Bogdan S

Povestea lui Blueberry

296 posts in this topic

Acum 18 ore, Matrixxx a spus:

Cristian, ai codurile  de la port etrieri si discuri ?

Suport etrier 8602456

Disc 16" 272276 sau 31262095

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am uitat furtunele 9191400. Oricum mare "minune" nu este de asteptat, sunt doar usor mai mari discurile si rezista ceva mai bine la franari de urgenta de la viteze mari. In rest sincer nu prea am sesizat nici o diferenta la franarea normala si cele de 15" si cele de 16" sunt frane ATE cu placute ceramice

Edited by Cristian Scutaru
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic..

Tehnic (si practic ) sistemul de frinare pe S/V70 sau update la 850 nu este chiar pe masura puterii si gabaritului acestui model  ,din pacate.De aceea are pistoane duble pe spate sa ajute mai mult .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua!

Inca un update rapid. Zilele trecute am mai mesterit niste treburi.

 

-Demontat discuri spate, curatat zona si gresat punctele de contact ale sabotilor + reglat frana de mana (acum blocheaza rotile chiar si in mers).

-Montat dupa lupte seculare bucsele de poliuretan la selectoarele de viteza de pe cutie.

-Comandat kit de short shifter de la MPRE (dupa montaj revin cu detalii despre distante before&after)

-Montat distantier phenolic (din sticlotextolit mi se pare ca e facut si ideea e ca izoleaza termic galeria de admisie de chiulasa). Aici am o oarecare temere legata de indepartarea cu 5 mm a injectoarelor de chiulasa, implicit modificarea unghiului de injectie spre supape. Sper sa nu caut un RN swap la prima blana. :))

Cu ajutorul unui termometru laser voi reveni cu detalii legate de diferenta de temperatura, daca aceasta va exista.

 

Acuma urmeaza partea dureroasa...

-Dat fiind faptul ca placa mea de presiune a cedat, am comandat kit ambreaj 850 R, rulment, furca, burduf furca, pin de pivotare, plastice aferente, piesa de pe cutie pe care gliseaza rulmentul si toata partea hidraulica de actionare a ambreiajului (toate piesele OE). Termen livrare 3-15 zile. Cu Dumnezeu inainte cand vine factura :))

O zi frumoasa la toata lumea!

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Bogdan S said:

 

-Dat fiind faptul ca placa mea de presiune a cedat, am comandat kit ambreaj 850 R, rulment, furca, burduf furca, pin de pivotare, plastice aferente, piesa de pe cutie pe care gliseaza rulmentul si toata partea hidraulica de actionare a ambreiajului (toate piesele OE). Termen livrare 3-15 zile. Cu Dumnezeu inainte cand vine factura :))

 

Ar fi interesant de stiut cat a costat tot kit-ul si tot ce tine de asta! :huh:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua!

Ambreajul in sine a venit. Momentan astept si restul de accesorii pentru a incepe lucrarea. 

Kit-ul este de 850R. Diferentele sunt la disc (arcuri mai puternice si suprafata de contact mai mica) si placa, desi nu credeam, este intarita fata de T5 stock.

De umplutura, am montat oglinda interioara electrocromatica de C70 classic. (Detalii despre cum se trage cablajul gasim pe mai multe forum-uri din afara si cred ca si Cristian a vorbit pe undeva de asta). Top tip: de pe masina donatoare sa luati si mufele!

Mai asteptam furca, master si slave cyl., furtunul de ambreaj si noile suruburi de volanta si suntem gata de atac.

O zi frumoasa!

20180421_193321.jpg

20180421_200307.jpg

20180421_200312.jpg

20180421_200330.jpg

20180421_192713.jpg

20180421_192727.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua!

Am montat modulul U.S.A pentru open door si seat belt reminder. Acuma te streseaza doar la pornire cateva secunde cu pusul centurii, dupa te lasa in liniste, nu ca cel vechi care semnaliza non-stop in sunet de releu ca la seria 700/900. 

Releul montat este 212 si e cel albastru deschis. Modulul vechi e cel alb din imagine. Acesta din urma are sunetul clasic.

Foarte multumit!

20180422_132424.mp4

20180422_132558.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luatul mufelor e o miscare f desteapta, la 850ul la care am montat oglinda de C70 cabrio nu am avut asa ceva, tipul a comandat oglinda la dealer noua... Si problema este ca am luat conectoarele standard de 850 cu 4 pozitii care sunt destul de mari si cum masina nu a are trapa a fost destul de enervant sa le "ascund" sub plafoniera din lipsa de spatiu. Al doilea avantaj este ca ai culorile la fire si stii care ce este, altfel trebuie sa faci reverse engineering.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua! 

Ultimul update. Saptamana trecuta luni si marti a avut loc maratonul de surubarit. Pana la urma am lucrat singur si fara elevator (doar canal). Cel mai important, am avut vreme sa mesteresc cum imi place, curatand si aranjand totul.

Ambreajul nou se simte excelent. Feed-back-ul e mult mai exact decat la kit-ul stock (comparatie facuta cu alta masina cu kit Sachs normal).

Tragand linie, a meritat un 1 mai printre scule. ;D

Perioada "de asezare" de aprox 350 km, am facut-o deja. 

Istorisirea, pe scurt. La kit-ul vechi, rulmentul a intrat in interiorul placii de presiune. Vibratia lui a mancat din furca veche. Furca tinand rulmentul fortat intr-o parte, a rupt piesa pe care culiseaza rulmentul. 

Ne-am reintors la calatoriile lungi. In boost we trust! 

Multumesc!

O zi buna!

 

 

20180502_143445.jpg

20180501_103037.jpg

20180430_190031.jpg

5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut!

Pentru prima oara scriu, fara sa fi facut ceva si fara ca nimic sa se fi stricat intre timp. Cotoroanta merge! :))))

Clipul video e un teaser la un movie mai lung, ce sper ca va iesi macar pe jumatate cum mi-l imaginez eu.

 

 

VID_213900713_013551_545.mp4

20180516_202238.jpg

20180512_160706.jpg

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clipul video nu se deschide

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu cum se poate face upload altfel. Te pune sa il downloadezi, dar se deschide. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incarci clipul pe youtube, si dupa aia postezi linkul.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am dat click pe el (cu VLC player) si il deschide foarte bine.

Imi place culoarea filtrului video pe care l-ai pus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De pe telefon da eroare.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine pe telefon merge doar ca mi-a cerut sa-l downloadez.

Toate urmele de frana tu le-ai facut? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu. Am cateva plecari, dar nu imi bat joc de Conti-uri. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua!

Last update. S-a achizitionat si montat sticla oglinda dreapta concava (model UK), OE volvo.

MAF-ul 2 a decedat subit. Masina a inceput sa faca overboost si sa dea error de amestec. MAF 3 Bosch montat deja. Totul normal. (Resetat ecu, reglat tija wg pentru ca nu mergea ok masina cu un debitmetru care citeste ok). 

Momentan astept intreg kit-ul de keyless entry original Volvo.

Bonus: Scurt filmulet cu afr-ul unui motor de 20+ ani, care are tot managementul nou. ;D

 

Blueberry AFR.wmv

20180529_175648.jpg

20180526_175011.jpg

20180526_122807.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua!

Multumita lui Sorin (Capi), le drique din dotare este echipat de ceva zile cu sistem keyless entry original (modul si doua telecomenzi), plus mult ravnitul claxon pentru alarma oe. Telecomenzile vor primi butoane noi.

De asemenea, am reusit sa pun mana si pe un modul de lumini cu functie "follow me home".

Am relocat claxoanele principale sub tavita bateriei. Cablajul original nu trebuie modificat, doar re-routat.

Am schimbat mufa senzorului de temp exterioara, plus multe alte nimicuri.

Urmatorul feature pe lista este pachetul de yale cu dead-lock. Momentan sap dupa documentatie.

Multumesc!20180606_204921.thumb.jpg.5a7ca4bef8a532

 

20180606_205002.jpg

20180627_080412.jpg

20180606_133257.jpg

20180625_195715.jpg

5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt deadlock ai nevoie de cele 4 yale din portiere (portbagaj nu) si 2 relee mov, unul care inlocuieste releul de central locking si unul mic care vine la pozitia 202 sus langa cel pt farurile de ceata. Eu am releele dar nu am yale :)

Edited by Cristian Scutaru
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa arata releele pt deadlock.

Deadlock.JPG

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua!

Cu plusuri si minusurie data asta.

Am avut la dispozitie doar pentru mine, atelierul complet echipat, vreo 10 zile. 

-Masina pe sub ea a primit o curatare cu periuta, verificare atenta dupa lovituri si la final, o degresare si re-aplicare de body protectiv, plus vaselina in locurile in care am vazut ca e pericol de rugina la altele.

-De asemenea, s-a dat cu ceara in toate cavitatile posibile. Cam asta a fost cu pregatirile de iarna.

-S-a efectuat schimbul de ulei (Mobil 1 - 5w50, plus Metabond).

-Oglinda cu auto-dim a scapat lichidul din ea, am si comandat alta. Mare atentie la ele! Gelul actioneaza ca un acid care ataca plasticele pe care curge.

-Verificare cabluri de masa.

-Echilibrare roti. (Incepuse volanul sa vibreze de la 140 in sus).

-Inchiriat garaj, cele vechi au fost demolate ca urmare a proiectului de regenerare urbana din Arad... (Fuie Malcă!)...

-Comandat trim-urile de cauciuc de pe geamurile de la usi (window scraper).

-LED-uri cobb pe faza lunga. Vizibilitate extraordinara! Competitiile de flash-uri au devenit amuzante. Cine are nevoie de talon, anyway?

O zi minunata!

 

 

20180812_141521.jpg

20180811_141441.jpg

20180602_155033.jpg

20180715_151617.jpg

20180517_201531.jpg

20180602_220732.jpg

20180602_220755.jpg

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

"re-aplicare de body protective"

Cu ce ai dat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now