Posted 3 Nov 2016 (edited) · Report post Buna ziua tuturor si felicitari tuturor celor care contribuie pe acest forum, toate informatiile sunt foarte utile A venit randul meu sa pun o intrebare... Am un Volvo V40 din 2002, motor 1,9 diesel, ce tocmai a sarbatorit 316.000 km. Zilele trecute i-am schimbat distributia, pompa de apa si bujiile incandescente, mecanicul spunandu-mi ca a observat si tampoanele motor un pic indoite, dar care ar mai rezista o perioada, nefiind urgent sa fie schimbate, singurul dezavantaj fiind "tremuratul" masinii, mai ales pe liber. Problema noua cu care ma confrunt este un zgomot aparut dupa ce am luat masina din service, similar cu acel zgomot scos cand calci dunga ce desparte banda de urgenta pe autostrada, ce are striatii. Scuze de comparatie, dar efectiv nu imi vine altceva in minte, ca sa va puteti face idee. Zgomotul se manifesta in momentul accelerarii, sau cand masina este pe liber, in rest nefiind prezent si pare sa vina de undeva din partea dreapta a motorului. De asemenea, masina pare, per general, un pic mai zgomotoasa. Dat fiind ca nu am posibilitatea sa ajung in urmatoarele 2 saptamani la service-ul la care am facut ultima lucrare, s-a mai confruntat cineva cu o astfel de problema? Vreun sfat? Multumesc mult, anticipat, pentru raspunsuri! Edited 3 Nov 2016 by alexc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Nov 2016 · Report post Poate fi chiar tamponul de la distributie daca zici ca ti-a spus mecanicul ca sunt uzate. Vezi ca mai ai o traversa sub motor care poate atinge (des intalnit) de traversa tampoanelor. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Nov 2016 · Report post 1 oră în urmă, Midnight Caller a spus: Poate fi chiar tamponul de la distributie daca zici ca ti-a spus mecanicul ca sunt uzate. Vezi ca mai ai o traversa sub motor care poate atinge (des intalnit) de traversa tampoanelor. Si exista vreun risc imediat, daca nu inlocuiesc tampoanele? Mecanicul mi-a spus ca la cum aratau, le-as putea inlocui cu prilejul urmatoarei revizii (deci cam peste 8 - 9 luni, la ritmul in care merg). Inteleg ca noul zgomot nu ar avea de-a face cu distributia, nu? Mi-era teama sa nu fie cureaua prea intinsa, pentru ca am vazut ca multi se plang de zgomote noi, dupa schimbatul distributiei... Multumesc mult pentru raspunsuri, @Midnight Caller! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Nov 2016 · Report post Distributia la acest model se tensioneaza cu un microfon si un frecventmetru, nu stiu daca a folosit mecanicul asa ceva 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Nov 2016 (edited) · Report post Daca ti-a schimbat distributia a umblat la tampon motor si ce se mai face pe acolo.Cele 2tamponae balansoarele dupa traversa strica tampon motor ,daca sint defecte.Ai "recul" mare la motorul diesel . La benzinare face urit motorul din cauza tampoanelor si ai balans in schimbator viteza , cutie renault asa comparativ, insa nu este cazul tau avind diesel , "timoneria" fiind prin cabluri . Asta daca te ajuta cu ceva Edited 3 Nov 2016 by 1984 Share this post Link to post Share on other sites