Alexander Storm

Garnituri conducta retur injectoare

8 posts in this topic

Salut! Saptamana trecuta cand am efectuat schimbul de ulei am observat ca dintr-un injector se prelinge motorina pe la retur (chiar in partea superioara unde intra conducta de retur - motor D4164T). Mecanicul a zis ca ar fi din cauza unei garnituri (nu a avut timp sa umble atunci, sa vada exact). Din cate am cautat pe net, nu prea am gasit mare lucru, numai asta: http://www.catalog.altgradauto.ro/articol/Motor/Injector,_conducta,_diuza/Garnitura,_oring_retur_injector-13484.html Imi poate spune cineva daca astea sunt bune sau eventual unde mai pot gasi ? Numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sunt pt motorul tau. Varianta este sa cumperi toata rampa de retur fie noua fie second si ai rezolvat problema

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, am inteles. Mersi frumos! Rog, daca are cineva asa ceva de vanzare, sa imi lase un mesaj pe privat. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce nu le cumperi pe cele de pe Altgradauto? Sunt foarte bune, poate Alex(MC) trebuia sa se uite si la link-ul postat de tine.

Sunt exact niste oringuri si sunt aproape sigur ca sunt cele din link. Cele de pe masina sunt tot verzi.

Le poti schimba si singur, ai niste sigurante pe care le scoti, apoi scoti stutul din capul injectorului si le inlocuiesti cu grija sa nu le ciupesti.

Succes!

@Midnight Caller crezi ca cei de la Altgradauto sunt niste noobi si vand ceva pentru motor de 1.6 Tdci fara sa se potriveasca? Sunt specializati pe piese de Ford.

Edited by Dumi81

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, se pare ca se prea poate sa bat campii... O-ringurile sunt pentru 1.6 Tdci, dar varianta 85kW, modelul mai nou. Poti incerca si cu acestea, nu stiu daca difera injectoarele si pentru 18 ron merita incercat.

@Midnight Caller, imi cer scuze, ma luat valul, doar sunt din Constanta :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)... Am deschis link-ul, si apoi am scris abia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie mers la orice atelier ce repara injectoare si pompe de inalta si au ei garnituri din astea . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Imi cer scuze anticipat daca sunt pe langa discutie cu intrebarea ce urmeaza.

Am constatat ca am probleme cu contactul, iar masina momentan sta pana vine piesa. Ieri, prin minume a pornit dar a mers putin apoi s-a oprit. Inca 3 incercari de dat la automat cam 10 secunde, dar nu a mai pornit.

Tind sa cred ca nu se alimenteaza, ca s-a dezamorsat instalatia de alimentare.

E posibil sa se fi deteriorat etanseitatea sistemului de alimentare? Sa traga aer oe undeva? Mi se pare ciudat ca dupa 5 zile de stat sa nu porneasca. Motorul este 1.6D.

Va multumesc si imi cer scuze pt off topic.

Cele bune,

Marc T.

Trimis de pe al meu ASUS_Z00AD folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now