Guest predator

volvo S/V70 tip motor B5234T3 239 c.p. a inmatriculat cineva asa ceva?

14 posts in this topic

salut ,am si eu o intrebare.

Daca ma puteti ajuta ,as fi mai mult decat recunoscator.

A inmatriculat cineva o astfel de masina in ro.?  volvo S/V70 tip motor B5234T3 239 c.p. capacitate cilindrica 2319 an fabricatie 1999 ,ce norma de poluare este trecuta un C.I.V.?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca idee, TOATE VOLVO-urile fabricate pana in 2000 sunt Euro2. S-ar putea insa sa existe exceptii. Arunca un ochi aici :

http://www.rarom.ro/Liste_euro3.pdf

Din cate vad, motorul tau se incadreaza la Euro 3. Pe de alta parte, si motorul meu (B4164S2) se incadreaza la Euro 3, si boii s-au uitat doar la shtantza de pe bloc, unde scrie B4164S (blocul este acelasi). Drept care m-am trezit in talon cu Euro 2  ???

Fii cu mare atentie si cearta-te cu ei daca vor sa o treaca Euro 2 !!!

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai sigur este sa depui o cerere de consultanta. Pentru ~35 RON ai raspunsul 100% sigur de la RAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Laguna 1 1.6 107cp K4M F7 era euro 3 si inainte de integrare.

In schimb la 1.8 120cp F4P A7 inainte de 2007 dadeu euro2, acuma iti da euro3 fara probleme chiar daca in acte este euro2, D3 sau D4.

In momentul in care tu ai depus cererea, cu certificatul de inmatriculare si codul motor ei deja iti dau norma de poluare, semnat, semnat si stampilat. Am facut asta cu briefuri de Germania, Danemarca sau Luxemburg...

Share this post


Link to post
Share on other sites

S70 motor:B5234T3 2319cc 176kW 245Cp este euro3 Conform listei de omolugare RAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pana la urma care-i norma de poluare la un motor b5234t3 2.3 t5 inmatriculat pt prima oara in 01.01.1999? are careva idee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pana la urma care-i norma de poluare la un motor b5234t3 2.3 t5 inmatriculat pt prima oara in 01.01.1999? are careva idee?

Eu cred ca este euro 2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu noua taxa cred ca e mai ieftin sa fie euro 2...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma pregatesc de rar:) si sper sa fie euro 2 am acelasi motor ..:) in certificatul ei de UK scrie ca e inscrisa pentru prima oara pe 01.01.1999 ... banuiesc ca daca prima inregistrare e pe data asta.. ca e fabricata in 98 si este euro 2 .. mai sare careva cu pareri idei ..? multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

T5 din 97 pana in 98 cu clapeta de acceleratie manuala (cu cablu) au Euro 2, cele cu clapeta electronica din 99-2000 au Euro3

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

T5 din 97 pana in 98 cu clapeta de acceleratie manuala (cu cablu) au Euro 2, cele cu clapeta electronica din 99-2000 au Euro3

Adica MY2000, fabricatie dupa luna a 5-a 1999.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt si T5 MY99 cu Euro 3 cu clapeta electronica. Am un amic aici care are masina respectiva (V70) nashpa total motto ar fi "regres prin tehnica"...

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu stiu ca din mai 99 s-a produs B5234T3 @176kw ~EURO3 pana in decembrie 1999. Din cauza asta a fost si MY99(pana in iulie 99) cat si MY00 (dupa iulie 99).

Difera ECM-ul, clapeta de acceleratie, volanta, axele cu came, CVVT, etc . De fapt motorul este identic cu cel de pe S60 dar are numai 176kw in loc de 184kw cat are pe S60/V70 in rest este acelasi motor .

B5234T3 @177kw este EURO 2, a fost fabricat pana in 1999 si are clapeta de acceleratie cu fir iar motorul este aproape identic cu B5234FT @166kw de pe 850.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now