NicuG

Nu trage in parametrii normali si baga gaze la stationare

62 posts in this topic

Launch

Autocom wurth wow

Dice

Toate fac aproape acelasi lucru

Pe volvo

Am incercat

Ps am dice din 2008

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 8 ore, Midnight Caller a spus:

 

Vida nu raporta in hPa bre ? Sau te dai cu Launch-u ?

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Vida masoara in mbari, adica, 1hPa=1mbar . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

NicuG eu nu inteleg pana la urma ce te doare sau ce nu merge . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan, exact ce zice topicul "nu trage in parametrii normali si baga gaze la stationare".

Dupa dpf off, trage mai bine, dar are un lag pana aproape de 3000.

Gaze inca baga.

Si s-a aprins si check engine-ul in bord. Atat.

O sa merg iarasi la Oliver, astept doar un raspuns de la el.

Edited by NicuG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adică nu intra turbo sau cum ?

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer nu stiu cum si cand ar trebui sa intre turbo la acest motor de 1.6

Sper ca Luni dimineata sa aiba Oli timp pentru o verificare, ca nu vreau sa duc masina la altcineva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 1800 rpm trebuie sa ai 2.2bari presiune absoluta. Dacă nu face asta înseamnă că ai probleme cu sistemul de supraalimentare .

După caz trebuie sa verifici tubulatura, sistemul de comanda (valva de control) și evident turbina .

Din experienta mea nici o turbina recondiționata în ultima perioada nu mai intra la 1800rpm. Toate fac boost avea după 2200rpm iar rezolvarea este turbina noua Mahle sau Garrett. Pana și alea China fac presiune maxima la 2000rpm .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna domnilor

Dupa cateva drumuri mai lungi, revin anuntand ca s-a rezolvat problema.

Autorul rezolvarii este nimeni altul decat meseriasul Oli (@Volvo 244).

Problema 1: lipsa partiala de putere. Cauza: fisura pe furtunul de la intercooler, iar debitmetrul nu functiona corespunzator (desi era NOU - mdaaa.., multumesc vechiului proprietar ca a cumparat un no-name)

Problema 2: gaze la stationare. Cauza: o saiba de foc la unul dintre injectoare.

Inca aud de cate ori mi-o repetat Bogdan (@Behu) " ... ba, du-te la asta, ca asta-i ce cauti tu si lasa-i naibii pe altii ... "

Multumesc fiecaruia in parte, care mi-a raspuns pe topicul deschis, atat "zeilor" cat si celor ce tind spre lumina.

Cu stima

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 15 ore, NicuG a spus:

 

Dragule,  

Ma bucur ca ti-ai rezolvat problemele si ma bucur ca sfatul meu ti-a fost de folos. Si iti stau la dispozitie si alta data cu drag. Si iti urez sa te bucuri de masina ta ani si ani fara probleme.

Totusi, o mica mentiune: nu am folosit NICIODATĂ apelativul "ăsta" când ti-am remandat sa mergi la Oliver. Nu mi-as permite. Oliver e un OM fain, care m-a ajutat mult si pe care il respect...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci sa înțeleg ca era furtunul de turbo spart. Nu cumva din cauza asta s-a înfundat DPFul?

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu daca acel furtun de la intercooler a dus la infudarea dpf-ului. Oricum, acel dpf a fost curatat chimic de vechiul proprietar. Doar Oli isi poate da cu parerea, ca el stie ce a vazut pe acolo.

Bogdan (Behu), ai dreptate. Cred ca am fost luat de val. Scuze daca a sunat aiurea formularea. Crede-ma ca nici nu mai stiu cum ai zis, dar tot ceea ce-am vrut sa se inteleaga e ca chiar m-ai convins sa ma duc la Oli (dupa ce BogdanG mi-o zis de el) si ca o fost o discutie deschisa, fara menajamente. Ca nu aveam de gand sa ma duc sa caut pe nu stiu cine vreo 70 de km. Lucru care i l-am spus lui Oli chiar cand m-am dus la el prima data :) Chiar ieri m-o intrebat de tine, dar i-am zis ca n-am mai vorbit de atunci. Oricum, nu cred ca e genul pe care sa-l zgandare asa ceva. Imi cer scuze, n-am vrut sa sune aiurea, si-n acelasi timp n-am vrut sa sune a periere.

In fine, sper sa nu fi suparat pe nimeni, ca ar fi ultimul lucru pe care mi l-as dori.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La orice diesel dacă se sparge un furtun de intercooler, motorul va scoate fum, mult fum. Acel fum înfunda în câteva sute de km DPFul.

Când se sparge furtunul, debitmetrul citește mult aer, aer care în mod normal nu este necesar pt buna funcționare a motorului și evident apare eroare de debitmetru. Aceasta eroare de debitmetru este însoțită de alta eroare de presiune scăzută de turbo .

În funcție de ce soft ai pe mașină pot apărea amândouă erorile sau numai una din ele .

De asta spun mereu ca o diagnoza bine făcută te salvează de probleme .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now