Bogdan S

Povestea lui Blueberry

296 posts in this topic

On 8/3/2019 at 0:46 PM, Bogdan S said:

Din pacate, cam asa este. ;D

Deplasare in interes de serviciu. Intram dimineata la 9, ieseam la celalalt 9.

Mi-ar fi placut un meet. Dupa si o cafea pe la BG Motors, apoi talpa la Alex si Vadim. :))

 

Care Alex si Vadim, numai Vadim poate :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 24/08/2019 at 10:27 AM, BogdanG a spus:

Care Alex si Vadim, numai Vadim poate :)

Sad times... 

 

Anyway. 

-Am mai curățat umpic pe agregatul din dotare și dând jos cureaua de acc pentru a inspecta rolele, mi s-a părut ca rulmentul de la compresorul de clima e loose. Tensionat încă nu canta, dar ne-am pregătit din timp. Cod Zexel pe plic. Nu as umbla la demontat compresor de pe masina

-Mai multe chimicale de detailing la colecție. 

-Primit cado' stickere termo pentru frane/motor (121-280 celsius). 

 

IMG-20190904-WA0014.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

De asemenea, 

-Diagnosticat și schimbat sonda de temp apa, din cauza căreia mașina se comporta ciudat la anumite turații. 

-Re-routat cablaj wideband. 

-Ieri am fost oprit de registru in trafic. Cam toate mașinile vechi erau. Au deschis capota, au bătut mărunt din ochi toți 3 inginerii și m-au trimis în treaba mea fără alte testări. :))) 

 

Si restul de poze, ca nu mai pot edita comentariul trecut. 

 

 

IMG-20190904-WA0018.jpg

IMG-20190904-WA0010.jpg

IMG-20190904-WA0013.jpg

IMG-20190904-WA0009.jpg

IMG-20190904-WA0008.jpg

Edited by Bogdan S
3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bună ziua! 

Recent începuseram sa sughitam la mers în regim constant 1500-1800 rpm. În blana sau frână de motor nu erau probleme. A fost nevoie de o curățare a IACV. Totul ok. 

Am comandat și urmează sa montez în weekend kit-ul de distribuție. Curea Volvo OE, rola idler și rola întinzător Koyo, pistonas hidraulic Aisin, saiba distanțier Volvo OE. Păstrez pompa de apa Aisin, montata de mine în 2016, aceasta având cam 14.000 km. 

Atașat și câteva poze. 

O săptămână reușită! 

IMG-20191001-WA0029.jpg

IMG_20191001_111221.jpg

IMG-20191001-WA0031.jpg

IMG_20191001_111130.jpg

IMG-20191001-WA0041.jpg

IMG-20191001-WA0042.jpg

IMG-20191001-WA0040.jpg

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

După lungi perioade, revenim ca vine căldura.

Aseara am testat un nou sistem road dyno, luat de un prieten softaci din Arad. Recomand, băiatul e de calitate (Flextuning). 

Se introduc datele masinii: am cântărit mașina cu noi doi, benzina, echipament și alte prostii ce erau prin portbagaj, am îndoit cantarul la 1812 kg. 

Se baga rapoartele cutiei de viteza (M56H și final drive). 

Full pull in a 3-a și coasting 25 de secunde. 

300.8 hp/365 nm la roti. Se pot calcula și la volanta, pentru cine are probleme de orgoliu. :)) 

Baba trage și cu benzina de 95. Finala e stock. Traseul de admisie e stock. Softul e lucrat cât de atent s-a putut. 

Happy choo-choo-ing! 

Poze. 

received_190362035575966.png

IMG_20200305_230200.jpg

received_817637692048541.mp4

IMG_20200305_230115.jpg

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

LE: new rpm limit este la 7500. Nu recomand decât la hpt-urile de 2 litri. 

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, Bogdan S a spus:

LE: new rpm limit este la 7500. Nu recomand decât la hpt-urile de 2 litri. 

77 vs 90 :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua!

Montat deflectoare de aer dedicate fata+spate. 160 ron+transport.

Montat IAC Bosch nou. Agata la extreme si se tot plimba sa isi dadea drumul. Evident se plimba si Lambda Ratio-ul meu pe wideband la cruise. Destul de mult. Sunt satul sa tot curat pe ala vechi si sa nu reusesc sa scot jegul acumulat in 20+ ani.

Poza cu antena cb "sculata". Am luat un Avanti Kappa. Cobra a decedat.

O zi frumoasa!

 

IMG_20200128_172103.jpg

IMG_20200223_193206.jpg

IMG_20200227_180542.jpg

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari! S-a terminat cu jucaria!

Nu te mai rogi de ea sa atinga 230 pe ceas.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viata de mașină de weekend. 3500 km în ultimele 12 luni. :)) 

Azi am prins la work un număr fain. ;D

In weekend am făcut un detailing complet. 

Am schimbat garnitura mare dintre caroserie și adaptorul filtrului de habitaclu. 

IMG_20200316_083929.jpg

Edited by Bogdan S
4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut! 

Program de carantina. Astăzi am montat bucsele metalice, de la timonerie. 

Vreau sa ii mulțumesc lui Matrixxx pentru piese, ajutor și seriozitate. 

Ca o completare, am scos consola centrala și am gresat punctele de pivotare de sub schimbător. 

Diferența mare nu este, deoarece bucsele mele originale de cauciuc erau intacte, dar chiar și asa, throw-ul se simte mai exact. 

Spălat și aspirat. Dezinfectat interiorul și clima. Încă are freon după vreo 3 ani și ceva, destul de bine. 

Montat claxonul original de alarma de la Capi. Era pus de un an și ceva atât de bine la păstrare, încât nu mai știam unde este. 

Am făcut presiunea în roti + rezerva, am gresat cricul și am scos-o la o tura mai lunga. 

Mulțumesc! 

IMG_20200320_134541.jpg

IMG_20200316_135634.jpg

IMG_20200331_144908.jpg

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bună ziua! 

Am făcut schimbul de ulei și filtre. (same combo as usual: mobil 5w50 peak life+metabond eco și filtre volvo oe). Întârziat o luna și ceva, ca nu am folosit mașina. 

Schimbat radiator apa care începuse sa fasaie pe la o îmbinare. Nu curgea, dar avem reziduu alb sub furtunul superior. 

Schimbat o-ring-urile, gumele anti praf și clemele sinucigașe de la racitorul de ulei motor. (volvo oe) 

Schimbat lichid servo. 

Schimbat bujii. BKR7EI. 

Brate fata TRW. 

Capete de bara + bielete direcție + burdufe caseta (lemforder).

Suport motor spate [Hutchinson (OEM)]. Troznea ceva când cupla ambreiajul (doar ambreiajul, dacă acceleram nu se auzea) și aproape i-am dat foc de nervi pana m-am prins. 

Demontat vechea banda termo de pe downpipe și montat alta noua, profi (titan). 

Spălat zonele unde nu ajungi cu radiatoarele montate. 

Gresate zonele anti coroziune și toate îmbinările de pe puntea spate a sistemului de frânare. 

Golit catch-can. 

Făcut plin g-drive 100 + metabond megalene plus. 

Presiune in roti. 

Mini concediu! 

Câteva poze. Restul nu am avut răbdare sa le descarc. Le postez curând. ;D

P. S. Jugul nu e ruginit, e texturat și jeg pe el. 

IMG_20200704_125318.jpg

IMG_20200704_133247.jpg

IMG_20200630_120521.jpg

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bună ziua!

Proaspăt reveniți după concediul din Chamonix.

Baba a alergat bine de tot, aproape fără pauze. :)) 

Nivomat-urile, absolut utile și de neprețuit, din pricina garderobei feminine cât pentru o deplasare de 5 ani... 

Medie 8.3%, cu tot cu orașe și no-speed-limit-ul nemțesc. ;D

O bine meritata baie, după ce șoferii au dormit duși 12 ore. 

IMG_20200710_220022.jpg

IMG_20200710_223415.jpg

VID_20200719_172046.mp4

Edited by Bogdan S
4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super poza cu bestia dormind in parcare !

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bună ziua! 

Detailing ul de toamna efectuat. 

Tratament piele volan, cotiera, porțiuni de scaun, etc. 

Curățat și dezinfectat clima + curățare scurgere condens. 

Curățat toate scurgerile de apa și resigilat cu silicon alb chederele de capota.

Curățat și tratat toate chederele mașinii cu soluție de rejuvenare și glicerina. 

Tratament megalene benzina. 

Încărcat bateria. 

Comandat calorifer interior. Îl schimb a doua oara. :)) (+anexe, o-ring-uri core, kit o-ring-uri cupla). Țevile le am din aluminiu, deci nu necesita upgrade. A început sa plângă finuț după o tura lunga în blana pe autostrada. S-a efectuat iar testul de presiune în sistemul de răcire, sa fiu sigur ca nu e alta problema, dar totul e normal. 

Great pasaje roti spate. 

Dezinfectare interioara cu ozon. 

Revenit la gandurile de revopsire totala. 

Brăduți odorizant noi. ;D

O zi reușită! 

 

IMG_20201011_155004.jpg

IMG_20200827_200141.jpg

IMG_20201009_180637.jpg

Edited by Bogdan S
3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bună ziua! 

Cumpărat brace suplimentar de fabrica pus doar pe C70 clasic decapotabil. Acesta, in principal, compensează pentru lipsa acoperișului. Mulți de pe forumuri de afara afirma ca întărește mult mașina pe viraje, dar și în caz de accident. 

Aveți nevoie de șuruburi mai lungi, în partea din spate a cadrului motor. În loc de 100 mm stock, trebuie de 120 mm, p/n 977509. Sunt identice cu cele care fixează delta-link-urile de caroserie, pe spate. 

Piesa am trimis-o la curățare, tratare și vopsire profesionala cu texturat, sa fie perfecta pentru montaj. 

Revin cu impresii după montaj. 

IMG_20201016_104436.jpg

IMG_20201016_105346.jpg

IMG_20201016_105602.jpg

IMG_20201016_105620.jpg

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bună ziua! 

Am avut chef de surubarit umpic, chiar și chestii care nu erau urgente. 

-schimbat heater core-ul (caloriferul interior) . Fără surprize. Curatat tot. 

-curățat clapeta acc. 

-schimbat partea electrica a contactului cu piesa NOS (new old stock). 

-făcut itp-ul și RCA. 

-echilibrat rotile. 

-adunat șuruburile noi și accesoriile pentru a monta ranforsarea de sub mașina. 

-montat supape noi de sens pentru diuzele perdea de C70. (in pungile de diesel technic sunt piese SWF) 

-curățat plăcile electronice ale telecomenzilor de Keyless Entry. 

-poze de când am pus iacv-ul nou. 

Caut pe cineva cu Volvo VST in vestul tarii, sa facem o recalibrare a motoraselor de la ECC. 

Mulțumesc!

IMG_20201026_095608.jpg

IMG_20201025_131817.jpg

IMG_20201025_135750.jpg

IMG_20201023_122733.jpg

IMG_20201022_103619.jpg

IMG_20201022_154852.jpg

IMG_20201025_144227.jpg

Edited by Bogdan S
3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Supapele de sens sunt cele de VW? Si eu am facut aceeasi modificare.

Calibrarea ECC-ului poti sa o faci si fara VST: Te conectezi cu blink reader cu LED la pin-ul 6 si urmezi procedura specifica modelelor fara OBD Test Mode 4 - Self-Adjustment Of Damper Motor Limit Positions

 

ac heater system auto.pdf

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, pedala a spus:

Supapele de sens sunt cele de VW? Si eu am facut aceeasi modificare.

Calibrarea ECC-ului poti sa o faci si fara VST: Te conectezi cu blink reader cu LED la pin-ul 6 si urmezi procedura specifica modelelor fara OBD Test Mode 4 - Self-Adjustment Of Damper Motor Limit Positions

 

ac heater system auto.pdf

La prima întrebare, nu, nu sunt specifice la nimic. Le am pe cele de diuze perdea oe (la fiecare diuza, câte o supapa, și pana de curand, indiferent cât stătea mașina, la acționarea manetei, dădea jetul instant. După, am început sa aștept o secunda, doua. Nu-mi convine sa îmi distrug lamele fix când e mai jegos parbrizul, pana au soluție. 

La a doua chestie, you the man! Merci! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bună ziua! 

Pozele de săptămâna asta cu heater core-ul. 

Kabum Kabum. :))

Cea mai grea parte a lucrării e sa scoți insonorizare a, fără sa o tai și sa cureți vechile scurgeri. 

Am rulat și jumătate de spray Saratoga de clime prin sistem, sa fie totul bec. 

received_377046886830425.jpeg

received_268569864595344.jpeg

received_359555591920667.jpeg

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Când jumătatea mai frumoasa are idei geniale de cadou, pentru ziua ta de naștere. :)) 

Fully handmade!

:wub:

IMG_20201115_110228.jpg

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bună ziua! 

Pregătiri de iarna... 

Uns balamale și yale. 

Curățat și siliconat canalele pe care urca geamurile.

Tratat chederele. 

Degresat geamurile și parbrizul pe interior. 

Verificat antigel, ulei motor, ulei servo, și concentrație apa în lichidul de frână. 

Inspecție furtune frână și pe sub mașina. 

Anvelope iarna Pirelli Snowcontrol W210 Serie 3. 205/55R16 91H, dot 3620.

Renunțat la frânele fata de 302 mm, din cauza unui disc care a început ușor sa se ovalizeze. Ocazie perfecta pentru a putea folosi Columbele ei originale, de fabrica. 

Lichid spălat parbriz oe (1.5 litri + 3 litri apa distilata). 

Ozonificare. 

Mulțumesc. 

 

IMG_20201124_200442.jpg

IMG_20201124_134548.jpg

IMG_20201124_205231.jpg

Edited by Bogdan S
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te admir pentru timpul si rabdarea dovedita....Din seria circoteli,as da jos autocolantul cu I,e ilegal pe auto inscrisa in tara,ledurile de la numar,si as fi pus lichid de parbriz nu Volvo,cu banii aia luam altceva original Volvo,mai important...De gustibus...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autocolantul e din gel și e de la 0 km pe mașină, fiind model italian. Dacă se da jos acuma, rămâne o bulina de lac nou :)) 

Pe mașinile înmatriculate in EU nu mai sunt obligatorii, deoarece plăcile de înmatriculare au înscrierea tarii standardizata. Analog, vechile înscrieri nu le mai baga nimeni în seama. 

Soluția de spălat parbrizul oe nu este un moft, ci e singura care nu se cristalizează deloc in interiorul sistemului. Oricum, cam tot ce e schimbat ca piese, dacă nu este upgrade, este piesa OE. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua!

-Schimbat pad-ul de încălzire șezut, din scaunul soferului. 

-Termostate noi, in ambele scaune fata.

-Curățat mircroswitch-urile din telecomenzile de keyless, care intraseră in greva, din nou.

-Dezinfectare clima.

-Ozonificare.

-Tratament piele.

-Stickere Viking de la Swedish Boost Mafia, pe care le-am lipit strâmb și a trebuit sa lipesc altele, noroc ca am luat mai multe. :))

Multumesc!

BC348BC9-6854-4C1C-BE4D-120D09AB588C.jpeg

F8508F55-E8E8-4F2C-A254-7DF57CB5471A.jpeg

95B7C141-A302-4BFD-A9BC-E22BE7416B12.jpeg

A41EBD01-538B-4150-97F8-893918E876DF.jpeg

8D8834B9-1388-42DF-89A4-E2E1EB86CDD3.jpeg

706D5CB5-8782-4D40-A90D-A0E831934FE4.jpeg

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now