TeodorDrobota

Parere S60 1.6D

49 posts in this topic

Salut,

De ceva timp ma gandesc sa achizitionez un Volvo. Nu am mai avut si as dori sa stiu cat mai multe informatii despre aceasta masina.

In momentul de fata detin un Mercedes A-class 2005 W169 cu motor de 2L cdi 109 cp.

Am gasit acest Volvo https://www.autovit.ro/anunt/volvo-s60-ID7GiDZJ.html#abc5c1831c cu motor de 1.6 diesel, 115 cp.

Bugetul este undeva la 12.500 euro, in cazul in care vreti sa recomandati altceva.

Am mai gasit si varianta cu cutie automata, insa la fel, nu stiu nimic despre Volvo. https://www.autovit.ro/anunt/volvo-s60-ID7Gj1CZ.html

Orice informatie este bine venita. (Motor, cutie viteza, costuri intretinere).

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cateva detalii gasite pe baza VIN YV1FS84A1D2171279

Chassis Number: 171279
Model Year: 2013
Model: S60 FWD (2010 on)
Factory: [Belgium] Ghent Plant VCG 22
Engine Code: D4162T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai și de ce nu citești forumul . Ai tone de informații și despre s60 și despre d2 . Vrei sa alegem noi în locul tău?

Eu as alege varianta nr 2 pt ca o cunosc și are putini km .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Bogdan, 

Destul de agresiv raspuns pentru o intrebare destul de generala, insa multumesc oricum pentru sfat.

Sunt nou in ceea ce inseamna Volvo, sau ce inseamna sofer. Am 1 an experienta in condus, si singura experienta este pe acel Mercedes.

Masina o voi folosi pentru un drum mixt de 30 km + alte drumuri ocazionale mai lungi (400 km). Tin sa precizez ca am facut aprox 14k - 15k km anul acesta.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu as spune ca e agresiv răspunsul meu. Pe alte forumuri primeai ban direct pt un astfel de topic pt ca mai sunt încă 10 deschise pe aceiași tema .

Este mult mai comod sa deschizi un topic nou decât sa citești sute de pagini .

Nu?

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu de ce alegi 1.6 pe S60 , o sa te bata tramvaiu' intre statii...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt ca are consumul bun . Consuma cat un D5 .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

A fost. Acum o vinde o firma vad .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Teodor, 

Nu te supara pe noi insa aici BogdanG are dreptate - lumea in general prefera sa deschida un topic si intrebe decat sa citeasca, si respectiv sa ia decizii in locul lor - asta e cel mai rau. 

Uite cum ma uit eu la un Volvo: 

1. Buget - nu doar achizitie cat si mentenanta - fa-ti un calcul la cati ani planuiesti sa o tii // nr. de kilometri pe care crezi ca ii faci.

2. Vezi ce gasesti in acest buget. 

3. Te informezi citind aici despre acea masina - motorizare, costuri mentenanta, probleme. Sunt sute de posturi organizate in zeci de de discutii pe motorizari - majoritatea diesel - 1.6D, 2.0D, 2.4D // D2, D3, D4, D5. Costuri revizii / intervale. Probleme care pot aparea si la cati km. 

4. Tragi linie si socotesti - cat ma costa TOTAL acea masina pana la x km, y ani? 

Volvo este o masina care poate sa iti ofere multe satisfactii daca ai grija de ea asa cum trebuie. Volvistii de aici sunt oameni dispusi de ajute, entuziasti si dornici sa impartaseasca din experienta lor - din acest motiv poate suntem putini suparati cand observam ca nimeni nu citeste ce scriem - si in scopul acesta avem acest forum - sa impartasim experiente, sa ajutam, sa ne intalnim ca proprietari de Volvo. 

Daca vrei sa ia altcineva decizia in locul tau, mergi la un dealer - acela va lua repede decizia in locul tau, fiind interesat sa vanda. Pe banii tai. Noi nu suntem interesati sa vindem, ci sa impartasim. Asta e diferenta si "costul" nostru - tu trebuie sa citesti. Depinde care varianta o preferi. Este alegerea ta. 

Mult succes cu achizitia si dupa ce iei masina te asteptam la intalniri si discutii. 

 

 

 

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc tuturor. Imi cer scuze daca am exagerat si acum ca am citit reply urile voastre inteleg mai bine cum functioneaza un forum. 

Din pacate masinile nu mai sunt valabile si am gasit un V60 de 1.6 diesel. Maine ma duc la reprezentanta cu el sa-i faca o verificare. 

Volvo V60
https://www.olx.ro/oferta/volvo-v60-ID7cNTm.html

Are km mai multi dar cu istoric la Volvo. Sper sa fie o alegere buna.

scuze inca o data.

Seara faina tuturor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Teodor, 

Mult succes - ce pot sa iti spun eu din ce vad: 

- v60 sport full city safety - nu stiu la ce se refera prin "sport" si respectiv "full city safety" - masina are din ce se vede "city safety" si atat - tehnologie standard la Volvo de evitare a coliziunilor la viteze mici in oras. 

- "Incalzire auxiliara" - care? ce este? 

- "Lumini de zi (LED)" - GRESIT! - sunt pozitiile, esti obligat sa mergi cu luminile pornite - faza scurta. 

- "Parbriz incalzit" - verifica daca chiar asa este - daca nu ma insel, incalzirea parbrizului s-a introdus din 2014 - insa poate gresesc. 

- "Suspensie reglabila" - pe cric poate :) - ca nu se vede in pozele atasate - nu are sasiul adaptiv 4C. 

-" Proiectoare ceata" - la ce se refera aici? 

-" Senzori parcare spate" - de verificat - din poze nu ar parea. 

Si este cutie manuala. 

In rest ii las pe colegii cu cunostinte tehnice si experienta in motor // service sa se exprime. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa cum suna anuntul , km sunt de verificat atent sau masina . 

Din cate stiu(cel putin la d5) toate din germania au incalzire auxiliara , dar nu toate sunt programabile (verifici in meniu de pe rotita de info.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Cristi,

Maine la 8:00 am programare la Volvo (Premium Cars Cluj).

Am platit 370 Ron pentru o diagnoza + verificare mecanica si ceva verificare pentru scurgeri lichide, etc.

Au veriticat VIN ul la masina acolo si mi au zis ca are ceva intrari in reprezentanta, ultima fiind in Septembrie anul acest la 163.000 km (in Germania) pentru schimb de injector / injectoare pe garantie (nu am inteles bine). De aici din Cluj nu au parut ingrijorati de acest fapt. Maine am sa aflu exact daca o cumpar sau nu.

As fi mers pe un motor de 2.0 Diesel cu, cutie automata, insa bugetul nu-mi permite acest lucru :(. Sper sa-si faca treaba si asta de 1.6 cu, cutie manuala. (Mentionez ca am un stil de condus "batranesc", foarte rar sportiv). :)

@maverick, legat de dotari, am vazut azi masina si are senzori de parcare spate insa fara camera marsalier. Are scaune piele dar fara incalzire (cred ca o sa-mi plang de mila iarna).

In rest, nu e foarte dotata, dar nici cheala:). Am sa ma uit maine dupa prezenta proiectoarelor de ceata , incalzirii auxiliare / parbriz, suspesii regrabile (intreb la reprezentanta).

Va tin la curent.

O seara faina sa aveti.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte frumos interiorul .

Motorul D2 este mic pt aceasta masina iar consumul este foarte mare din aceasta cauza . O astfel de masina ajunge lejer la un consum de 9% urban . In afara de injectoare și ambreiaj&volanta nu sunt alte probleme .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul este OK, depinde foarte mult cum conduci si ce astepti de la masina.

Daca este un sofer de raliu "undercover" nu te va satisface, altfel nu o sa ai probleme.

Eu merg cu a nevestei si nu am simtit niciodata lipsa puterii, e adevarat ca n-ar strica in unele situatii un pic mai multi cai dar in 95% din cazuri este mai mult decat OK.

Masina consuma mult in oras, in Bucuresti de la 7,5 pana la aproape 10 litri, depinde de traseu/trafic. Consuma aproape cat XC90-ul

In afara consumul este mic, in jur de 5-6 litri, depinde cum mergi si cat de incarcata este masina.

In general motorul asta va consuma putin daca o lasi "moale" cum te dai la el creste consumul exponential de ajungi sa-ti consume mai mult decat un D5.

 

Proiectoare de ceata nu are si nici sistem 4C (controlul amortizoarelor), se vede din poze. In rest masina arata OK, nu prea se vad multe din poze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.

Eu in locul tau as mai astepta putin,daca tot vrei acest model.Cand m-am hotarat si eu la s60 am asteptat cam 5 luni pana am gasit ce am vrut.

Si tot ca sfat,mergi mai bine pe D3.  La mine D3-ul ia 9-9,5 in oras si afara ultima oara am scos 5,1 ,atat imi aräta pe BC.                                    

Bafta,iti doresc.

 

Edited by dann

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.

Astazi a iesit masina din reprezentata si rezultatele sunt minunate.

Nu are probleme mecanice de niciun fel, iar la diagnoza, a iesit ceva eroare care a fost stearsa si apoi nu a mai aparut. ( au zis ca ar fi din cauza unei caderi de tensiune sau ceva de genul si ca daca reapare eraoare, sa facem o rescriere de soft. (Atasat gasiti si rezultatele la diagnoza)

Cei de la reprezentata au laudat masina , din pacate de fata cu vanzatorul pana si-au dat seama ca motivul verificarii era pentru vanzare.

Am negociat masina la 9500 Euro, si undeva pe vineri sau luni am sa intru in posesia ei. Am avut ocazia sa o conduc putin azi, si se comporta foarte bine. Sunt foarte multumit de cum se conduce un Volvo, si ce confort am in ea

Recomandarea lor: schimbul distributiei + revizie.

Pret Premium Cars Cluj :

~ 2500 RON distributie

~1400 RON revizie

EXTRA:

~ 400 RON rescriere soft

~ 700 RON schimbarea limbii

 

Photo Nov 16, 10 11 21 PM.jpg

Photo Nov 16, 10 11 27 PM.jpg

Photo Nov 16, 10 11 44 PM.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

cam scumpa revizia

Sent from my iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am sa merg si la mecanicul meu, Extreme Service (Cluj), sa-mi faca o oferta pentru revizie.

Despre distributie, as prefera sa o fac in reprezentanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos - sa ai grija de ea si sa va aduca doar bucurii. 

Intrebare: ce ai aflat de acele optionale pe care pretindea ca le are si noi nu le-am vazut? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc Maverick,

Din pacate nu mi-au putat da multe detalii despre ele in service, pentru ca masina a fost luata si verificat intre programari. (Initial aveam programare in 28 Noiembrie la reprezentanta).

1. Senzori parcare spate are, ca am condus masina si am testat asta.

2. Nu are proiectoare ceata (posibil se referea la acele mici leduri).

3. Nu stiu cum sa verific incalzirea in parbriz sau incalzirea auxiliara. Este ceva buton ce activeaza/ unde le gasesc ?

4. Legat de suspensii la fel, nu sunt sigur inca ce-i cu ele (4c sau nu).

In general, masina e foarte ok, nu are incalzire in scauna, desi are tapiteria de piele.

Revin cu poze si detalii dupa ce intru in posesia ei. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incalzire in parbriz n-are, incalizarea auxiliara o poti verifica invartind switchul de pe maneta din dreapta (stergatoare) pana dai de functia respectiva. N-am idee in ce limba e masina, dar sunt 2 intrari consecutive in meniu ce prezinta ore (asa se regleaza pornirea - pe o anumita ora).

4C n-are, e un buton in josul consolei centrale.

Nici proiectoare nu cred ca are, probabil e ca la S60 (adica lipsesc cu desarvarsire).

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 11/15/2016 at 10:27 PM, Cristi Muresan a spus:

Dupa cum suna anuntul , km sunt de verificat atent sau masina . 

Din cate stiu(cel putin la d5) toate din germania au incalzire auxiliara , dar nu toate sunt programabile (verifici in meniu de pe rotita de info.)

Nu exista soba pusa pe modelele platformei P1 si P3 care sa nu aiba programator, numai la P2 este optiune programatorul, la S40 sau V60 este inclusa optiunea de programare daca ai soba .

 

@Teodor, e cam "premium" viata la Cluj, sunt preturile mai mari ca la Primus . :D 

Mai bine dai o fuga la Bucuresti si iesi la juma de pret . Cum sa dai 2500 lei pe distributie cand ea costa maxim 1000 lei cu tot cu manopera OEM . 

Absurd . 

PS. la D2 distributiile sunt schimbate deja pe la 140-150 k km . Esti sigur ca nu e deja schimbata ? 

Edited by Bogdan G
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Bogdan,

Din ce mi-au zis din service, si din istoric, nu a fost schimbata distributia, si ca se schimba la 180.000 insa  nu as risca sa mai stau cu ea asa. Masina are deja 168.000 km.

Legat de pret, am cerut o oferta si de la mecanicul meu :) care lucraeza tot cu OEM uri.

Pretul de 2500 include si schimbul pompei de apa odata cu kitul de distributie (daca cumva asta justifica pretul cerut de ei).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now