Posted 27 Nov 2016 · Report post am probleme ...masina nu porneste...am schimbat periile si bobina din electromotor, bateria, si cablu de la borna + de la baterie care da in electromotor Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Nov 2016 · Report post electromotorul a fost prima oara dat jos si curatat, a zis ca n are nimic, cand sa pornesc masina porneste, dupa o ora nu mai porneste, da electromotorul jos din nou, schimb carbunii si bobina...masina porneste, dar bateria descarcata...concluzia ceva imi consuma bateria..am un scurt si nu stiu unde Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Nov 2016 · Report post in sf am reusit sa rezolv macar problema cu scrisul sa putem comunica Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Nov 2016 · Report post dupa ce a pus a 2 oara electromotorul sus imi apare acel martor in bord, ma plimb cu masina vreo ora prin oras, nu o las decat pornita de frica sa nu o mai pornesc iar, ajung acasa, o opresc o pornesc de 2 ori...vin peste o ora la ea...nu mai porneste...se auzea ceva cand dadeam sa o pornesc, clanc, clanc...atat...acum dupa 2 zile nu se mai aude nimic...bateria descarcata imi da in bord ca e pe modul economosire..stie cineva ce se intampla? ce e martorul de sus? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Nov 2016 · Report post nu raspunde nimeni? chiar nici o idee? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Nov 2016 · Report post Daca va avea cineva vreo idee, va scrie. Este forum, nu hotline Sent from my ONE A2003 using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Nov 2016 · Report post Da schimba electromotorul pt ca reparatia se pare ca nu e cu succes . Pune unul nou si vezi daca mai face . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2016 · Report post sigur ii bateria buna? sau poate ii in scurt electromotorul si fura current la pornire. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2016 · Report post gata s a rezolvat...motorul avea apa ...a venit un electrician bun si mi a pornit o...a miscat masina in fata in spate, bagata in treapta 6...a facut clic...a conectat ceva la baterie si electromotor si a pornit o...verdict...garnitura de chiuloasa...tot pierdeam antigel...semnul a disparut de pe bord cat am dus o la service nu a aparut...poate sa mai apara? cablul de pe borna +de la baterie care duce la electromotor s a dus ...il reface baiatu.. ca la alt service m a pus am cumparat unu nou...si s a dus siguranta..electromotorul e bun, alternatorul incarca...sper sa ies ieftin, ca am bagat 400 euro in ea si eu tot acolo sunt...macar stiu ce are Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2016 (edited) · Report post Mesajul din bord e prescurtarea de la "Motorsystem Wartung erforderlich" (germana) si inseamna ca ai o problema la sistemul de gestiune al motorului, cu erori salvate ce pot fi citite cu aparatura speciala (de exemplu DICE). Edited 28 Nov 2016 by Cristian Scutaru Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2016 · Report post oki dar ce anume la gestiune...cat am fost cu ea in cele 10 min de condus nu trebuia sa apara iar daca era ceva? e posibil de la garnitura de chiuloasa? am primit eroarea asta Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2016 · Report post B 1087 ceva pasagerii din spate ambreiaj ce am citit pe net Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2016 (edited) · Report post Mergi cu masina la un service, este cel mai indicat. Edited 28 Nov 2016 by Brava Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2016 · Report post e deja in service...cam cat ma costa toata distractia? bineinteles ca acel cablu cumparat de nou de la electromotor catre baterie e parlit...:(((( Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2016 · Report post eu unul zic sa mergi la reprezentanta, mai ales pentru garnitura de chiulasa, am vazut ca esti din Timisoara, te costa in jur de 3000 si ceva de lei garnitura, vezi sa o faci cat mai repede posibil ca sa nu apara si alte probleme. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2016 · Report post si problema cea mai grava la tine este ca iti baga apa la pistoane, ai grija sa nu ti spargi motorul ca va fi si mai mare distractia. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2016 · Report post am dus o la facut...idee e ca am.fost la alt service cu ea si imi zice ca e dus cablu dintre electromotor si baterie..il cumpar nou 600 lei si e dus din nou...am garantie pe el oare? asta nu si asuma raspunderea Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2016 · Report post pai daca fac garnitura mai am.problema cu apa la.pistoane? nu se rezolva? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Nov 2016 · Report post posteaza si tu o fotografie cu masina, sau mai multe Sent from my iPad using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Nov 2016 · Report post motorul e un d3 dar d5 de fapt...asa s s exprimat cineva...are 2.0 163 cai si 5 pistoane ...e din 2010 noiembrie...pana la urma ce motor am? si ceva pareri va rog Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Nov 2016 · Report post d3 edrive, daca ii cel de 163 cp si mergi cu ea la un service calumea ca i pacat sa umble toti prin ea. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Nov 2016 · Report post D3 D5 163cp 2.0ccm. Ce dracu de motor mai e si asta ca de volvo sigur nu Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Nov 2016 · Report post da ai dreptate e e drive...spune mi te rog mai multe ca nu stiu nimic de masina asta....dupa atatea patanii vreau sa o fac si sa o dau...de fapt nu vreau sa o dau cu inima doar cu ratiunea..ce as mai putea avea...? care din voi faceti garnitura de chiuloasa, schimb ulei, filtre, antigel, si o vindeti dupa? va rog pareri Share this post Link to post Share on other sites