9 posts in this topic

buna dimineata tuturor,imi cer scuze daca deschid un topic nou cu o problema care a mai fost discutata pe forum.am si eu o mare problema dimineata cand pornesc masina un v40 diesel af 1998 trebuie sa o tin turata un timp cam 5 pana la 10 minute altfel se opreste motorul si scoate un fum albastru pana se incalzeste putin motorul,apoi isi revine ca si turatie la relanti si nu mai scoate nici atat fum.va rog daca stie cineva si ma poate ajuta cu un sfat care ar fi problema.mentionez ca de cand am masina de aproape doua luni nu am reusit sa ii fac schimbul de ulei nu stiu nici ce ulei ar trebui sa pun in motor si nici ce cantitate.am mai avut mici probleme pe care leam rezolvat cu ajutorul colegilor de pe forum si le multumesc inca o data pentru sfaturi si ajutor.acum mai am aceasta problema si cred ca am rezolvat tot.multumesc anticipat pentru ajutor si sfaturi

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu stie nimeni?nu imi puteti da un sfat?va rog   multumesc

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Eu folosesc de aproape 3 ani ulei Liqui Moly 10W40 si imi intra 5.5 L in motor in motor de 95 de cai. Din punctu meu de vedere eu zic sa verifici turboul , axul de la el sa vezi daca are joc. S-ar putea sa fie pa pa turboul. 

Edited by Indy

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc de informatie,imi poti spune te rog cum ajung la axul de la turbo?masina trage foarte bine daca o tin turata chiar si la receproblema este subturarea la relanti si fumul albastru.poate fi EGR cumva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desfaci tot ce-ti sta in cale, scoti conducta de aer de la filtru la admisia de aer a turbinei, bagi doua degetele (care incap) si misti de el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc mult o sa incerc sa vad ce pot face, o sa revin cu ce a rezultat din operatiunea asta

Share this post


Link to post
Share on other sites

astazi chiar daca este frig si mai si ploua am reusit sa rezolv problema turatiilor mici la pornire,am defacut asa cum ma invatat

Midnight Caller

si am reusit sa descopar ca valva egr era super murdara si plin orificiul cu un fel de funingine,am desfacuto si am curatato  apoi am montato la loc acum totul este in regula multumesc colegilor pentru sfaturi si ajutor

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

imi pare rau ca  nu am putut face poze sa postez dar afara este foarte frig si ploua

Share this post


Link to post
Share on other sites

a mers cvea timp fara fum albastru acum a inceput iar sa aiba aceleasi simptome fum albastru oare chiar sa dus turbo?daca mai merg asa cu ea poate sa faca probleme mai mari?multumesc anticipat colegilor pentru ajutor si sfaturi.cu respect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now