Posted 1 Nov 2016 · Report post Salut prieteni , de câteva zile in bord mi-a rămas aprins martorul abs . Înainte se aprindea după ce mergeam cu mașina câțiva kilometrii , acum rămâne aprins cum pornesc mașina . Am fost la un tester si îmi dă lipsă tensiune valve hidraulice . Senzorii sunt ok . Am verificat sigurantele de la motor ( două la număr ) , am scos mufa de la calculatorul abs si am curatat-o cu spray de contacte dar problema persistă . Întrebarea este dacă mai e ceva de verificat, vreo siguranță sau altceva . Menționez că este vorba de s40 din 97 , motor benzină , 2 litri , 140 cp .Va mulțumesc ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Nov 2016 · Report post Chiar nimeni nu ma poate ajuta cu in sfat ???? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Nov 2016 · Report post Ai masurat alimentarea unitatii de abs ? Ai masurat alimentarea valvelor hidraulice sa vezi daca chiar nu ajunge tensiune la ele ? Masele curatate pe acolo ? Sent from my ONE A2003 using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Nov 2016 · Report post Si eu am aceeasi dilema cu unitatea de abs..s60 2002 d5. Imi da pe tester ca ea este defecta. Se poate umbla in ea? sa stiu daca mai caut vreun electrician s.o disece. multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Nov 2016 · Report post Bogdan repara unitati ABS 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Nov 2016 · Report post Am schimbat central abs dar erroarea in bord a ramas , intrebarea e daca trebuie din nou mers la tester pentru a sterge codul de eroare pentru ca abs-ul sa functioneze . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Nov 2016 · Report post Probabil nu este compatibila Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Nov 2016 · Report post La 11/8/2016 at 8:35 PM, paunionutz a spus: Bogdan repara unitati ABS Nu la S40-ul vechi, la ala nu repar nimic . Le trimit la MC pe alea . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Nov 2016 · Report post Adica eu sunt un fel de REMAT sau ce ?! =)) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Nov 2016 (edited) · Report post Acum 16 ore, paunionutz a spus: Probabil nu este compatibila Nu cred ca nu este compatibila fiindcă are cod identic cu cea originală . Din autodata rezultă ca trebuie sa mai verific niște relee . Mâine o să verific toate tensiunile din mufa abs . Edited 15 Nov 2016 by vicanezu Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Nov 2016 · Report post Acum 57 minute, Midnight Caller a spus: Adica eu sunt un fel de REMAT sau ce ?! =)) De ca mah, aia de la Remat repara masini ? Daca nu vrei, nu-ti mai trimit . Da stiu ca-ti plac astea vechi, ai facut un fel de muzeu acolo la tine cu ele Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Nov 2016 (edited) · Report post Gen Xc60 2014, 5-er 2014 sau Sklasse 2012 ? Deh, nu reparam Matiz-uri si d astea Edited 15 Nov 2016 by Brava Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Nov 2016 · Report post Dar, eu unul chiar ma mandresc cu 960-uri, 850-uri sau 440-uri reparate si readuse pe linia de plutire. Iar cand vezi bucuria propietarului ca a reusit sa refaca o masina la care tine foarte mult satisfactia este priceless. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Dec 2016 · Report post Revin cu problema mea , am fost cu centrala abs originala la in specialist in asa ceva a reparat ce era de reparat , am montat-o dar problema persista . Mentionez ca au fost masurate tensiunile de pe priza abs , am verificat toate sigurantele si totul este ok . Va rog ajutati-ma cu in sfat daca mai trebuie verificat si altceva . Senzorii abs deasemenea sunt ok . Va multumesc ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Dec 2016 · Report post Daca modulul ABS este ok, ai tensiunile ok in mufa, verifica si motorasul pompei ABS... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Dec 2016 · Report post Îmi poți spune te rog cum de face asta . Mulțumesc ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Dec 2016 · Report post Salut! Daca nu stii cum functioneaza modulul ABS, ca sa nu strici ceva pe acolo, iti recomand sa mergi la cel care ti l-a verificat. El ar trebui sa stie cum acceseaza si verifica motorul pompei. Practic, este necesar sa desfaci conductele din modulul ABS (atentie la filete), apoi il dai jos de pe masina si il faci "bucatele"... Daca ai verificat si totul este ok (senzori, sigurante, prezenta tensiunii in modulul ABS si mufele acestuia), este de luat in calcul si "decesul" motorului pompei ABS! Bafta! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Dec 2016 · Report post Eroarea este aceesi cu cea initiala? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Dec 2016 · Report post Da , erroarea a ramas aceeasi . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Dec 2016 · Report post Verifica cablajul de pe masina din apropierea pompei. Poti avea tensiune acolo, dar cu intreruperi din cauza mufelor oxidate sau a cablurilor coapte. Share this post Link to post Share on other sites