Posted 3 Nov 2016 · Report post Nu imi mai functioneaza stergatoarele fata si nici pompa spalator parbriz. Stie cineva unde se afla releul? Siguranta este ok,stergatorul spate functioneaza,multumesc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Nov 2016 · Report post Nu ai decat o siguranta (34) si un releu de intermitenta (jos, sub volan, 203 pe schema) - in afara de motorul propriu zis si maneta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Nov 2016 · Report post Mama mea unde este releul pus..este acces pe jos sa schimb releul? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Nov 2016 (edited) · Report post Da. Scoți capacul de sub bord la șofer și găsești modulul cu relee pomenit de Matrix. Este aflat în prelungirea soclurilor de siguranțe de la motor - ștergătoare. Dacă tot îl schimbi, caută unul de VW Golf 3 sau Passat din aceeași perioadă marcat "99". Obții în felul ăsta interval programabil pentru poziția intermitent. Edited 3 Nov 2016 by pedala 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Nov 2016 · Report post Va salut! O intrebare. Masinuta dvs. a fost la drag racing de curand sub denumirea de "Spaima"? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Nov 2016 · Report post ? ! ? ! Exista la noi in tara o spaima de 850 ? 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Nov 2016 · Report post Aici sunt schemele originale Volvo pt modelul 95 https://www.dropbox.com/s/bjt3skse3q0xv0c/1995_850_wiring_diagram.pdf?dl=0 Daca are cinveva nevoie de alti ani am toate schemele in formatul asta din 92 pana 2000 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Nov 2016 · Report post Ai cumva schema la firele instalatie amplificator oem volvo 850? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Nov 2016 (edited) · Report post Acum 4 minute, Tudoralex a spus: Ai cumva schema la firele instalatie amplificator oem volvo 850? Ce anume? Cablajul original? Daca da este si in schemele din Dropbox (pagina 144) si in sectiuna Reparatii un tutorial cum se construieste cablajul. Edited 7 Nov 2016 by Cristian Scutaru Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Nov 2016 · Report post Am un amplificator oem pe care vreau sa il montez dar din pacate are mufele taiate. Am facut rost de mufe oem dar au alte culori. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Nov 2016 · Report post Cam asa trebuie sa arate..ca in ultima poza Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Nov 2016 (edited) · Report post In mod normal cu schema din Dropbox ar trebui sa i-i poti da de cap Asa arata de ex un cablaj facut de mine ca sa ai idee cum sunt firele organizate Edited 7 Nov 2016 by Cristian Scutaru Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Nov 2016 · Report post Imi da o eroare la deschiderea link-ului. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Nov 2016 (edited) · Report post Ciudat ar trebui sa mearga... Tu ai capetele de la cablajul masinii care sunt evident diferite ca si culori si nr de fire. Practic mufa mai mica nu e necesara la modelul tau (incepand cu 96 pe mufa respectiva e cablat semnalul de viteza al masinii de la bord pt adaptarea volumului). Poti trage daca vrei neaparat un fir de la spatele bordului pt functia respectiva. In rest la mufa mare trebuie sa cablezi doar pinii: 3 (antena), 4 (12v permanent), 6( masa), 10 (iluminare), 12 (12v permanent), 13( 12v comutat) si 14 (masa). Restul nu se conecteaza. Toti pinii respectivi se conecteaza 1:1 la mufa pereche din cablaj (mufa tata). Edited 7 Nov 2016 by Cristian Scutaru Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Nov 2016 · Report post Ms de tips... dar tot nu inteleg...am vreo 12 fire in aer. Am facut un video sa poti vedea mai bine despre ce este vorba. Pentru ce erau 12 fire daca eu leg doar cateva? 20161107_210357.mp4 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Nov 2016 · Report post In penultima poza pusa de tine ai firele care vin din fabrica in orice masina. Deci versiunea ca sa zic asa unde radioul e legat la boxe direct. Cand ai amplificator "dispar" 12 fire : 8 din mufa mai mica (cea din stanga imaginii) . Alea sunt firele care duc la boxele din portiere si portbagaj: fata stanga, dreapta, spate stg, dreapta. Totul x2 pt semnal si mana. In mufa mare dispar si acolo 4 fire (de fapt vreo 6): boxa bord stanga (2) boxa bord dreapta (2) si un 12v permanent si o masa. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Nov 2016 · Report post Trebuie cablat la tine in felul urmator: rosu/alb : pin 1 mufa lata alb: pin 2 mufa lata verde/maro : pin 4 mufa lata (daca mai inca unul la fel merge la 12) galben/negru :pin 13 mufa lata gri/rosu:pin 7 mufa lata gri : pin 8 mufa lata maro/negru :pin 11 mufa lata (daca este ) galben/alb: pin 10 mufa lata rosu : pin 3 mufa lata negru : pin 6 mufa lata si evtl. 14 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Nov 2016 (edited) · Report post Pinii se cheama AMP Superseal daca nu vrei sa "innadesti" . Costa cam 1,50€ 10 bucati dar ai nevoie de un cleste de crimpat. Edited 7 Nov 2016 by Cristian Scutaru 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Nov 2016 (edited) · Report post Nu mi-ai spus de firul din mufa mica..unde il leg? Si care este acela? Edited 7 Nov 2016 by Tudoralex Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Nov 2016 · Report post B7 , B este mufa mica, A cea lata. E doar pentru reglarea sonorului corelat cu viteza de deplasare. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Nov 2016 · Report post Mergeeee!!! Cristian...sunt dator vandut! Se aude altfel...alta claritate. Saptamana asta urmeaza magazia cd. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Nov 2016 · Report post Da diferenta este mare, chiar si cu cel mai mic amplificator de 4x25 se simte deja un "upgrade"la calitate mai ales la frecventele joase. Share this post Link to post Share on other sites