Posted 6 Oct 2016 · Report post Salutare, dragi volvisti! De curand si anume o luna de zile, am achizitionat un 850. Am cochetat de multa vreme cu simpatia pentru acest model si iata ca in sfarsit a venit vremea sa am si eu un astfel de exemplar. Al meu exemplar este un T5 "de Italia", cum se spune... Fabricat in 1994! Masina nu este nici pe de parte de a fii in forma buna, din contra... Sunt de bagat banuti, dar cred ca este o baza buna. Masina, dupa spusele fostului proprietar, a stat o perioada lunga de timp. Lista cu ce trebuie de facut la masinuta, nu este scurta , dar in timp sper sa rezolv cam tot ce ar fii de rezolvat! Daca nu tot, macar in cea mai mare parte! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Oct 2016 · Report post Buna ziua! Tot apar 850-uri in ultima vreme. Felicitari pentru achizitie! Sa va bucurati de ea! Cititi forumul, gasiti multe discutii despre model si tot felul de informatii. Asteptam si poze! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Oct 2016 · Report post Multumesc mult! Voi incerca sa atasez ceva, sper sa-mi si iasa! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Oct 2016 · Report post Just now, 850 said: Multumesc mult! Voi incerca sa atasez ceva, sper sa-mi si iasa! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Oct 2016 · Report post Just now, 850 said: Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Oct 2016 · Report post Inca n-am reusit sa-i schimb numerele din lipsa de timp, a trebuit sa plec la munca, dar se va rezolva in ianuarie cand ma voi intoarce! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Oct 2016 · Report post Cunosc masina. Am vazut-o la vanzare de mai multe ori. Parca era de 2.3 litrii. Felicitari din nou! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Oct 2016 · Report post Nu, nu este 2.3 l! Este 2.0l. Modelul acela de 210 cai ( lesinati in mare parte, dar pregatesc jaratec pentru ei )! Mai vorbim dupa stage 0, care am inteles ca este foarte important la modelul acesta. Oricum, bine... Masina are probleme, dar in momentul de fata nu-mi pare sa traga mai mult de 140-150cp! Sau asta este senzatia mea, cel putin... Ce-i drept, nici n-am mai mers cu 850 pana sa ma urc in acesta! Ca tinuta de drum, in detrimentul problemelor existente, mi-a lasat senzatia de masina odihnitoare la drum. Ca si reprize, demaraj pe distante scurte nu trage nici pe departe de caii care-i are, dar asta sper s-o rezolv in timp! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Oct 2016 · Report post Sa o stapinesti sanatos Daca motorul nu este in regula ca si compresie,segmenti poti sa iti iei adio de la puterea constructiva ..Daca esti adeptul segmentarii etc, atunci spor la treaba insa la acest tip de motor este de neconceput in opinia mea,daca vrei sa ai masina cum trebuie Acuma cum ti-o fi norocul.. Vasul de expansiune este cam maronit ,innegrit ,(copt),deci s-a mers intr-un fel cu masina . .Spor la treaba Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Oct 2016 · Report post @ 1984 Vad ca esti foarte activ la dat sfaturi de natura mecanica fara argumente. 1. De ce sa nu faca segmentare?Cate motare de Volvo ai desfacut?Eu vreo 7 T5 si toate inca functioneaza. 2. Daca mergi intr-un fel anume se schimba culoarea vasului si a lichidului de racire? @850 Spui ca nu trage masina,presiune turbo face? Ai citit codurile? Verificat furtune vacuum? Nu trage concluzii pripite inainte de a face o verificare amanuntita,de cele mai multe ori este o problema minora dar greu de gasit. Bafta! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Oct 2016 · Report post Poti sa faci un test de compresie orientativ ca sa vezi cam pe unde esti. Mai bun ar fi un test de "pierdere presiune" de la care primesti mai multe informatii despre care e viata prin fiecare cilindru. Dar asta as face doar daca testul de compresiu sugereaza "anomalii", In rest verifica (si mai bine schimba) furtunele care probabil sunt cam coapte / rupte. Vezi ca la modelul tau de T5 furtunele sunt un pic altfel "routate" fata de cum se gasesc pe net informatii (ai o conducta metalica deasupra bujiilor la care se conecteaza un furtun care din 95 a fost mutat la capatul galeriei de admisie). Acul de la Turbo se misca ? Cand e presiunea maxima trebuie sa depaseasca un pic jumatate din portiunea alba (0,6 bar maximul pe alb repreazinta aprox 1 bar). Mult mai mult nu e nici aia bine fara adaptare in soft si rest dar dupa cum ai formulat postul banui ca nu este cazul. Spor la treaba Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Oct 2016 · Report post @vlpvlp06 nu am citit niciun cod, pentru ca nici nu stiu cum se face asta. Am auzit ca ar fii ceva cu un led pe undeva, dar nu stiu unde anume trebuie sa fie pozitionat ledul cu pricina si nici insemnatatea semnalului luminos n-o stiu.Cat despre vacuum-uri n-am verificat nimic, recunosc! Totul a fost repede! Am cumparat-o in ultima zi, inainte de a pleca la munca. @Cristian Scutaru Ma gandeam sa-i fac si un test de compresie. Referitor la indicatorul turbinei, se misca, intra pe alb in turatie, dar n-am remarcat cat de mult. Masina nu pare sa fii fost modificata in vreun fel. Fostul proprietar o avea de opt ani si el o adusese din Italia. De modificat, n-a modificat nimic, doar ca n-a ingrijit-o cel putin nu in ultimul timp pentru ca a lasat-o sa cada destul de mult. Cu timpul, insa, se vor rezolva toate! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Oct 2016 · Report post Langa rezervorul cu apa pentru parbriz ai 2 cutiute. Le dai jos capacele si vei gasi mai multe mufe goale si un fir care e prins de unul din ele. Mufele sunt numerotate cu cifre, 1,2,3 samd si sunt in 2 blocuri A si B. A1 computer cutie automata (daca este cazul) A2 este computerul motor A3 ABS A7 Bordul (poti citi de ex nr de km reali parcursi cu bordul respectiv) B1 Modul climatizare automata B2 cruise control (optiune nu pare sa aiba din poza ta) B5 SRS (Airbag) Ca sa citesti erorile procedezi asa: introduci firul in mufa unde vrei sa citesti de ex A2 pui contact motor apesi 1x pe butonul din cutiuta, ledul se va aprinde 1x Acuma ledul o sa inceapa sa clipeasca si tu trebuie sa numeri de cate ori. O va face in 3 reprize cu o mica pauza intre ele. De ex daca returneaza 1-3-2 va clipa 1x - pauza - 3x repede - pauza - 2x repede Cel mai bine notezi codul returnat pe hartie si cu mufa aferenta Apesi din nou 1x pe buton pentru a citi urmatorul cod (eventual salvat). Notezi Faci asta pana se repeta primul cod citit. Scoti cheia din contact si scoti mufa din cutie si poti citi alta componenta. Stergere Faci o citire completa la componenta respectiva. Tii apasat minim 5 secunde butonul timp in care ledul o sa stea aprins Dai drumul la buton si astepti sa se aprinda ledul din nou Cum s-a aprins ledul apesi din nou minim 5 secunde pe buton dupa care i-i dai drumul si astepti un pic. Dupa aceasta erorile sunt sterse raman doar cele care inca nu au fost rezolvate. Citire nr kilometrii din bord Introduci firul in A7 si pui contactul motor Apesi de 5x consecutiv pe buton si astepti sa se aprinda ledul Cu ledul aprins introduci codul 1-1-1. Asta faci apasand odata pe buton atunci cand se aprinde ledul si apoi astept sa se aprinda din nou ledul. Apoi ledul o sa inceapa sa clipeasca tot in 3 reprize ca la erori. Diferenta este doar ca la cifra zero va clipi de 10x. Codul returnat reprezinta ultimele 3 cifre din kilometraj Apoi repeti introducand codul 1-1-2 pentru a obtine primele 3 cifre din kilometraj. Resetare indicator SERVICE din bord: Muta folosita este tot A7 Apesi de 4x pe buton Cand se aprinde ledul introduci codul 1-5-1 Ledul va clipi apoi foarte repede confirmand codul si reseteaza lampa de service. De recomandat ar fi sa stergi erorile de la computer motor sa dai o tura cu masina si apoi sa recitesti erorile si vezi care mai sunt active. Alternativ daca esti din Bucuresti ia legatura cu @Midnight Caller sau @Brava ei au testerul original (vezi poza 2) cu care au acces la mult mai multi parametrii si pot face o diagnoza mult mai aprofundata. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Oct 2016 · Report post Ce am uitat: cand nu e nici o eroare salvata primesti 1-1-1 inapoi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Oct 2016 · Report post Multumesc mult, Cristian! Ai cumva idee daca hayonul are amortizoare sau arcuri? Nu sta deloc ridicat, trebuie ajutat ( proptit ) cu o coada de lopata... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Oct 2016 · Report post Cumpara Stabilus Lift-o-mat alea sunt cele originale care franeaza inainte de a atinge maximul. Altfel risti maxilarul si balamalele Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Oct 2016 · Report post +1 la ce a spus Cristi, stabilus sunt singurii care au franare inainte de detensionarea maxima Sent from my ONE A2003 using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Mar 2017 · Report post S-a trecut prin multe! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Mar 2017 · Report post Schimbat toata articulatia fata-spate, amortizoare fata-spate, arcuri spate, discuri fata + placute fata-spate, parbriz, numere de inmatriculare... Nu-mi amintesc acum, chiar tot ce s-a schimbat, dar au fost multe... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Mar 2017 · Report post Schimbat burdufuri la planetare, schimbat caseta de directie. Schimbat rulment de presiune, chitul de distributie, vacum-uri, termostat, bujii, filtre, uleiuri, antigel. Baterie, cauciucuri, compresor pentru clima. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Mar 2017 · Report post Felicitari pentru lucrare! Share this post Link to post Share on other sites