Bogdan S

Povestea lui Blueberry

296 posts in this topic

Buna ziua!

Comandat amortizoare, bump stops, flanse si hardware pe fata.

Reconstruit cablajul ventilatorului de motor.

Finalizat partea de stickere pe capacul de la rezervor și protejat cu ceara/vaselină.

Schimbat garnitura de la bușonul de benzina.

Montat dopurile de cauciuc lipsa de sub mașina.

Vopsit plasticul pe cele 4 prinderi ale plasei de bagaje din spate, care erau gri. Scheletele negre sunt vopsite electrostatic.

Atașat poza cu cod pentru cine vrea sa își vopsească partea gri a barelor de protecție.

0F8BB1F8-E385-4A1B-AC3C-0CC5BB248ABF.jpeg

712597D9-3ECB-4C8D-8778-248BF8C6E1DD.jpeg

B8DE9C87-DB2B-496E-ADA9-B4AAFF0886D0.jpeg

BB74E8A0-118B-4AFE-A6E5-13860E274B8E.jpeg

5D2C2331-083B-498B-926B-15A91B605A2F.jpeg

20324AF8-B8A6-4663-8C3C-18C30288BD50.jpeg

C5143337-97EC-4CCC-B58B-742A81088599.jpeg

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai stii de unde ai luat stickerul cu 'premium fuel only'? Imi aduc aminte ca am incercat sa comand ceva printr-un PN vazut in State dar nu era livrabil in Ro. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lasă-mi PM cu o adresa, nume si nr telefon. Ai cadou doua bucăți. 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 11/04/2023 at 9:26 AM, Bogdan S a spus:

Atașat poza cu cod pentru cine vrea sa își vopsească partea gri a barelor de protecție.

5D2C2331-083B-498B-926B-15A91B605A2F.jpeg

 

 

Esti de vis. Ai idee de unde se poate procura din Romania?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu gasesti in Ro. 
Le trimiți e-mail și îți face pachet. Vama e 10%.
Au reduceri la export in perioada asta. ;D 

Spor maxim!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua!

Test fitting pentru racitorul de ulei servo. 

Inițial am vrut sa țin problema “in casa” și am tot încercat cu unul original de S80 T6 2010, 31329150. Pe hârtie părea cea mai buna varianta. In realitate, este foarte aproape de a putea fi prins jos direct de conexiunile ce fixează condensatorul de AC pe intercooler, însă nu are loc fizic la P80. 
 

Dupa mult săpat și măsurat, am profitat de mutarea claxoanelor sub baterie si am dus problema in spate la grila, cu o teava simpla de Tucson 2018. Voiam ceva cu aripioare, dar e suficient și așa. PN pe plic. Pun accent dur pe “Factory Look”, deci Mishimoto și altii ies din discuție.

Suporții sunt improvizați pentru încadrare in spațiul disponibil. Executat desen și trimis la taiat pentru produsul final care urmează sa vina.

Racitorul se montează pe returul de la caseta, fix înainte de intrarea in vas. Zona este ușor accesibila in acest layout pentru cele doua furtune suplimentare: prelungire retur caseta -> cooler / cooler -> vas servo.

Motivul instalării este menținerea stării de sănătate a casetei de direcție, in condițiile in care turația mare a motorului, implicit a pompei servo timp îndelungat poate supraîncălzi uleiul. 
 

Prinderile pentru plasa cargo (poziția banchetei culcata) au fost montate, dar sincer imi displace cum arată, așa ca le-am dat jos. Am comandat si montat cuiere OE noi.

Luat de pe Facebook un mâner de deschidere pentru torpedou NOS. Al meu era întreg, dar reparat mai demult. Butucul pentru cheie se poate transplanta ușor.

Plin benzina cu G-Drive 100, aditivat cu Megalene.

De asemenea reinceput protejarea de vara a segmentilor cu ulei 2T maritim. Obligatoriu norma TC-W3. Prefer Castrol-ul albastru. Dozajul pe care îl recomand la whiteblock, indiferent de generație, este de 1:640 in benzina.

Multumesc!

5469A893-AAD4-40E2-BF7D-C5196690B297.jpeg

7AAC3DCD-21E1-4390-8BD8-EDB4849924CF.jpeg

4FE5D938-4BCD-4253-B386-FCFE5B332EE4.jpeg

60E51E55-E3AB-43D1-9609-09294957FDC7.png

7C85ACF7-5945-4D60-AC37-3E2AD9378596.jpeg

600BBB95-C766-4227-8EB2-ECA037A4C7F0.jpeg

Edited by Bogdan S
4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua!

Ajuns suportul pentru servo. Powder coated negru mat. Rezultatul imi place.

Ajunse trim-urile laterale ale parbrizului, de V70i. Au bonus bordura pentru apa de ploaie, care e direcționata spre plafon și nu mai lasa dâre pe geamurile laterale, la viteza.

Clemele curățate și tratate cu ferox.

Cand umblați in zona, dati un deget de vaselină pentru protecție. Sub trim-uri se poate aduna pământ care rămâne umed zile intregi după fiecare ploaie/spălare.

După mulți ani in care ati facut misto ca arată ca un Duster, cu oglinzile de culoare gri metalizat, am trimis capacele la vopsit in 417. Au nimerit nuanța (sunt 4), chiar dacă in poza par mai închise.

Primit de la Sorin și câteva dopuri de cauciuc de sub mașina, care nu fac absolut nimic, dar care de fabrica erau acolo. ;D 

Urmeaza sa ma hotărăsc ce model de jante vreau. Vor fi in gunmetal grey, ca sa fie completa mică transformare de culori.

Canisto-urile pana azi se asortau cu oglinzile și cu metalul expus de la trim-urile originale de parbriz.

3EFF329A-EE14-483C-AA45-64CE2633EC00.jpeg

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua!

Detailing interior pentru protecție piele.

Scos freon și reîncărcat instalația. Ulei proaspăt. 

Verificat gap-ul la compresorul de clima. 

Gresat rulmenții ventilatorului interior.

Schimbat preventiv releul principal de clima.

Prins un Vol-FCR și calibrat motorasele de clima din bord.

Tratament ceramic parbriz și faruri.

Pregătit mașina pentru o baterie secundara 12v/10AH. Încărcarea se va face cu un releu separator stand-alone, (care încă nu m-am hotărât unde îl pun, probabil in cutia ECU), care va lua informații de la bateria mare printr-un BMS de tip HBCT. 

Momentan ciocanesc suportul metalic pentru a putea tăia varianta finala cu laser. Mai dureaza, deoarece încă nu am motorasele electrice de reglat faruri și nu știu cât loc vor ocupa.

Bateria mică va raspunde de memorii in cazul in care bateria mare se demontează. De asemenea va fi răspunzătoare de ultrasonicele anti pisici și back-up la alarma. Dupa necesitate, funcția de overdrive a releului o va pune in paralel cu bateria mare pentru ajutor la pornirea motorului.

Multumesc!

85307092-29C6-4B4E-8E73-F5D0BAEB90CF.jpeg

9C32A219-5462-4389-8E81-154BD74BF1AB.jpeg

CFE7F18E-A742-4D50-9D5B-2E470141AF3D.jpeg

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, nu te cunosc, nu ma cunosti!

Faci insa o treaba extraordinara si te rog sa continui. Eu mi-am facut un obicei din a citi de ai mai facut tu la Volvo.

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Apreciez intervenția și susținerea!

:occasion14:
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua!

Verificare periodica, după încă 3000 km. Tehnic stam bine.

However, ;D

Amplificatorul original e supărat și a trebuit legat cd playerul direct la boxe. (Căutam altul).

Butonul central al plafonierei a rămas fără un picioruș și acuma avem lumina doar dacă ne strâmbâm la el. Așa reminder ca se aduna anii.

Am nevoie exclusiv de varianta neagră, cu butoane iluminate, ca prea am desfăcut multe sa trag fir ca de fabrica pentru ele. Mașina e fără trapa.

Poate unul din voi ma scutește de telefoane in Suedia vizavi de reperele astea doua.

Merci!

5B0358C8-6ECB-4606-A3FA-522164D6E24F.jpeg

E9CC167F-401F-4D42-9302-60357FD96949.jpeg

Edited by Bogdan S
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici nu stiam ca exista pe negru :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Donate de răposatul C70 coupe, my01 sau 02.

Aceeasi mașina din care a primit Tatian muzica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua!

Abia astăzi mi-am făcut timp sa meșteresc.

Amortizoarele noi sus.

Flanse și rulmenti OE Volvo, de XC90.

Evident am comandat tot, dar de piulițele cu 4 aripioare am uitat... ;D Cele vechi, refolosite cu locktite verde, sa rad data viitoare când trebuie umblat la ele.

Curatat și ceruit tot.

Placute frâna fata Yellow Stuff. A doua tura cu EBC. Dacă aveți un stil de condus sportiv, nu vi le pot recomanda suficient de mult.

Rotit anvelopele.

Curatat, gresat și reglat frâna de mâna. Strâns din reglajele de jos și destrans puțin din cel de la maneta, sa păstrez senzația aia elastică.

La 50 kmh îngheață rotile spate. ;D 

Vaselina contacte pentru mufele de ABS.

Verificare generala.

Nu e diferența de stabilitate, însă e mult mai comoda. Rides like a dream.

Multumesc!

FFD3B391-1F7E-4642-B07E-54C9BD2AEF81.jpeg

E89D38F5-4258-4B24-86A3-F2D662B06809.jpeg

 

Edited by Bogdan S
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

OE-urile noi tot Sachs sunt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt tot Sachs. Bănuiala mea era ca sunt echivalenta de Supertouring ca la aspirate, dar au mici diferențe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua!

Saptamana trecută am găsit puțin reziduu de antigel uscat la unul din furtunele de la heater core.

Comandat kit furtune de la do88, din silicon și înlocuit in Weekend.

Shipping ul este destul de rapid.

Trebuie tăiate clemele de pe furtunele vechi și refolosite coturile care intra in cupla.

Recomand kit de cleme si o-ring-uri OE dacă umblați in zona.

Antigel OE.

Cu jumătate de mașina demontata am profitat de spațiu si am făcut un mic detailing motor in zonele unde nu se vede.

95D78D57-4410-445D-87BA-459E8C90651B.jpeg

BAF29883-FBD1-41DE-A9C5-1F8873CCECD4.jpeg

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D

IMG_20210523_175639.jpg

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

MY94? Coturile sunt diferite și totul pare mai simplu. :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

T5-ul este 1995 cu RIP kit de fabrica. Ceva mai aerisit in zona aia

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, pedala a spus:

T5-ul este 1995 cu RIP kit de fabrica. Ceva mai aerisit in zona aia

1994

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua!

Zi de curățenie.

Verificare generala fluide.

Completat cu antigel după schimbul de furtune.

Tratat volanul si elementele de piele.

Schimbat filtrul cu aerisitor de la pompa principala de spălat parbrizul. 

Retusuri la panoul interior al ușii soferului.

Gasit si lipit gumița de protecție la capacelul de cheie al hayonului. (Oficial nu mai lipsește niciun detaliu/protecție/siguranța de nicaieri). :))

Tratat oglinzile si parbrizul cu nanoceramica.

Uns și reglat broaștele de la capota.

Preventiv curatat și gresat pe la pedale.

Desi inițial nu eram 100% mulțumit de amortizoare, s-au “așezat”, crescând stabilitatea si diminuând efectul de corabie. Totul a fost executat ca la carte in montaj, dar am uitat sa le duc minim-maxim cu mâna de câteva ori. :slap:

Spalat cu jetul pe sub motor sa nu mai fie reziduu de antigel. Doamne ajuta sa rămână uscat 1000 de ani! 

Noroc! :beertogether:

 

D3C45588-34EA-4F98-9BEC-7EBDBA38E41B.jpeg

C14F0407-870C-4DC4-BBBB-6B0DC5A41DF0.jpeg

5C33E4B7-F88D-4E0B-9765-6F4D60240D7A.jpeg

Edited by Bogdan S
4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua!

Încă un senzor de presiune la pompa centrala frâna a ales pensia (lichid in mufa). Încă unul comandat din Suedia.

Flush lichid frâna și ambreiaj.

Ozonificare interior+clima.

Uitasem de update: Finalizat caracatița pentru răcirea servo. Toate piesele au coduri OE de la diferiți producători, pentru a fi ușoară schimbarea lor, dacă e nevoie.

Completat cu ATF și aditivat cu Liqui Moly pentru cutii automate.

Verificat pe sub mașina după eventuale probleme. 
Soon ITP.

Multumesc.

IMG_7079.jpeg

IMG_6653.jpeg

IMG_6786.jpeg

DD7EF67C-1A0F-49A1-8CB9-27E6B35C4F04.jpeg

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua!

La ultima verificare am descoperit un burduf de la Nivomat-ul de pe dreapta agățat. Se observa doar când masina este ridicată.

Verificat tija, este curată, deci buba e recenta.

Am comandat burdufe noi (PN pe plic).

Pentru cei care nu știu, prinderea de jos se poate desfileta. Filetul este standard. Atenție cu ce țineți de tija amortizorului, pentru a nu afecta funcționarea.

Recomand folosirea unor fălci dedicate pentru menghina, din metal moale. (Poza de pe net).

Multumesc.

 

IMG_7283.jpeg

IMG_2290.jpeg

Edited by Bogdan S
4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua!

Reglat direcția.

Pregatit noile roti de vara. Iubirea de Tethys nu moare, nu pleacă. Gunmetal Grey Metallic și semi slick-uri. 

Cumpărat husa pentru bidonul de ulei de rezerva.

Cearaaa!

IMG_6709.jpeg

IMG_6714.jpeg

IMG_6738.jpeg

IMG_7416.jpeg

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now