Posted 24 Aug 2019 · Report post On 8/3/2019 at 0:46 PM, Bogdan S said: Din pacate, cam asa este. Deplasare in interes de serviciu. Intram dimineata la 9, ieseam la celalalt 9. Mi-ar fi placut un meet. Dupa si o cafea pe la BG Motors, apoi talpa la Alex si Vadim. :)) Care Alex si Vadim, numai Vadim poate Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Sep 2019 · Report post La 24/08/2019 at 10:27 AM, BogdanG a spus: Care Alex si Vadim, numai Vadim poate Sad times... Anyway. -Am mai curățat umpic pe agregatul din dotare și dând jos cureaua de acc pentru a inspecta rolele, mi s-a părut ca rulmentul de la compresorul de clima e loose. Tensionat încă nu canta, dar ne-am pregătit din timp. Cod Zexel pe plic. Nu as umbla la demontat compresor de pe masina -Mai multe chimicale de detailing la colecție. -Primit cado' stickere termo pentru frane/motor (121-280 celsius). Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Sep 2019 (edited) · Report post De asemenea, -Diagnosticat și schimbat sonda de temp apa, din cauza căreia mașina se comporta ciudat la anumite turații. -Re-routat cablaj wideband. -Ieri am fost oprit de registru in trafic. Cam toate mașinile vechi erau. Au deschis capota, au bătut mărunt din ochi toți 3 inginerii și m-au trimis în treaba mea fără alte testări. :))) Si restul de poze, ca nu mai pot edita comentariul trecut. Edited 4 Sep 2019 by Bogdan S 3 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Oct 2019 · Report post Bună ziua! Recent începuseram sa sughitam la mers în regim constant 1500-1800 rpm. În blana sau frână de motor nu erau probleme. A fost nevoie de o curățare a IACV. Totul ok. Am comandat și urmează sa montez în weekend kit-ul de distribuție. Curea Volvo OE, rola idler și rola întinzător Koyo, pistonas hidraulic Aisin, saiba distanțier Volvo OE. Păstrez pompa de apa Aisin, montata de mine în 2016, aceasta având cam 14.000 km. Atașat și câteva poze. O săptămână reușită! 3 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Mar 2020 · Report post După lungi perioade, revenim ca vine căldura. Aseara am testat un nou sistem road dyno, luat de un prieten softaci din Arad. Recomand, băiatul e de calitate (Flextuning). Se introduc datele masinii: am cântărit mașina cu noi doi, benzina, echipament și alte prostii ce erau prin portbagaj, am îndoit cantarul la 1812 kg. Se baga rapoartele cutiei de viteza (M56H și final drive). Full pull in a 3-a și coasting 25 de secunde. 300.8 hp/365 nm la roti. Se pot calcula și la volanta, pentru cine are probleme de orgoliu. :)) Baba trage și cu benzina de 95. Finala e stock. Traseul de admisie e stock. Softul e lucrat cât de atent s-a putut. Happy choo-choo-ing! Poze. received_817637692048541.mp4 4 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Mar 2020 · Report post LE: new rpm limit este la 7500. Nu recomand decât la hpt-urile de 2 litri. 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Mar 2020 · Report post Acum 3 ore, Bogdan S a spus: LE: new rpm limit este la 7500. Nu recomand decât la hpt-urile de 2 litri. 77 vs 90 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Mar 2020 · Report post Buna ziua! Montat deflectoare de aer dedicate fata+spate. 160 ron+transport. Montat IAC Bosch nou. Agata la extreme si se tot plimba sa isi dadea drumul. Evident se plimba si Lambda Ratio-ul meu pe wideband la cruise. Destul de mult. Sunt satul sa tot curat pe ala vechi si sa nu reusesc sa scot jegul acumulat in 20+ ani. Poza cu antena cb "sculata". Am luat un Avanti Kappa. Cobra a decedat. O zi frumoasa! 3 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Mar 2020 · Report post Felicitari! S-a terminat cu jucaria! Nu te mai rogi de ea sa atinga 230 pe ceas. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Mar 2020 (edited) · Report post Viata de mașină de weekend. 3500 km în ultimele 12 luni. :)) Azi am prins la work un număr fain. In weekend am făcut un detailing complet. Am schimbat garnitura mare dintre caroserie și adaptorul filtrului de habitaclu. Edited 16 Mar 2020 by Bogdan S 4 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Mar 2020 · Report post Va salut! Program de carantina. Astăzi am montat bucsele metalice, de la timonerie. Vreau sa ii mulțumesc lui Matrixxx pentru piese, ajutor și seriozitate. Ca o completare, am scos consola centrala și am gresat punctele de pivotare de sub schimbător. Diferența mare nu este, deoarece bucsele mele originale de cauciuc erau intacte, dar chiar și asa, throw-ul se simte mai exact. Spălat și aspirat. Dezinfectat interiorul și clima. Încă are freon după vreo 3 ani și ceva, destul de bine. Montat claxonul original de alarma de la Capi. Era pus de un an și ceva atât de bine la păstrare, încât nu mai știam unde este. Am făcut presiunea în roti + rezerva, am gresat cricul și am scos-o la o tura mai lunga. Mulțumesc! 3 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Jul 2020 · Report post Bună ziua! Am făcut schimbul de ulei și filtre. (same combo as usual: mobil 5w50 peak life+metabond eco și filtre volvo oe). Întârziat o luna și ceva, ca nu am folosit mașina. Schimbat radiator apa care începuse sa fasaie pe la o îmbinare. Nu curgea, dar avem reziduu alb sub furtunul superior. Schimbat o-ring-urile, gumele anti praf și clemele sinucigașe de la racitorul de ulei motor. (volvo oe) Schimbat lichid servo. Schimbat bujii. BKR7EI. Brate fata TRW. Capete de bara + bielete direcție + burdufe caseta (lemforder). Suport motor spate [Hutchinson (OEM)]. Troznea ceva când cupla ambreiajul (doar ambreiajul, dacă acceleram nu se auzea) și aproape i-am dat foc de nervi pana m-am prins. Demontat vechea banda termo de pe downpipe și montat alta noua, profi (titan). Spălat zonele unde nu ajungi cu radiatoarele montate. Gresate zonele anti coroziune și toate îmbinările de pe puntea spate a sistemului de frânare. Golit catch-can. Făcut plin g-drive 100 + metabond megalene plus. Presiune in roti. Mini concediu! Câteva poze. Restul nu am avut răbdare sa le descarc. Le postez curând. P. S. Jugul nu e ruginit, e texturat și jeg pe el. 4 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jul 2020 (edited) · Report post Bună ziua! Proaspăt reveniți după concediul din Chamonix. Baba a alergat bine de tot, aproape fără pauze. :)) Nivomat-urile, absolut utile și de neprețuit, din pricina garderobei feminine cât pentru o deplasare de 5 ani... Medie 8.3%, cu tot cu orașe și no-speed-limit-ul nemțesc. O bine meritata baie, după ce șoferii au dormit duși 12 ore. VID_20200719_172046.mp4 Edited 27 Jul 2020 by Bogdan S 4 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Aug 2020 · Report post Super poza cu bestia dormind in parcare ! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Oct 2020 (edited) · Report post Bună ziua! Detailing ul de toamna efectuat. Tratament piele volan, cotiera, porțiuni de scaun, etc. Curățat și dezinfectat clima + curățare scurgere condens. Curățat toate scurgerile de apa și resigilat cu silicon alb chederele de capota. Curățat și tratat toate chederele mașinii cu soluție de rejuvenare și glicerina. Tratament megalene benzina. Încărcat bateria. Comandat calorifer interior. Îl schimb a doua oara. :)) (+anexe, o-ring-uri core, kit o-ring-uri cupla). Țevile le am din aluminiu, deci nu necesita upgrade. A început sa plângă finuț după o tura lunga în blana pe autostrada. S-a efectuat iar testul de presiune în sistemul de răcire, sa fiu sigur ca nu e alta problema, dar totul e normal. Great pasaje roti spate. Dezinfectare interioara cu ozon. Revenit la gandurile de revopsire totala. Brăduți odorizant noi. O zi reușită! Edited 12 Oct 2020 by Bogdan S 3 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Oct 2020 · Report post Bună ziua! Cumpărat brace suplimentar de fabrica pus doar pe C70 clasic decapotabil. Acesta, in principal, compensează pentru lipsa acoperișului. Mulți de pe forumuri de afara afirma ca întărește mult mașina pe viraje, dar și în caz de accident. Aveți nevoie de șuruburi mai lungi, în partea din spate a cadrului motor. În loc de 100 mm stock, trebuie de 120 mm, p/n 977509. Sunt identice cu cele care fixează delta-link-urile de caroserie, pe spate. Piesa am trimis-o la curățare, tratare și vopsire profesionala cu texturat, sa fie perfecta pentru montaj. Revin cu impresii după montaj. 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Oct 2020 (edited) · Report post Bună ziua! Am avut chef de surubarit umpic, chiar și chestii care nu erau urgente. -schimbat heater core-ul (caloriferul interior) . Fără surprize. Curatat tot. -curățat clapeta acc. -schimbat partea electrica a contactului cu piesa NOS (new old stock). -făcut itp-ul și RCA. -echilibrat rotile. -adunat șuruburile noi și accesoriile pentru a monta ranforsarea de sub mașina. -montat supape noi de sens pentru diuzele perdea de C70. (in pungile de diesel technic sunt piese SWF) -curățat plăcile electronice ale telecomenzilor de Keyless Entry. -poze de când am pus iacv-ul nou. Caut pe cineva cu Volvo VST in vestul tarii, sa facem o recalibrare a motoraselor de la ECC. Mulțumesc! Edited 27 Oct 2020 by Bogdan S 3 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Oct 2020 · Report post Supapele de sens sunt cele de VW? Si eu am facut aceeasi modificare. Calibrarea ECC-ului poti sa o faci si fara VST: Te conectezi cu blink reader cu LED la pin-ul 6 si urmezi procedura specifica modelelor fara OBD Test Mode 4 - Self-Adjustment Of Damper Motor Limit Positions ac heater system auto.pdf 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Oct 2020 · Report post Acum 4 ore, pedala a spus: Supapele de sens sunt cele de VW? Si eu am facut aceeasi modificare. Calibrarea ECC-ului poti sa o faci si fara VST: Te conectezi cu blink reader cu LED la pin-ul 6 si urmezi procedura specifica modelelor fara OBD Test Mode 4 - Self-Adjustment Of Damper Motor Limit Positions ac heater system auto.pdf La prima întrebare, nu, nu sunt specifice la nimic. Le am pe cele de diuze perdea oe (la fiecare diuza, câte o supapa, și pana de curand, indiferent cât stătea mașina, la acționarea manetei, dădea jetul instant. După, am început sa aștept o secunda, doua. Nu-mi convine sa îmi distrug lamele fix când e mai jegos parbrizul, pana au soluție. La a doua chestie, you the man! Merci! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Oct 2020 · Report post Bună ziua! Pozele de săptămâna asta cu heater core-ul. Kabum Kabum. :)) Cea mai grea parte a lucrării e sa scoți insonorizare a, fără sa o tai și sa cureți vechile scurgeri. Am rulat și jumătate de spray Saratoga de clime prin sistem, sa fie totul bec. 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Nov 2020 · Report post Când jumătatea mai frumoasa are idei geniale de cadou, pentru ziua ta de naștere. :)) Fully handmade! 4 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Nov 2020 (edited) · Report post Bună ziua! Pregătiri de iarna... Uns balamale și yale. Curățat și siliconat canalele pe care urca geamurile. Tratat chederele. Degresat geamurile și parbrizul pe interior. Verificat antigel, ulei motor, ulei servo, și concentrație apa în lichidul de frână. Inspecție furtune frână și pe sub mașina. Anvelope iarna Pirelli Snowcontrol W210 Serie 3. 205/55R16 91H, dot 3620. Renunțat la frânele fata de 302 mm, din cauza unui disc care a început ușor sa se ovalizeze. Ocazie perfecta pentru a putea folosi Columbele ei originale, de fabrica. Lichid spălat parbriz oe (1.5 litri + 3 litri apa distilata). Ozonificare. Mulțumesc. Edited 24 Nov 2020 by Bogdan S 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Nov 2020 · Report post Te admir pentru timpul si rabdarea dovedita....Din seria circoteli,as da jos autocolantul cu I,e ilegal pe auto inscrisa in tara,ledurile de la numar,si as fi pus lichid de parbriz nu Volvo,cu banii aia luam altceva original Volvo,mai important...De gustibus... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Nov 2020 · Report post Autocolantul e din gel și e de la 0 km pe mașină, fiind model italian. Dacă se da jos acuma, rămâne o bulina de lac nou :)) Pe mașinile înmatriculate in EU nu mai sunt obligatorii, deoarece plăcile de înmatriculare au înscrierea tarii standardizata. Analog, vechile înscrieri nu le mai baga nimeni în seama. Soluția de spălat parbrizul oe nu este un moft, ci e singura care nu se cristalizează deloc in interiorul sistemului. Oricum, cam tot ce e schimbat ca piese, dacă nu este upgrade, este piesa OE. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2021 · Report post Buna ziua! -Schimbat pad-ul de încălzire șezut, din scaunul soferului. -Termostate noi, in ambele scaune fata. -Curățat mircroswitch-urile din telecomenzile de keyless, care intraseră in greva, din nou. -Dezinfectare clima. -Ozonificare. -Tratament piele. -Stickere Viking de la Swedish Boost Mafia, pe care le-am lipit strâmb și a trebuit sa lipesc altele, noroc ca am luat mai multe. :)) Multumesc! 3 people like this Share this post Link to post Share on other sites