oane

consum mare S80 2000T

14 posts in this topic

Buna seara,as avea nevoie de putin ajutor.Sunt posesorul unui Volvo S80 2000T din 1999,120 kw si de ceva vreme imi consuma 20 de litri de benzina la suta de km.Am facut nenumarate diagnoze,pe testere diferite...o singura eroare refuza sa dispara si anume "senzor pozitie pedala acceleratie".Pe langa consumul imens de carburant imi apare periodic eroarea "engine system required".Va rog ajutati-ma cu niste sfaturi ca nu mai stiu ce sa-i fac,multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum stai cu temperatura in bord ?

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apa se ridica si sta la 90...ce-i drept,dureaza putin ca a venit frigul si ma deplasez doar 4-5 km pana la servici.Nu apuca sa se incalzeasca.Am facut zilele astea o proba,am alimentat 20 litri de benzina,am incalzit motorul la 90 si m-am plimbat 110 km,dupa care s-a aprins becul de la benzina.Deci e exclusa varianta cu motorul rece.bujiile le-am schimbat,sonda lambda,prima,am schimbat-o...pompa de benzina schimbata,pe test nu da nici o eroare care sa aiba legatura cu consumul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Debitmetrul este in parametrii?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil ca da,din moment ce nu da eroare pe test...plus ca daca ii scot mufa se schimba mersul motorului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In urma cu doua luni a inceput povestea cu consumul.Pana atunci aveam un consum,zic eu normal,de 12-13 la suta,mers asa...mai batraneste.S-a defectat o bobina de inductie,cand se incalzea motorul mergea in 4 pistoane.Am inlocuit bobina cu una noua,nu mai stiu ce marca...nu stiu daca nu Delphi.Si tot in perioada aceea mi-am schimbat mocheta de la sofer ca era gaurita,cu una de pe masina cu volan pe dreapta.Clar ca nu am mai avut cursa la pedala de acceleratie si a trebuit sa bag niste distantiere ca sa imi ridice putin pedala.Problema era ca la kickdown pedala trecea putin de limita ei normala,banuiesc ca am dat putin peste cap potentiometrul.Din aceea perioada a inceput sa imi si consume.Am pus testul pe ea,mi-a dat aceea eroare legata de pedala,am scos distantierele renuntand la kickdown,doara doara isi revine,dar nimic...consumul sta constant la 20

Share this post


Link to post
Share on other sites

La o diagnoza se citesc si valorile reale. Debitmetrul poate sa citeasca o cantitate prea mare de aer si sa nu dea eroare

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Printre altele vorbind ,incearca sa pleci de la eroarea provocata de tine,schimbind pedala.etc.Valorile MAF-ului ,comutarea sondei ,etc sint niste parametrii de vazut cum se comporta acum si dupa aceea.

Este o masina cu motor destul de rar si socotit tehnic vorbind pentru anii sai  asa ca nu te cirpi.Intretinuta bine ,merge si singura:)  Ai grija ce si cum schimbi sa nu ii mai produci erori. 

 

Edited by 1984

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca sa resetezi calculatorul masinii daca nu ai facut deja asta.

Scoti borna plus 10 secunde, eventual incerci sa-i dai si o cheie sa fii sigur ca nu ramane curent printr-un condensator, daca tot mai face probabil s-a stricat senzoru de la pedala. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va multumesc,voi incerca sa curat clapeta de acceleratie in prima faza,sa vad daca reactioneaza la impulsurile date de pedala,dupa care voi incerca sa inlocuiesc pedala.Revin cu informatii in cel mai scurt timp.Inca o data multumesc pentru sfaturi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pedala nu se strica.

Ce-mi place mie de oamenii care repara Volvo ca pe Dacia treispesute.

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, Bogdan G a spus:

Pedala nu se strica.

Ce-mi place mie de oamenii care repara Volvo ca pe Dacia treispesute.

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Offtopic

   Probabil faceai referire la mine ,ma gindesc! :) Totusi am avut masinii altele decit romanesti de cind ma stiu.Ar putea sa ii faca o calibrare ,ma rog,zic ca ar merge.Ce sa zic ,nu sint asa priceput in electrica ca tine ,de la xenoane la service ,sau economist ca nici nu mai stiu exact ce formatie profesionala ai..Eu sint doar electronist cu multe clase si atit.O simpla rezolvare din partea ta sa ma luminezi daca am stat cu xenonul ars  ,implicit il ajuti si pe coforumistul nostru coleg nu ar strica.Banuiesc ca nu ii dai PM cu  rezolvarea..:huh:

    Sper sa nu te superi sau sa fii ofensat de comentariul meu...Pacat ca ne-am intersectat la un moment dat ..Cind ai un service si clienti numai timp de comentarii pe forum ,nu ai dar ma rog este doar o parere subiectiva..

Sa ai spor in activitate si sa stii ca DPF-urile nu se spala, asa imi spunea cineva cu volvo ,acum 6 ani....   Se spala de vreo 2,3 ani incoace :D

 

Edited by 1984

Share this post


Link to post
Share on other sites

😂

Unde dai și unde crapă. Nu ma refeream la tine dar dacă tot ai ridicat mingea la fileu îți răspund ție.

Clapeta Marelli nu se calibreaza. Numai cele Bosch se calibreaza.

Sunt economist de profesie și de la 8 ani tot ma joc cu firele, 5 ani am reparat placi de baza și hdd uri pt marii importatori de piese din România și ușor ușor am trecut pe automotive .

Dpf ul la d5 nu se spala, eu spăl numai la 1.6d este singurul care iese bine, am încercat sa spăl și 2.0 d și d5, d3, d4 . Nu rezista spălatul la astea .

Oricum îmi place felul în care ma ataci, neschimbat de ani de zile.

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

A și sa nu uit, vezi ca sfaturile mele utile și informațiile le dau la telefon sau pe Facebook. Dar ma rog tu nu stai ore la telefon sa dai sfaturi la diverși din tara, e mai simplu sa critici pt ca e românește.

La multi ani România.

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now