Sign in to follow this  
Followers 0
lary2210

Schimbat distributie

10 posts in this topic

Salutari cu respect.va cer si eu ajutorul.detin un volvo s80.2.9cc.147 kw.an 1999.am o problema.am schimbat de curind distributia la un service si dupa aceasta operatie motorul nu a mai mers normal.da rateuri.merge intrerupt.si primele trei pistoane afuma bujiile.mentionez ca inainte motorul mergea perfect rotund.am inteles ca ar fi vorba de un variator de turatie care ar fi fost miscat.cum se poate rezolva aceasta problema si cit de grav e ? Distributia e ok.adica are compresie egala pe toti cilindrii.multumesc pt raspunsuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai trebuie pus un tester și văzut dacă merge variatorul corect. După care dacă e defazat trebuie pus în poziția corecta .

Poate fi altceva iar în acest caz o diagnoza te poate ajuta .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.am revenit cu putina intirziere.problema cu distributia a fost rezolvata.tester,mesaj" cam shaft off set "de ce sa ii faci asa e cind mergi la mecanici care se "pricep la toate." Am descoperit in schimb alta problema si va cer ajutorul.o parere.un sfat.iata despre ce e  vorba.plecare de pe loc,accelerare pina in jur la 2800-3000 rpm.continui sa accelerez dar nu mai urca turatia de loc si se simte o lipsa de putere aprox 4-5 sec.dupa care apare o explozie de putere si turometrul urca normal.o senzatie de parca cineva o tine legata de bara din spate si la un momendat ii da drumu.ce poate fii ???.astept parerile voastre.pina atunci azi "avem"programare la salon de infrumusetare......cam scumpa factura....1000 ron.dar sper sa merite.promit sa revin cu photo.Va salut cu respect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! In legatura cu distributia nu inteleg cum reusesc meseriasii lui peste sa dea distributia peste cap ca eu atat la volvo cat si la alte marci cu sisteme de distributie variabila de cele mai multe ori cu unelte universale sau improvizate de blocaj si nu am reusit ,performanta,, asta, mai ales ca nu as fii dat masina in primire proprietarului de la mine sub nici o forma functionand mai prost decat inainte sa-mi bag eu mainile in ea si nu sunt service autorizat,dar in fine bine ca s-a rezolvat. Dupa cum descrii simptomele relatate dupa rezolvarea distributiei par legate de turbina sau supapa de comanada acesteia care functioneza neuniform datorita unei plaje largi de cauze:pierderi aer,gaze in tubulatura de admisie-evacuare,senzori defecti sau imbacsiti,conatcte imperfecte,etc, cea mai buna varianta este o diagnoza exacta ideal cu Volvo/VIDA si o citire a parametrilor altfel nu sunt decta speculatii si dat cu presupusul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul este aspirat, nu turbo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 8 ore, Brava a spus:

Motorul este aspirat, nu turbo.

Mersi de corectare nu am citit complet topicul de la inceput am crezut ca e  ,,clasicul,, 2.5 turbo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare.am revenit cu ceva raspunsuri la problema.deci,am fost la doctor si dupa consultatie sa dat si diagnosticul.problema se manifesta in felul urmator.lipsa de putere initiala si mersul "bîlbîit"al motorului se datoreaza sondei lamnda care controleaza amestecului din trei cilindrii.mai exact 1.2.3. functioneaza corect, 4.5.6 nu.si de aici toate problemele.acum astept sa vad daca primesc "reteta compensata"sau nu.sper sa se rezolve problema.revin cu noutati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este invers, pe 1,2,3 e problema, pe 4,5,6 e ok. De doua zile caut sonda si nu gasesc decat originala. Sa vad daca gasesc ceva universal

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0