Sign in to follow this  
Followers 0
Prometheus

Test pentru S40 in Cluj

14 posts in this topic

Salutare tuturor!

In viittorul apropiat doresc sa achizitionez un S40 2006-2007 sau probabil V50. Probabil ca prima data ma voi duce la piata auto din Cluj.

Pentru ce as vrea sa va cer ajutorul este daca cineva stie cumva un service bun la Cluj, unde as putea sa fac un test sa vad daca masina aleasa este OK? In primul rand ma intereseaza partea mechanica, dar daca pot sa-mi zica ceva si despre kilometraj, si mai bine!

Multumesc mult anticipat pentru ajutor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vrei masina buna vino la Bucuresti, daca vrei tzeapa mergi la Cluj in targ . 

Diferenta intre Cluj si Bucuresti este de vreo 80.ooo km, adica clujenii chiar dau inapoi cu sutele de mii nu se joaca cu 20.ooo-50.ooo km ca bucurestenii . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, asa-i. Dar ce n-o zis Bogdan e ca la București is cele mai mari țepe auto, doar ca te ferește el. Asta daca binevoiești sa i-o prezinți :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cele mai mari tepe auto le-am găsit la Cluj și Zalău. Masina din 2 sau 3 mașini, rezistente în loc de airbag-uri, rumeguș cu vaselina la tripoda planetarei și cea mai tare span bagat în DPF .

La București nu prea găsești asa ceva la Volvo . Poate la alte mărci dar la Volvo nu am văzut.

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astia care fac asa ceva trebuiesc impuscati in cap, nu de alta, dar multe persoane isi cumpara XC60(de exemplu) pentru a-si proteja familia, luand o masina ca asta mai mult o pun in pericol.

Printre altele am vazut cu ochii mei intr-un service unde am avut o masina la vopsit cum se facea un seria 3 E46 din doua masii(fata celei de Ro cu plafonul si spatele unei masini de Anglia). Masina e OK pana la accident, procedura e simpla, se gauresc sudurile in puncte si se umplu cu sudura normala. Chiar exista o procedura in VIDA despre sudat componente la caroserie si scrie MARE sa nu se sudeze MIG/MAG.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anul asta am avut cel putin 3 masini

Cu 500000 dati inapoi

Cluj si zalau 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Băieți, cel mai probabil l-ați speriat serios pe Prometheus :))

@Prometheus: caută pe forum membri care au de vânzare o mașină - ar fi varianta cea mai bună și de încredere.

Iar în cazul în care nu reușești, ia legătura cu Bogdan sau Midnight/Brava să te poată ajuta/îndruma. Sunt persoane pasionate de Volvo care se pricep la astfel de mașini și au ochi pentru a descoperi mișmașurile samsarilor.

Numai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 11 ore, Brava a spus:

Astia care fac asa ceva trebuiesc impuscati in cap, nu de alta, dar multe persoane isi cumpara XC60(de exemplu) pentru a-si proteja familia, luand o masina ca asta mai mult o pun in pericol.

Printre altele am vazut cu ochii mei intr-un service unde am avut o masina la vopsit cum se facea un seria 3 E46 din doua masii(fata celei de Ro cu plafonul si spatele unei masini de Anglia). Masina e OK pana la accident, procedura e simpla, se gauresc sudurile in puncte si se umplu cu sudura normala. Chiar exista o procedura in VIDA despre sudat componente la caroserie si scrie MARE sa nu se sudeze MIG/MAG.

Vadimule, sudura mig-mag (sau argon) este cea mai putin daunatoare pentru tabla. Sudura in puncte cum este oem, nu cred ca are vre_un service pe la noi si nici macar reprezentantele. In plus ar fi foarte greu de decapsat piese, fara a le gauri complet. Si la noi la fel se desfac praguri, panouri spate, aripi spate, etc. Se gaureste punctul de sudura, trecand burghiul prin ambele piese si apoi se umple gaura cu sudura, dupa care se polizeaza

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Offtopic

Au  ceea ce spui unele service-uri.Sudurile in puncte de roboti  nu se patrund decit pe reperul de schimbat..Trebuie urmate gaurile tehnologice ,documentatie ,tehnica , cote ,etc  si se reface ceea ce este deformat insa  in limitele normale .Daunele din 3 facem o masina buna deja suna rau

Ar exista tot ce trebuie  pt. tinichigerie la cam orice service insa,trebuie sa existe destui clienti si meseriasi pt service-uri ,insa cum schimbul  de consumabile ,mecanica usoara si inca cite ceva este mult mai rentabil ,si nu se inghesuie multi sa faca ceva maret cu tabla..:) 

Totusi sistemele de siguranta sa fie fentate ori din 3 masini  sa faci una este intr-adevar vba unora ,..de puscarie..Nu ii mai satura DZeu pe unii de bani 

 

Edited by 1984

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 11 ore, paunionutz a spus:

Vadimule, sudura mig-mag (sau argon) este cea mai putin daunatoare pentru tabla. Sudura in puncte cum este oem, nu cred ca are vre_un service pe la noi si nici macar reprezentantele. In plus ar fi foarte greu de decapsat piese, fara a le gauri complet. Si la noi la fel se desfac praguri, panouri spate, aripi spate, etc. Se gaureste punctul de sudura, trecand burghiul prin ambele piese si apoi se umple gaura cu sudura, dupa care se polizeaza

Ioane din nefericire am facut vreo 2 semestre de ingineria sudurii. S-ar putea sa ai o surpriza la accident daca folosesti procedura ta :D Niste puncte de sudura iti pot salva viata. 

Se taie punctul de sudura cu o freza(de preferat cu carbura metalica), se taie doar reperul pe care-l dam la reciclat!

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum am o alta intrebare: am gasit o masina, care in poze arata destul de decent. Ceea ce nu-mi place este ca pe bord nu afiseaza ceasul, numai liniute apar in locul ceasului, si pe bord, si pe consola centrala. Aveti idee ce poate fii, ar fi ceva problema acolo? Am cautat pe forum insa nu am gasit nici o discutie referitor la aceasta problema.

820083105_8_1080x720.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu s fost potrivit dupa scoaterea bateriei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt avertizări in bord, gen "check engine" care se sting la scoaterea bateriei, dar reapar după o perioada? Am găsit pe net ca la unele modele s-ar reseta acel mesaj de avertizare. Doar s-ar reseta, nu si rezolva cauza..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu la 1.6d poți scoate borna cat vrei , eroarea rămâne stocata .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0