Posted 7 Nov 2016 · Report post Salutare, Mai intai vrea sa va multumesc pentru informatiile postate pe acest forum. Am citit multe posturi, din pacate nu am apucat pe toate :). Vreau sa va cer si eu parerea legata de problema pe care o am cu Volvutul meu. Masina este un S40 cu motor 2D, din 2009, 190.000km+. Am cumparat masina in primavara, de la un dealer autorizat din Belgia. Toata vara a mers super bine, mers la drum lung, fara nici o problema. Cam de o luna a inceput sa faca figuri in sensul ca are momente cand nu trage si intra in modul de protectie(din ce-am citit pe aici asa ii zice), si nu se poate tura peste 2500-3000rpm. Apare in bord un mesaj de informare(NU EROARE), cu textul "MOTORSYSTEM SERVICE VEREIST"(in traducere libere ar fi "verificare la service a motorului"). Partea interesanta ca se intampla din cand in cand, nu tot timpul, iar daca opresc masina un minut, is revine, dispare mesajul si merge ok iar. Pana cand apare din nou. Am dus masina la Ocazii Auto Cluj(poate unii dintre voi stiti service-ul). Ei zic ca au facut o diagnoza si ca apar "semne de oboseala" a filtrului de particule si-mi recomanda s-o turez undeva pe autostrada sa vedem daca se regenereaza. In ultima vreme am mai tot iesit in afara orasului si am mers destul de turat si constant, dar nu observ nici o schimbare vizavi de acel mesaj si de modul cum se comporta masina. Ma gandeam sa merg zilele astea la reprezentanta aici in Cluj, sa vedem ce zic si ei. Dar intre timp am zis ca postez si aici, pentru ca sunteti multi care v-ati lovit de probleme asemanatoare. Astept cateva recomandari si pareri de la voi. Am atasat si imaginea cu eroare din bord. Multumesc, Dani. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Nov 2016 · Report post Verifica si EGR-ul, ce zici tu acolo cam miroase si a EGR pe duca. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Nov 2016 · Report post Orice masina dotata cu DPF / FAP trebuie sa vada macar 100km de autostrada lunar. Daca nu... usor, usor se ajunge la colmatarea acestuia. DPF / FAP are nevoie de ~30 min de mers la 3000rpm pentru o regenerare completa. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Nov 2016 · Report post On 11/7/2016 at 8:27 PM, pedala said: Salut, Revin cu detalii. Am reusit sa fac diagnoza la Volvo si ei zic ca er fi problema cu filtru de particule. Recomandarea lor este sa incerce o curatare cu ultrasunete si completare cu aditiv. Toata distractia ar fii pe undeva pe la 1400Ron. Dupa parerea voastra, are rost o astfel de curatare, sau este foarte probabil sa o fac degeaba ? - O alta intrebare ar fii daca stiti cumva cum pot sa alfu daca filtrul de la masina mea foloseste aditiv sau ? Am inteles ca nu toate filtrele folosesc aditiv. -Dani Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jan 2017 · Report post La banii aia îl anulezi complet și îți mai rămân pentru un bax de bere. Share this post Link to post Share on other sites