Posted 9 Aug 2016 (edited) · Report post VOLVO 480 TURBO model 1992 fara prea multe optiuni, un proiect de restaurare si usoara imbunatatire. In imagini arata ceva mai bine decat in realitate dar pare sa fie in regula maine voi face primul drum de 500km sa o cunosc maimbine sa stiu cum arata pe viitor lista de prioritati pentru ea. Clar are nevoie de vopsitorie, de o aranjare civilizata, retapitare, probabil cateva interventii mecanice... si un plus ptic si dinamic. Am sa va rog la inrebarile mele punctuale daca vreti sa ma sprijiniti sa o faceti cu informatii corecte si concrete, nu idei, chestiuni generale deoarece nu duc lipsa de ele. Acum as avea nevoie de un set de stopuri spate in stare buna, de un scaun de dreapta, eventual un interior complet(scaune de preferat piele, panouri de usi...ceva problem si pe la lucasurile laterale spate care le doresc albe... Stie cinev de unde pot achizitiona aceste piese sau parte din ele, dar un tapiter bun si rezonabil la pret cunoaste cineva? Edited 9 Aug 2016 by SEBASTIAN_RACINGCODE 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Aug 2016 · Report post Cumva e luata de la un baiat din constanta ? Sent from my ONE A2003 using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Aug 2016 · Report post Nu este adusa din Germania cu platforma pana in vestul tarii si de aici o aduc pe roti pana la Bucuresti. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Aug 2016 · Report post Acum 2 ore, SEBASTIAN_RACINGCODE a spus: Nu este adusa din Germania cu platforma pana in vestul tarii si de aici o aduc pe roti pana la Bucuresti. Daca treci prin tg-mures , si ai timp de o cafea , mi-ar face mare placere sa revad un 480 (au trecut 15 ani de cand am stat intr-unu) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Aug 2016 · Report post Merci! Sigur nu trec pe acolo, ar trebui sa ocolesc prea mult. Acum masina este la Resita, de unde o sa ma duc direct spre Bucuresti. Am sa plec in cca 2-3 ore si sper sa mearga bine. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Aug 2016 · Report post Cea mai stringenta problema acum este sa gasesc un scaun de dreapta bun. Al meu e cam ... si oricum intentionez sa o retapitez dar are mecanismul de basculare cam ofilit, de fapt comanda lui. Are cineva un astfel de scaun de dreapta? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Aug 2016 (edited) · Report post Am ajuns cu bine! Din pacate aerul conditionat lipseste de pe lista de optiuni a acestei masini iar cei peste 500km nu au fost prea placuti din acest punct de vedere. Am observant ca la stilul meu de mers cu un plin inca mai faceam 200km deci estimez un consum de cca. 8 l / 100km. Am plecat pe a 10:25 din centrul Resitei si am ajuns in Pipera in jurul orelor 16:40. Nu am avut nici o sincopa, nici un incident pe drum si am observant cum se comporta masina la diverse regimuri de mers. Apa si uleiul au stat ca la carte, presiunea de ulei destul de sus tot timpul. Voi reveni si cu imagini! Luata la bani marunti sunt multe de remediat si sper sa le rezolv pe toate in timp. Edited 10 Aug 2016 by SEBASTIAN_RACINGCODE 3 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Aug 2016 · Report post Si cateva poze cu masina. Viteza maxima dezvoltata relative repede este 210 si se comporta ca si cum acolo ar fi un prag, o limitare, cu greu urca la 215 si probabil cu o revizie la zi, roti echilibrate, benzina buna ar atinge 220km/h. La 210 are 5000rpm. Desi nu are ABS are o frana excelenta. 5 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Aug 2016 · Report post Stii ca e motorul de pe Renault 5 GTT da ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Aug 2016 · Report post Foarte frumos arata pt, virsta ei,ingrijita.. Offtopic.. Alex,nu este acel motor.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Aug 2016 · Report post Acum 9 ore, Midnight Caller a spus: Stii ca e motorul de pe Renault 5 GTT da ? Sincer nu am stiut asta. Totusi tind sa cred ca nu as fi trecut pe langa o astfel de informatie fara sa o asimilez. Acum 5 ore, 1984 a spus: Foarte frumos arata pt, virsta ei,ingrijita.. Offtopic.. Alex,nu este acel motor.. Arata binisor, totusi cam neingrijita si sunt multe de pus la punct. E mai fotogenica decat arata in realitate. Astazi am fost cu ea pe dyno sa o verific si sa ii fac cateva mici reglaje, mai am si maine cateva fineturi, dar maisna merge deja foarte bine cu o mica exceptie la ralanti din cauza debitmetrului. Din 120 declarati avea 110hp dar voi pune mai tarziu fisele dyno. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Aug 2016 · Report post Graficele de astazi: Stoc dupa 200.000km cu benzina de la petrom 99 sau cat este ea. 111HP si 169Nm, valori pe care le consider exceptionale tinand cont de caldura de afara, vehime, uzura, si mai ales colmatarea catalizatorului. Grafic comparativ cu modificare a boostului si original. Grafic comparativ boost cu valori trecute in PSI. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Aug 2016 · Report post Super proiect , mult succes!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Aug 2016 · Report post Multumesc mult! Acum ca am venit din concediu am sa ma apuc de treaba. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Sep 2016 · Report post Masina are mici probleme de tichigerie si automat vopsitorie. Nu e nimic foarte grav, dar trebuiesc refacute corespunzator altfel se poate extinde. Am atasat cateva imagini inclusiv la final una in care se vede ca remedierea se face cat de mult posibil fara temperature mare folosind cositor. Se elimna mecanic rugina si orice pata, carie de rugina apoi se remediaza astupand gaurile sau porii obtinuti utilizand cositor, urmand apoi strat de Zinc suflat si restul de grunduri chituri care se impun sub vopseaua finala. Cel mai rau este pasazul aripii spate doar pe dreapta si usile care auo deficienta constructiva. Sper sa iasa bine si apoi sa trec la o verificare mecanica generala si remedierile care se impun. Deja asteapta filtrul de aer Piper acum avand un K&N si linia de evacuare din inox plus, kit de distributie, filter de ulei, benzina... si alte bunatati. Am comandat un set de arcuri mai joase cu 4cm si voi incerca sa modific amortizorele de serie sa le cresc gradul de amortizare... 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Sep 2016 · Report post Acum e cat de cat nivelata zona de reparative si lacuita sa nu oxideze pana la vopsitorie. O mica problema am intampinat dar le trimit inapoi la furnizor cu flansele pentru latire. Sunt de panoplie nu de mers in forta. O poza cu parte din piesele de intrtinere. Am uitat sa spun de interior, care si el are cateva minusuri trebuie pus la punct. Panourile de usa fata sunt la stadiul de pregatire si au fost retapitate. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Sep 2016 · Report post Pune si tu Conti cureaua aia de accesorii, ca merita Sent from my ONE A2003 using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Sep 2016 · Report post Da, cred ca ai dreptate era mai buna, dar acum o las pe asta pana la urmatoarea revizie. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Sep 2016 · Report post Esapamantul de inox, importat din Suedia. Are o lucratura buna si material bun. Este sudat frumos, indoit foarte frumos, personal imi place calitate superioara vazand doar la Supersprint care nu produce pt acest model. Sper sa se potriveasca perfect. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Sep 2016 (edited) · Report post Foarte frumos... Offtopic.. Restaurare pe parte de tinichigerie la ce ai tu ,nu prea va dura decit putin prin ceea ce vrei sa ii faci si la cum arat zonele afectate.Se decupeaza si se pune reper nou ,dupa care se cositoreste (ca nu lasa urma de sudura etc ) ,existind kit special pentru asa ceva(foloseam asa ceva acum 20 de ani ca sa nu bag "autogen" pe usi ,zone sensibile la deformare termica) .Zincare nu va face mare lucru daca nu se mentine un timp scurt in baie de zincare.In fine .spor la treaba si sa iti iasa ceva frumos si de colectie Edited 4 Sep 2016 by 1984 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Sep 2016 · Report post In mod cert este un compromis, dar sper cat mai mic si foarte durabil. Nu se merge pe un drum nou ci pe o reteta care a dat rezultate si in alte cazuri, fara a avea pretentia ca este ceva perfect. Dar unde au fost zone mici afectate am prefert, decat sa incalzesc si sa sudez sa lucrez altfel. Am polizat, slefuit pana disparut orice urma de carie, nu vreau sa acopar nimic cariat, prefer sa se ajunga la lipsa materie decat oxidat deja. Dupa ce s-a curatat tot, absolut tot chiar pe zona mai larga decat era afectat s-au umplut gaurelele cu cositor dupa ce table a fost perfect decapata chimic cu Flux nu cu paste sau alte chestii care in timp chiar ele oxideaza. Pentru a proteja pana se aplica straturile corecte inainte de vopsire s-a dat temporar cu spari de Zn -Al sau lac. Repet e temorar pt una doua saptamani iar masina este acoperita. Am preferat sa repar piese mari, cu mici imperfectiuni decat sa le scot si sa le inlocuiesc pt ca atunci 100% trebuie sa pun sudura. Am frica cam de orice tip de sudura, desi am vazut cazuri cand nu au fost problem. Unde nu am sanse asa clar se foloseste si sudura in argon care se prelucreaza imediat si se acopera chimic ca sa evitam problemele in timp, in zona de jos a usilor si la o aripa spate nu cred ca scap, dar asta e viata. Totusi nici aici nu e asa de grav. DACA CINEVA STIE PE UNDEVA, UN SET DE USI BUNE, MA GANDESC CA AR FI BINE SA DISCUTAM IN VEDEREA ACHIZITIONARII. Unde exista posibilitatea, pe spatele pieselor voi trata chimic, cu straturile care se impun apoi voi incerca o depunere care sa opreasca accesul de oxigen. De curand am aflat ca pe fata capota nu e din metal ci din material compozit,, iar pe spate e de sticla. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Sep 2016 · Report post Cositorul nu se aplica cu flacara. Se aplica cu un pistol de lipit cu capat lat de dimensiune mai mare altfel e degeaba. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Sep 2016 · Report post Cred ca am uitat sa identific exact modelul. Este versiunea Euro 1 cu putere de 88KW, fara aer conditionat, doar cu servodirectie. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Sep 2016 · Report post De ieri am ridicat masnia pe elevator sa ne uitam la ce e pe sub ea. Nu doar sa ne uitam, am dat si esapamentul jos si urmeaza sa anulam catalizatorul. Pana in prezent nimic de speriat. Cadrul motor se va da jos lafel si puneta spate pentru curatare si vopsire. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Sep 2016 · Report post Evacuarea a fost pregatita si este gata de montat pe masina. Piesa din imagine a fost confectionata astazi la Pilot. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites