar o mizerie din plastic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru răspuns, oricum eu cred că este un sistem prost gândit, am avut mai multe mărci de mașini dar la niciuna nu am avut asemenea probleme, numai bine! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, Lupuconstantin said:

Multumesc pentru răspuns, oricum eu cred că este un sistem prost gândit, am avut mai multe mărci de mașini dar la niciuna nu am avut asemenea probleme, numai bine! 

Toți au problemele lor,modelele și modificările se fac atât de rapid, vendorii se schimba de la o luna la alta încât probabilitatea sa nu produci niste gunoaie netestate scade vertiginos. Doar norocul bun te mai poate salva de o tigaie din care sa nu sară uleiul :))))

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cumva de aia se strange carcasa de filtru mai uzual la Volvo cu o cheie pahar cu multe laturi decat cu tubulara de 36?Intreb si eu pentru un prieten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0