emy

Problema pornire

12 posts in this topic

Dupa cum spune si titlul, numai porneste masina. Ce i-am facut? La un injector am vazut ca iesea putina motorina pe la acel furtun care merge la injector. E un clip pe youtube cum se poate schimba garnitura, am urmat pasii descrisi acolo, o operatie foarte simpla. Am terminat, cand sa pornesc nu mei merge. Nu stiu ce am gresit? Nu am avut probleme de pornire pana acuma.

Sa se fi infundat injectorul? Nu cred. Am avut grija sa nu intre numic in capul lui. Oare ce poate fi? 

Apreciez orice ajutor.

 

 

IMG_20160816_120354.jpg

IMG_20160816_124259.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Garnitura pe care am pus-o, proasta calitate. Cand l-am pus la loc cu noua garnitura s-a rupt din ea si intrat in injector, cred. Am schimbat-o cu cea noua, cred ca degeaba. Poate daca as aspira cu ceva din injector, poate iese murdaria lasata de garnitura. Mi-am facut-o cu mana mea!  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate e doar dezamorsata ?

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minutes ago, Midnight Caller said:

Poate e doar dezamorsata ?

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Cam asta e problema. A prins aer. Nu stiu cum se face. Am vecin irlandez, e mecanic, a incercat sa faca, scoata aer, si cu gura saracu, dar tot degeaba. Se para ca nu este asa usor dezamorsarea asta. Daca as sti as face-o eu. Se para ca nu am alta solutie, o sa scot ceva banisori din buzunar pt a o rezolva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-a rezolvat. A fost aer in instalatie. Cand ai scule e foarte simplu. Cu acest furtun a scos aerul. L-a uitat la mine. :) Normal ca il voi inapoia. Dar a fost destul de scump 5 minute job. 

 

IMG_20160816_211939.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puteai folosi orice alt furtun pe diametru, si trageai cu gura. Cand venea motorina, cheie si pleci :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa a facut vecinu, a tras cu gura, dintr-un furtun, parca s doua acolo, cel din stanga, s-au mai sus decat celalalt, si nimic, o fi tur/retur, nu stiu. De fapt a tras din amandoua si tot nimic. Furtunul asta cu pompa, la conectat o parte la furtun si cealalta parte unde a dezconectat furtunul, am pornit masina cu el conectat. am lasat sa mearga, putin apoi oprito-o si s-a facut repede, deconectarea pompei si reconectarea furtunului la locul lui. cica daca nu se face repede prinde aer din nou.

Acum alta problema poate mai serioasa. Mergeam cu masina si era un alt volvo in fata mea acre se deplasa mai incet, cu viteza 3-a am accelerat si depasit respectivul. Dupa ce l-am depasit s-a aprins martorul/becul de emisie la bord. Nu stiu ce sa zic. Ce am observat e ca pe la turbo e ceva scapari de gaze, e putin cam negru...de ceva timp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica si colierul care prinde turbina de DPF. Amorsarea o faci pe la furtunul verde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coincidenta ori nu in momentul rerspectiv am si ajuns la 96402 miles, timpul unui nou service. Personal nu cred ca are vreo legatura serviceul cu becul de emisie aprins. Scrie pe o eticheta cand e timpul pt un nou service. Eu l-am facut in urma cu 4 mii km.cum am luat-o i-am schimbat tot, afara de filtru de diesel, pe care il am pregatit. (I-am luat gresit si dupa ce l-am schimbat mecanicul se pare ca nu mai vrea sa-l schimbe, cu toate ca i-am platit). Deci conform cu  ultimul service,  filtrul de motorina daca s-a schimbat atunci acum are 13 mii km. Celelalte, filtru de ulei, aer si cel de polen acu 4 mii km.. Inca o chestie a ca de cate ori pornesc masina, numai la pornire, se aude ca un zgomot ca de bass, loveste ceva in partea dreapta a soferului, like bang-bang, dupa ce porneste motorul nu se mai aude. Cautand pe google unu zicea ca a schimbat fuel sensor si a disparut semnu acela.De cate ori am incercat sa o pornesc cand a fost aer in instalatie, ma mir de cum mai merge electromotorul si bateria...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta cu aerul în instalatie pe viitor o poţi rezolva uşor , cumperi o pompiţă ca şi cea a vecinului tău , mă refer doar la pompiţă , fără furtune , şi o montezi pe maşina ta . Nu cred că este mai scumpă de 10€ .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi a aparut mesajul, " Book Time for Maintenance". Daca merg la Volvo sa -mi faca service, costa undeva la 450 euro, un garaj independent 330 euro dar astia folosesc cica si engine flush si protect diesel system cleaner, dar nu updateaza softwareul ca cei de la Volvo. Daca il updateaza sa nu-mi de-a peste cam DPF-ul care nu mai este. Personal as da si suma asta dar nu am incredere in mecanici. Am vazut cum lucreaza, in fatza mea mi-a trantit capota masinii, in loc sa-i dea drumul de la o distanta mai mica, ori sa o lasa jos si sa apese de ea ca se inchide si asa.....ce sa mai zic de alte probleme technice daca nu stie sa inchida o capota la masina...Nu zic de toti dar unde's aia buni? Cei de la Ford, la un service, a uitat joja de ulei langa stergatoare. Tipu a luat masina si a folosit-o. A vazut ca e ceva la stergatoare, o sarma, cand a verificat era joja de ulei. Cand a deschis capota va dati sema ce era acolo. In cele din urma i-au spalat motorul cei de la Ford....

.....Asa m-am apucat de reparat, computere, masini de cafea, biciclete......la cei la care apelam, majoritatea, poate din plictiseala, rutina, isi cam bat joc de lucrul tau pt. care platesti. Eu as plati, ca de aia s mecanici, trebuie sa traiasca si ei, si ei au de platit facturi, dar vreau 100% incredere. Se pare ca trebuie sa-mi i-au scule si pt masina, fizic nu mai am unde sa le pun, casa-i plina de parti de masini de cafea, pc/laptopuri si biciclete.....am cautat romani mecanici dar sunt prea multi "mecanici". A fost unul care mi-a facut ultimul service, a lucrat bine, exceptie facind urmele de ulei lasate cand mi-a schimbat filtrul de polen, s-a lasat de mecanica din cauza spatelui.

Vorbind de, "pompitza". am gasit pe amazon un, "priming diesel kit", nou costa undeva la 70 punds, Au avut si unul folosit la vanzare, la 20 pounds. L-am luat si a venit azi. E nou kitul, dar clemele care prind furtunul, unele au o usoara urma de, nu rugina, un maro deschis, nu stiu ce e, care prin frecare usoara se duce. Nu are urme de motorina, unii le cumpara, folosesc si le trimit inapoi la Amazon. Chiar s multumit de el. Imi trebuiau doar conectorii de plastic, un plastic foarte tare, furtune am de la masinile de cafea :)

Acu trebuie sa decid, ori sa merg la cei cu 330 euro, sa faca un diagnostic complet, cica sunt volvo specialisti, ori sa sterg mesajul, cel cu book time for maintenance, si sa schimb filtrul de motorina, sa vad ce se intampla. Sper ca nu e greu de schimbat.

 

IMG_20160822_112859.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/21/2016 at 10:41 AM, Midnight Caller said:

Verifica si colierul care prinde turbina de DPF. Amorsarea o faci pe la furtunul verde.

 

Astazi mi s-a stins martorul la emisie, nu i-am facut nimic. Cred ca de la motorina a fost, eram prin Irlanda de nord si am bagat vreo 20 litri de la un peco cam izolat/ciudat. Cand am ajuns acasa am mai pus peste inca 20 litri de calitate mai buna, zic eu dupa pretz, si adaugat 250g Dipetane. Chiar vroiam sa merg sa verifice ce eroara are. Sunt curios daca o sa mai apara in urmatoarele zile. Am putina negreala pe la turbina.

 

IMG_20160821_165459.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now