Sign in to follow this  
Followers 0
emy

Avertizare "fill washer fluid"

9 posts in this topic

De cateva zile imi apare avertizare ca rezervorul de lichid spalare parbriz este gol, am adaugat 3 litri, mesajul nu a disparut dar apa iesea in fata cat si in spate. Acum nu mai iese in fata dar spate pare a fi  ok, motorasul se aude ca merge in gol. Am scos T-ul de la unul din stropitorii parbrizului, l-am suflat, orizontal merge dar spre partea verticala nu iese aer, parca e infundat. Nu intzeleg ce se intampla. nu se vede apa pe motor, cele doua capace la T cat si la L sunt intacte... Cu ocazia asta am realizat ca ar fi si o pompitza sub far ( pe bumper fatza) care stropeste farul...nu stiam de asta, nici nu stiu daca merge... De unde sa incep sa vad care e problema?

Nu cred ca e problema schimbarii lichidului de parbriz. Inainte foloseam lichid normal la bidon de 5 litri, acum de cand folosesc Sonax 271141 Xtreme NanoPro Screen Wash, a aparut problema asta, cred ca e coincidentza.

 

Multumesc.


 

IMG_20160917_215636.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca se pierde apa odata ce actionez stergatoarele. Am mai pus 1 litru de apa, a mers, dar s-a golit mult prea repede, acum e din nou gol. M-am uitat la motor, sub masina totul e uscat. Putina apa am vazut in spatele farului in partea unde este rezervorul de lichid, dar nu 4 litri de apa cat am pus! Nu stiu cum se ajunge la rezervor, conectiile acestuia. Cand actionez maneta pt stergatoare apare avertizarea ca  rezervorul e gol, cum ii dau drumul dispare. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum am realizat ca T-ul din imagine e crapat, se poate vedea si din poza anterioara. Posibil sa fie asta cauza. Chestia e ca unde pot gasi asa ceva. Se pare ca acest T nu e un T obisnuit. O sa incerc sa-i pun putin silicon. Interesant e ca nu se vede urme de apa pe motor care e rece. O sa vad cum o sa remediez T-ul asta, ar fi bine doar asta sa fie problema.

....Se pare ca capacitatea rezervorului e de 5 litri. Atata apa am pus.

Edited by emy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate comanda unul nou, costa cam 30-40 de lei original si rezolvi problema. Are in el o membrana anti-dezamorsare si un arculet, in rest nimic special

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit T-ul acela la un dealer 10 euro, l-am schimbat, dar nu asta cauzeaza golirea rapida a rezervorului. Astazi, ca nu ploua, am mai adaugat 2 litri de apa, (cei 5 litri de apa pusi ieri au disparut) cu usa deschisa si cheile in contact am pornit stergatoarele, merg atata timp cat e si apa, apa care curge si prin spatele scutului de noroi, unde a localizat rezervorul. Cred ca trebuie luata jos roata, aparatoarea de noroi.......si mai incolo numai stiu, sper ca acolo e rezervorul cu toate imbinariile lui. Dealerul mi-a dat schema cu tot echipamentul rezervorului, poate o sa ma ajute la ceva.

..era sa uit, mi-a mai aparut o avertizare, " low beam bulb failure", s-a ars un bec. Asta e mai usor de reparat. 

 

 

IMG_20160919_191624.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai spart furtunul flexibil dintre cele doua rezervoare. Gasesti rezervorul superior (mic) pe la 25-30eur si rezolvi problema

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu. Am schimbat deja la 3 masini pana acum si e problema destul de comuna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am schimbat cureaua auxiliara si intinzatorul, cred ca nu au fost schimbate de cand e masina, am un huruit la pornire pana se incalzeste motorul, dupa aceea e ok....cativa mecanici mi-au spus ca cureau asta si intinzatorul fac zgomot, nu au fost schimbate odata cu cureaua de distributie/pompa de apa....s curios maine daca face la rece la fel...

Cu ocazia asta am dat rezervorul de apa parbriz jos, cel de care ai zis, inainte sa-l dau jos am vazut ca era ud la partea de jos a furtunului, unde era curbat putin, am crezut ca acolo sa fie fisurat, dar nu a fost asa. L-am spalat, uscat, verificat cu apa rece, calda, furtunul cat si rezervorul e ok. Garnitura cea de cauciuc era murdara, se impietrise mizeria pe interiorul gulerului. l-am curatat si pus inapoi cum a fost. Am adaugat 2 l de apa, so far so good...Nu am idee pe unde a curs, s-au pe unde o sa mai curga.

...Apropo, stiu ca pare penibila intrebarea, de cand am schimbat becul ars de la far a disparut si avertizarea, "fill washer fluid", avertizare care era si cand era gol si cand era plin, inainte cand era becul ars.  Au vreo legatura electrica cele doua?

 

IMG_20160923_134557.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0