850

Volvo 850

109 posts in this topic

On 10.05.2017 at 10:59 PM, Cristian Scutaru said:

Verifica (sau mai bine schimba) furtunasele din cauciuc din compartimentul motor. Verifica si sa nu ai unul din furtunele groase de la turbo fisurate. Eventual livreaza MAF-ul valori eronate (pune VST pe el si vezi ce arata la relanti). Poate fi si de la senzorul de temperatura al antigelului fenomenul respectiv.

Toate furtunele sunt noi! S-a pus VST-ul pe masina ( multumesc Brava) si s-a gasit o eroare de amestec prea bogat. Dupa stergerea erorii respective si o proba prin cartier, nu a mai aparut nicio eroare. Sonda Lamda lucreaza in parametrii, la fel si debitmetrul! Totul este in regula pe tester! Am verificat si kilometrii, care au ajuns intre timp la 425 de mii si ceva! Se banuieste acum boost controler-ul, pentru ca nu trage cum ar trebui sa traga! 

On 19.04.2017 at 11:52 PM, Matrixxx said:

 

Edited by 850

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Se banuieste acum boost controler-ul, pentru ca nu trage cum ar trebui sa traga!"

Unde iti sta acul de boost (cand o calci zdravan) pe indicatorul din ceas - la 3 sferturi aproximativ sau sub aceasta valoare ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Abea intra putin pe zona alba, aproape un sfert din zona alba, plina! Asta in turatie, in demaraj + ca intrerupe sus in ture, undeva in jur de 4500-5500rpm, adica in full boost!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi a plouat mai tare si am gasit apa in masina, mai exact in spatele scaunului soferului! Dupa ce am scos apa din masina, am inceput sa cercetez pe unde ar fi putut intra! Am mai gasit o scurgere sub tabloul de sigurante, care bineinteles ca era infundata! Asa ca pentru cei care nu stiu:"Fratilor, mai aveti o scurgere sub panoul de sigurante, in compartimentul motor, la 850-urile voastre!" Asta pentru cazul in care gasiti apa in masina! :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe... Si eu am patit-o. De atunci se curata scurgerile in primavara si toamna. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Le-am curatat pe cele de care am stiut, dar de cea de sub panoul de sigurante habar n-am avut pana cand m-am trezit cu apa in masina! :)

Cu ocazia schimbarii unui bec de la far, am mai facut ceva poze! :wub:

20170608_201856.jpg

20170608_201011.jpg

20170608_201037.jpg

20170608_200843.jpg

20170608_201232.jpg

20170608_201310.jpg

20170608_201325.jpg

20170608_200949.jpg

20170608_200919.jpg

5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult! :) Dar... Nu arata chiar asa bine in realitate... Mai are cateva zgarieturi care nu se vad in poze! Sa nu uitam ca are 23 de ani si 427 de mii de kilometrii, totusi! :wub: Asa arata un motor cu 427000 de kilometri rulati, care inca merge foarte bine! :) Cu exceptia boost controler-ului, care nu-si face treaba bine si pe care nu-l gasesc de cumparat... 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Putin off topic! :)

Am schimbat ambianta pentru noapte, mi-am pus becuri albastre! In mod normal sunt albe.

20161124_183631.mp4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai poți să găsești apă și în zona ventilatorului aerotermei, la mine s-a scurs apa printre parbriz și masca de plastic din continuarea lui, direct prin filtrul de polen, asta în situația în care mașina a stat parcată cu partea de la șofer mai sus decât la pasager în timpul unei ploi puternice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, e bine de stiut! Multumesc mult!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred că cineva cu s60 a reclamat aceeași problemă ,a rezolvat-o cu parte dintr-o farfurie de aluminiu prinsă cu susul în jos deasupra gaurii admisiei aerului in interiorul mașinii 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am comandat si achitat boost controller-ul! Acum ramane de vazut cand anume va sosii. Am fost, totusi, avertizat ca va dura o perioada, dat fiind faptul  a masina nu mai este noua!

20170630_184037.jpg

Edited by 850

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari pentru masina si lucrarea pe care ai facut-o.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^daca asta & celalalt user cu nume de femeie rasarit cu o zi inainte (sau dupa) nu-s boti, io ma arunc. Da' macar sunt cizelati.

Asa se face SEO pe 5 euro :))

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

In urma cu aproximativ trei zile, m-au sunat cei din service-ul la care am comandat boost controller-ul, sa ma anunte ca mi-a sosit piesa comandata! 

Foarte frumos din partea lor, am spus! :) Acum ramane de vazut cand anume o pot ridica. Cand am eu timp, au ei inchis! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e mare problema, macar sa rezolvi masinuta sa mearga asa cum iti doresti !

 

P.s. Cand ma dai si pe mine o tura cu ea ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Matrixxx said:

 

P.s. Cand ma dai si pe mine o tura cu ea ?

Cu mare drag, cand vrei tu!:) Doar timp s-avem! Aaa... Ar fii o problema... Nu stiu cand voi ajunge cu masinuta-n tara, dar odata ajuns, vedem noi cum facem! :) Si ar mai fii o problema... A mea e doar... Stock... :wub:  Sper sa nu te dezamageasca prea tare! :)

 

In alta ordine de idei, chiar sunt curios daca se va rezolva misteru', dupa ce-i voi schimba boost controllerul! Conform celor spuse de Vadim si a ce a mai citit pe net, ar cam trebui sa se rezolve problema! Pe de alta parte, atunci cand am fost sa comand piesa, cel cu care am vorbit, mi-a mai spus o treaba! Precum ca boost  controlleru', primeste un impuls electric in functie de care el i-si face treaba! Acum gandul meu nevinovat nu-mi da pace! Daca, totusi, ar fii o problema electrica!?...  :huh: Adica, sa primeasca curent, dar poate ca nu suficient! Sper sa fie doar un gand al meu! :)

Edited by 850

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pina iti vine boost controller-ul  - nu ai avut curiozitatea sa-i "infigi" un boost controller manual ? Asa scapi si de...electrica :) 

Faci o tura cu masina, apoi mai reglezi robinetul putin - pina iti place cum trage. Dar iti trebuie neaparat un ceas de boost separat

de cel de pe ceasul de bord, ca sa fii sigur ce faci.

MBC.jpg

mbc 2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema e ca dacă nu îl reglezi bine se poate lasa cu biele îndoite, sau bujii topite ca la mine Florine :(

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Il ia din pas in pas, incet, cu ochii pe ceas. Sunt sute de 850-uri puse pe manual boost, dragule.

Asa invata si sa demonteze motorul  ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 14.07.2017 at 0:19 AM, Matrixxx said:

Pina iti vine boost controller-ul  - nu ai avut curiozitatea sa-i "infigi" un boost controller manual ? Asa scapi si de...electrica :) 

MBC.jpg

mbc 2.jpg

Sincer, curiozitate am avut, dar mi-a fost teama sa nu dau dintr-una in alta, fapt pentru care m-am lamentat cu gandul ca va fi totul in regula dupa montarea noului boost controller! Asta pe de-o parte! Pe de alta parte i-mi place s-o tin cat mai aproape de starea originala, de adevarata ei valoare! 

Modificari se pot face multe si asta o stiti voi mai bine ca mine! Nu spun ca nu mi-ar place sa aiba undeva in jur de 350-400 de cp, dar deocamdata eu nu stiu cum ar trebui sa traga de 210cp... Asta pentru ca n-am prins-o niciodata in mintile ei pana acum! Cineva spunea ca trebuie sa te bage in scaun cand e in mintile ei! Sincer, ma cam indoiesc, dar ramane de vazut! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Cineva spunea ca trebuie sa te bage in scaun cand e in mintile ei! "

Daca ai stii cati de pe forum declara asta privitor la masinile lor....:D

Bineinteles ca o sa iti placa atunci cand va face boost-ul stock.  Eu nu ti-am spus sa faci modificari, era doar o idee ca sa elimini cauza boost controller-ului electronic ce nu iti mergea. Acum, daca l-ai comandat si stii 100% ca de-acolo e buba, nu mai ai nevoie de sfatul meu.

Bafta multa si sa ne tii la current !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un sfat bun este intotdeauna bine venit:)  si chiar i-ti multumesc pentru asta! Acum astept sa vad ce se intampla dupa montarea noului boost controller, iar in cazul in care vor fii probleme in continuare, voi pune in practica ceea ce mi-ai spus! :) Masina oricum nu face kilometri pentru ca n-are cine s-o conduca, eu fiind in majoritatea timpului plecat! O scot la o plimbare de vreo 10 kilometri la doua sau trei saptamani si asta doar dupa ce am pornit-o si s-a ridicat temperatura la lichidul de racire la cel putin 50 de grade ( avem tabieturile noastre, ce sa spun :) ), abea atunci plec cu ea de pe loc!  O plimb, doar ca s-o misc  mai mult, nu c-as avea nevoie de ea, s-o dezmortesc :) ca statul prea mult timp intr-un loc nu prea-i face bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now