vlpvlp06

Volvo 850 nu porneste

60 posts in this topic

Ai masurat presiunea de la rampa de injectoare cat este? Sa nu fie infundat returul si ai o presiune astronomica si atunci baga si f multa benzina prin injectoare

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am 28 psi presiune cu vacuumul de la regulator bagat in bradut si 42 psi cu vacumul scos la relanti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am patit-o cu senzorul de temp a apei (cel de langa termostat). 

Vezi sa nu fie corodati pinii din mufa si cel mai important, senzorul sa fie original Volvo! Cu cele aftermarket, poti sa ai surpriza sa nu fie sincronizat perfect raportul dintre temperatura apei si rezistenta senzorului, cu ce ar trebui ecu sa vada.

La mine pornea la rece, mergea innecat 2-3 secunde, dupa asta isi revenea, dar esapamentul era murdar non-stop si in oras papa cam 18-20 la mers rezonabil.

Si insist pe mufa, mai ales daca masina a stat o perioada mai lunga. Firele pot sa fie corodate.

Si din sfera SF-ului, uita-te la galeria de evacuare, sa nu fie vreo urma neagra de fum. Daca fasaie pe undeva la rece, inainte de turbina, iti poate pacali sonda lambda. Asta am patit la o Octavia VRS si este cam la limita de a da eroare pe sonda.

Edited by Bogdan S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat 2 senzori de temperatura(original + aftermarket).Toate mufele au fost curatate cu spray contact.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 9 ore, Cristian Scutaru a spus:

Deconecteaza senzorul de temperatura motor. Fara MAF nu ar trebui sa porneasca M4.3 (4.4 parca merge si fara MAF).

Merge 4,5 secunde  si "moare" la  M4.4...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tubulatura de la admisie ai verificat-o? Instalatia de gaz tine seama de MAF? Ma gandesc sa nu traga aer dupa MAF.... La aspirate daca e spart furtunul gofrat dintre MAF si clapeta de acceleratie, merge foarte bogat. Binenteles ca intotdeauna se sparge pe partea inferioara, unde nu vezi. 2.5 20V are LH Jetronic care este mult mai putin sensibil. Porneste, dar merge f prost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am verificat si teava de la filtru pana la turbo + pcv si este ok.

Singura concluzie pe care o pot trage este ca cineva a facut o vraja😀

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am mai schimbat o sonda lamda Volvo OE si am descoperit ca un fir ce pleca din mifa care intra in sonda lamda era intrerupt.

Am inadit firul si momentan functioneaza ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca odata se dovedeste ca la 850 conteaza lambda in toate regimurile de temperatura. De ce... nu stiu. Si la mine era aproximativ la fel. De pornit... Pornea, dar in 30sec se oprea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da si nu :) Daca sonda este defecta si raporteaza ca este "calda" atunci ECU o ia in calcul si apar tot felul de fenomene ciudate. Cat timp rezistenta de la sonda da semnal de "rece", ECU merge in open loop si o ignora.

Ma mir totusi ca nu au fost erori pentru firul rupt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am gasit erori nici cu led-ul(flash),nici cu FCR,nici cu autocom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Orice minune tine o zi.Astazi nu a mai pornit.

Am uitat sa spun ca ieri am curatat si bujiile,le-am gasit negre si pline de benzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lambda nu are nici o treaba cand e motorul rece, nici una., nu o ia nimeni in seama. cand se incalzeste se schimba lucrurile, daca sonda este defecta si vede amestec sarac(cand el este in regula) il ineaca cu benzina.

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si atunci eterna intrebare:

De ce am amestec bogat?Foarte bogat - bujiile sunt fleasca de nu mai dau scanteie.Schimb bujiile porneste la sfert.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Brava mai citeste odata ce am scris eu si Cristian. Ce zici tu este adevarat ca teorie, dar daca rezistenta de incalzire a sondei este defecta, si da semnal ecu-ului ca este in regim de lucru, ECU trece in functionare pe Lambda foarte repede. Daca in plus nici nu mai masoara amestecul cum trebuie, iti ineaca imediat motorul (20-30s).

@vlpvlp06 daca cureti bujiile, porneste intotdeauna? Miroase rau a benzina evacuarea chiar si dupa ce se incalzeste? Ma gandesc la injectoare. Fie nu mai inchid, fie au debit mult prea mare... Sunt cele ale masinii sau schimbate cu unele pentru debit mai mare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da,daca curat/schimb bujiile porneste intodeauna.

Am schimbat 3 seturi de injectoare portocalii(originale) cu toate am obtinul acelasi rezultat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pedala: Man, singurul semnal pe care il da sonda este cel de comparare al oxigenului atmosferic cu cel din evacuare. Rezistenta merge sau nu merge si da eroare de preincalzitor. Restul il face softul din ECU in functie de ECT.

@VLP: Nu cumva ai pus izolier band unde intra firele in sonda ?

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am pus la firele care intra in sonda lamda ci doar am anulat mufa de la sonda facand legaturile pe direct.(sper ca m-am facut inteles)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie pus un tester pe masina si vazute valorile din ecm.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vlpvlp06 Atunci ma gandesc la o pierdere de vacuum undeva ori ceva nu e in ordine pe la conexiunile lambda. Dar cel mai sigur... mergi la un tester.

@Midnight Caller La LH Jetronic nu exista eroare de incalzitor Lambda, dar aici fiind vorba de un Turbo ar trebui sa arate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am incercat cam toate testerele LED,FCR,Autocom,KTS si nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valori in timp real nu coduri de eroare. Doar Volvo VST din pacate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu eu pe unii care au :laughing4:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merge si cu volfcr sa vezi valori reale dar trebuie "aranjat".

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now