Posted 11 Aug 2016 · Report post Buna Am o problema legata de faptul ca masina are o lipsa de putere, cumulata cu intrarea de gaze in interior, la stationare. Gazele se simt si in afara masinii, in zona motorului parca. Se poate DPF-ul sa fie cauza? In primavara, a fost curatat a doua oara, prima data fiind acum trei ani. Multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Aug 2016 · Report post Curatarea este fix frectie la piciorul de lemn. Ori ALTUL, ori OFF. Vezi sa nu ai fie injector care scapa, fie colier rupt intre turbo si DPF. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Aug 2016 · Report post Daca ar fi vreun injector problema, asta ar putea explica acea lipsa de putere? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Aug 2016 · Report post Nu integral. Lipsa de putere probabil e DPF infundat din nou. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Aug 2016 (edited) · Report post Ok, multumesc. Dpf-ul o sa fie OFF, intr-un final. Dar tre sa ma asigur ca nu-i dau acum OFF, si problema tot nu se rezolva. Acele gaze care se simt la stationare imi sunt suspecte Edited 12 Aug 2016 by NicuG Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Aug 2016 · Report post Chiar daca nu se rezolva, tot acolo vei ajunge, deci mai bine il faci pe asta sa scapi de o problema majora si apoi te ocupi de restul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Aug 2016 · Report post Am și eu o întrebare. Multe topicuri de DPF off, dar îmi vine în cap un lucru: dacă îi spui bye-bye DPF-ului, nu riști să nu mai iei ITP-ul? Știu că are rol de filtrare a gazelor și noxelor emise în aer. Care ar fi riscurile și dezavantajele scoaterii DPF-ului? Cu respect! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Aug 2016 · Report post Nu filtreaza niciun gaz si nicio noxa, aia face catalizatorul. DPF-ul doar retine particulele de cenusa rezultate din arderea (incompleta) a motorinei Sent from my ONE A2003 using Tapatalk 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Aug 2016 · Report post On 8/11/2016 at 0:03 AM, Midnight Caller said: Nu filtreaza niciun gaz si nicio noxa, aia face catalizatorul. DPF-ul doar retine particulele de cenusa rezultate din arderea (incompleta) a motorinei Ok, chief, am băgat la cap. Dar care ar fi riscurile scoaterii lui? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Aug 2016 · Report post Sunt zeci de pagini cu discutii pe aceasta tema Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Aug 2016 · Report post Depinde de motor la 1.6d iese inclusiv opacitatea la ITP. Sent from my SM-G935F using Tapatalk 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Aug 2016 · Report post O sa va anunt eu in 3 saptamani daca sunt probleme la ITP Desi sunt optimist, si o sa merg acolo ca si cand nu i-as fi facut DPF off, iar in cazul in care comenteaza ceva, schimb service-ul unde fac ITP Faza e ca a mea nu scoate fum deloc, vad doar abur toamna/iarna cand e rece, in rest e ca la inceput. Are un pic de negreala pe teava de esapament, nu mai e curata cum era inainte de scoaterea filtrului, dar in rest, cum spunea si Alex, daca ai catalizatorul in regula, gazele ies tot alea, nu au cum sa iasa mai multe fiindca DPF-ul asta e doar un fagure (filtru) care retine cenusa (negreala). Am facut deja 11.000 km fara probleme cu DPF-off si eu zic ca m-a scapat de multe batai de cap. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Aug 2016 · Report post 34 minutes ago, Claudiu T said: O sa va anunt eu in 3 saptamani daca sunt probleme la ITP Desi sunt optimist, si o sa merg acolo ca si cand nu i-as fi facut DPF off, iar in cazul in care comenteaza ceva, schimb service-ul unde fac ITP Faza e ca a mea nu scoate fum deloc, vad doar abur toamna/iarna cand e rece, in rest e ca la inceput. Are un pic de negreala pe teava de esapament, nu mai e curata cum era inainte de scoaterea filtrului, dar in rest, cum spunea si Alex, daca ai catalizatorul in regula, gazele ies tot alea, nu au cum sa iasa mai multe fiindca DPF-ul asta e doar un fagure (filtru) care retine cenusa (negreala). Am facut deja 11.000 km fara probleme cu DPF-off si eu zic ca m-a scapat de multe batai de cap. Mulțumim, Claudiu Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Aug 2016 · Report post @Midnight Caller Am o nelamurire, te rog. Zici de dpf off, iar mai apoi " Nu filtreaza niciun gaz si nicio noxa, aia face catalizatorul. DPF-ul doar retine particulele de cenusa rezultate din arderea (incompleta) a motorinei" Pai daca doar catalizatorul face treaba cu gazele si noxele, de ce ar trebui sa-i dau off la dpf? Intreb. Sper ca nu e nicio suparare. Am zis ca am o problema cu gazele in masina, in sensul ca se simte un miros de gaze la stationare sau la mers incet, pe o distanta mai mare. Tu zici ca sa incep cu dpf off. Iar mai apoi ca el nu filtreaza niciun gaz. Care-i logica? E una dintre componente care o dam noi romanii jos doar ca nu-i intelegem rostul pe deplin? Asta cumulat cu faptul ca are un pret pe masura, bine-nteles. Din cate stiu in Germania nu se face dpf off, ba chiar se intra in zona infractiunii. Din nou, sper ca nu am provocat nicio suparare, dar vad ca si cei mai experimentati useri de pe forum, toti dau aceleasi sfaturi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Aug 2016 · Report post Logica este ca daca DPF-ul este infundat cu cenusa, clar nu o sa mai iasa nici gazele nici noxele pe acolo chiar daca trec de catalizator, si vor iesi pe la primul punct mai slab din sistemul de evacuare... Logic, nu ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Aug 2016 · Report post Daca e infundat, asa ar da din logica. Doar ca a fost curatat chimic anul trecut... Credeam ca eliminarea dpf tine de faptul ca nu-si mai face treaba, nu ca e infundat. Aaa.. Sa fie vorba ca acea curatare chimica nu si-a prea facut treaba, si el de fapt trebuie facut off fiindca va ramane infundat pentru totdeauna? Multumesc de raspuns Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Aug 2016 · Report post Daca ies aceleasi gaze cu DPF off, de ce ar putea ITP-ul sa nu fie trecut? Se inspecteaza vizual daca mai e filtrul de particule acolo, sau de ce? Sau din cauza cenusii care iese prin esapament? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Aug 2016 · Report post Curatarea chimica e fix NIMIC si tine cateva luni. Sent from my ONE A2003 using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Aug 2016 · Report post Curatarea chimica iti face praf tot pe acolo, cautati pe net poze cu DPF-uri si catalizatoare curatate chimic...si nu cred ca o sa mai faceti asta a doua oara... DPF-ul e un filtru de cenusa, de aia ii zice filtru de particule, pentru ca retine particulele mai mari de o anumita dimensiune (mica de tot, microni, chestii pe acolo), dar gazele pe care le da masina sunt date de consumul de motorina si de cat de bine isi face treaba catalizatorul. Daca tu cureti chimic DPF-ul care e in acelasi locas cu cat-ul, ai sansa se le ... pe amandoua Si sa vezi bucurii dupa ca ai nevoie si de alt catalizator si DPF off-ul nu mai tine, masina iti scoate fum ca un tractor din '80. Cand DPF e infundat calumea, sunt alea 2 optiuni: altul sau afara cu el...altfel tu o sa tot fortezi masina sa scoata gazele printr-o gaurica infundata si concluziile le vei trage cand ajungi sa bagi bani in ea de nu valoreaza atat ca sa o mai faci sa mearga normal. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Aug 2016 · Report post Multumesc mult Clau pt rabdare si explicatii Sent from my ONE A2003 using Tapatalk 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Aug 2016 · Report post Ceva sugestii unde s-ar putea face operatiunea de dpf off in Alba, Cluj sau Sibiu? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Aug 2016 · Report post Nimeni nimic?! O sa incerc la Bucuresti atunci Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Sep 2016 · Report post sa nu fie racitorul de gaze spart, am patit`o de 2 ori... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Sep 2016 · Report post sau garnitura dintre EGR si blocul motor Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Sep 2016 · Report post Ceva sugestii unde s-ar putea face operatiunea de dpf off in Alba, Cluj sau Sibiu? La Turda la Volvo244 (Oliver). Sent from my SM-G935F using Tapatalk 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites