Tudoralex

Stergatoare parbriz

23 posts in this topic

Nu imi mai functioneaza stergatoarele fata si nici pompa spalator parbriz. 

Stie cineva unde se afla releul? Siguranta este ok,stergatorul spate functioneaza,multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai decat o siguranta (34) si un releu de intermitenta (jos, sub volan, 203 pe schema) - in afara de motorul propriu zis si maneta.

schema.jpg

850 interior Relay Locations.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mama mea unde este releul pus..este acces pe jos sa schimb releul? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da. Scoți capacul de sub bord la șofer și găsești modulul cu relee pomenit de Matrix. Este aflat în prelungirea soclurilor de siguranțe de la motor - ștergătoare.

 

Dacă tot îl schimbi, caută unul de VW Golf 3 sau Passat din aceeași perioadă marcat "99". Obții în felul ăsta interval programabil pentru poziția intermitent.

Edited by pedala
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut!

O intrebare. Masinuta dvs. a fost la drag racing de curand sub denumirea de "Spaima"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

? ! ? !    Exista la noi in tara o spaima de 850 ?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai cumva schema la firele instalatie amplificator oem volvo 850?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 4 minute, Tudoralex a spus:

Ai cumva schema la firele instalatie amplificator oem volvo 850?

Ce anume? Cablajul original? Daca da este si in schemele din Dropbox (pagina 144) si in sectiuna Reparatii un tutorial cum se construieste cablajul.

 

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am un amplificator oem pe care vreau sa il montez dar din pacate are mufele taiate. Am facut rost de mufe oem dar au alte culori. 

20161107_204206.jpg

20161107_204249.jpg

20161107_204304.jpg

20161107_204323.jpg

$_3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mod normal cu schema din Dropbox ar trebui sa i-i poti da de cap

Asa arata de ex un cablaj facut de mine ca sa ai idee cum sunt firele organizate

2014-01-028.jpg

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciudat ar trebui sa mearga... Tu ai capetele de la cablajul masinii care sunt evident diferite ca si culori si nr de fire. Practic mufa mai mica nu e necesara la modelul tau (incepand cu 96 pe mufa respectiva e cablat semnalul de viteza al masinii de la bord pt adaptarea volumului). Poti trage daca vrei neaparat un fir de la spatele bordului pt functia respectiva.

In rest la mufa mare trebuie sa cablezi doar pinii: 3 (antena), 4 (12v permanent), 6( masa), 10 (iluminare), 12 (12v permanent), 13( 12v comutat) si 14 (masa). Restul nu se conecteaza.

Toti pinii respectivi se conecteaza 1:1 la mufa pereche din cablaj (mufa tata).

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ms de tips... dar tot nu inteleg...am vreo 12 fire in aer. Am facut un video sa poti vedea mai bine despre ce este vorba. Pentru ce erau 12 fire daca eu leg doar cateva?

20161107_210357.mp4

Share this post


Link to post
Share on other sites

In penultima poza pusa de tine ai firele care vin din fabrica in orice masina. Deci versiunea ca sa zic asa unde radioul e legat la boxe direct. Cand ai amplificator "dispar" 12 fire :

8 din mufa mai mica (cea din stanga imaginii) . Alea sunt firele care duc la boxele din portiere si portbagaj: fata stanga, dreapta, spate stg, dreapta. Totul x2 pt semnal si mana.

In mufa mare dispar si acolo 4 fire (de fapt vreo 6): boxa bord stanga (2) boxa bord dreapta (2) si un 12v permanent si o masa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie cablat la tine in felul urmator:

  • rosu/alb : pin 1 mufa lata
  • alb: pin 2 mufa lata
  • verde/maro : pin 4 mufa lata (daca mai inca unul la fel merge la 12)
  • galben/negru :pin 13 mufa lata
  • gri/rosu:pin 7 mufa lata
  • gri : pin 8 mufa lata
  • maro/negru :pin 11 mufa lata (daca este )
  • galben/alb: pin 10 mufa lata
  • rosu : pin 3 mufa lata
  • negru : pin 6 mufa lata si evtl. 14

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pinii se cheama AMP Superseal daca nu vrei sa "innadesti" . Costa cam 1,50€ 10 bucati dar ai nevoie de un cleste de crimpat.

2014-01-20 22.33.27.jpg

Edited by Cristian Scutaru
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mi-ai spus de firul din mufa mica..unde il leg?

Si care este acela?

Edited by Tudoralex

Share this post


Link to post
Share on other sites

B7 , B este mufa mica, A cea lata.  E doar pentru reglarea sonorului corelat cu viteza de deplasare.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mergeeee!!! Cristian...sunt dator vandut! 

Se aude altfel...alta claritate. Saptamana asta urmeaza magazia cd.

20161107_222424.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da diferenta este mare, chiar si cu cel mai mic amplificator de 4x25 se simte deja un "upgrade"la calitate mai ales la frecventele joase.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now