Lavi

afisaj bord

39 posts in this topic

am probleme ...masina nu porneste...am schimbat periile si bobina din electromotor, bateria, si cablu de la borna + de la baterie care da in electromotor

Share this post


Link to post
Share on other sites

electromotorul a fost prima oara dat jos si curatat, a zis ca n are nimic, cand sa pornesc masina porneste, dupa o ora nu mai porneste, da electromotorul jos din nou, schimb carbunii si bobina...masina porneste, dar bateria descarcata...concluzia ceva imi consuma bateria..am un scurt si nu stiu unde

Share this post


Link to post
Share on other sites

dupa ce a pus a 2 oara electromotorul sus imi apare acel martor in bord, ma plimb cu masina vreo ora prin oras, nu o las decat pornita de frica sa nu o mai pornesc iar, ajung acasa, o opresc o pornesc de 2 ori...vin peste o ora la ea...nu mai porneste...se auzea ceva cand dadeam sa o pornesc, clanc, clanc...atat...acum dupa 2 zile nu se mai aude nimic...bateria descarcata imi da in bord ca e pe modul economosire..stie cineva ce se intampla? ce e martorul de sus?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca va avea cineva vreo idee, va scrie. Este forum, nu hotline

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da schimba electromotorul pt ca reparatia se pare ca nu e cu succes . Pune unul nou si vezi daca mai face . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

sigur ii bateria buna? sau poate ii in scurt electromotorul si fura current la pornire.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gata s a rezolvat...motorul avea apa ...a venit un electrician bun si mi a pornit o...a miscat masina in fata in spate, bagata in treapta 6...a facut clic...a conectat ceva la baterie si electromotor si a pornit o...verdict...garnitura de chiuloasa...tot pierdeam antigel...semnul a disparut de pe bord cat am dus o la service nu a aparut...poate sa mai apara? cablul de pe borna +de la baterie care duce la electromotor s a dus ...il reface baiatu.. ca la alt service m a pus am cumparat unu nou...si s a dus siguranta..electromotorul e bun, alternatorul incarca...sper sa ies ieftin, ca am bagat 400 euro in ea si eu tot acolo sunt...macar stiu ce are

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mesajul din bord  e prescurtarea de la "Motorsystem Wartung erforderlich" (germana) si inseamna ca ai o problema la sistemul de gestiune al motorului, cu erori salvate ce pot fi citite cu aparatura speciala (de exemplu DICE).

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

oki dar ce anume la gestiune...cat am fost cu ea in cele 10 min de condus nu trebuia sa apara iar daca era ceva? e posibil de la garnitura de chiuloasa? am primit eroarea asta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mergi cu masina la un service, este cel mai indicat.

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

e deja in service...cam cat ma costa toata distractia? bineinteles ca acel cablu cumparat de nou de la electromotor catre baterie e parlit...:((((

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu unul zic sa mergi la reprezentanta, mai ales pentru garnitura de chiulasa, am vazut ca esti din Timisoara, te costa in jur de 3000 si ceva de lei garnitura, vezi sa o faci cat mai repede posibil ca sa nu apara si alte probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si problema cea mai grava la tine este ca iti baga apa la pistoane, ai grija sa nu ti spargi motorul ca va fi si mai mare distractia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am dus o la facut...idee e ca am.fost la alt service cu ea si imi zice ca e dus cablu dintre electromotor si baterie..il cumpar nou 600 lei si e dus din nou...am garantie pe el oare? asta nu si asuma raspunderea

Share this post


Link to post
Share on other sites

posteaza si tu o fotografie cu masina, sau mai multe

Sent from my iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorul e un d3 dar d5 de fapt...asa s s exprimat cineva...are 2.0 163 cai si 5 pistoane ...e din 2010 noiembrie...pana la urma ce motor am? si ceva pareri va rog

Share this post


Link to post
Share on other sites

d3 edrive, daca ii cel de 163 cp si mergi cu ea la un service calumea ca i pacat sa umble toti prin ea. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

D3 D5 163cp 2.0ccm. Ce dracu de motor mai e si asta ca de volvo sigur nu

Share this post


Link to post
Share on other sites

da ai dreptate e e drive...spune mi te rog mai multe ca nu stiu nimic de masina asta....dupa atatea patanii vreau sa o fac si sa o dau...de fapt nu vreau sa o dau cu inima doar cu ratiunea..ce as mai putea avea...? care din voi faceti garnitura de chiuloasa, schimb ulei, filtre, antigel, si o vindeti dupa? va rog pareri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now