robertalfa

D5244T sau D5244T5?

17 posts in this topic

Buna ziua, in luna iunie a acestui an am cumparat un volvo xc 60 2.4 d awd , immatriculat in 16 12 2008,la momentul cumpararii  avand cca 74000 km(km declarati in factura si prezenti pe afisajul de bord).As vrea sa stiu ce tip de motor este cel care se afla sub capota, intrucat in certificati masinii e scris D5244T5..iar pe protectia din plastic a distributiei este o eticheta autoadeziva pe care sta scris D5244T(am pus si foto pt o mai buna intelegere).Ce cantitate de ulei intra in motorul pe care il am?Uleiul folosit este un 0w30 de la Motul 8100 eco-nergy specifica volvo vcc95300377 ACEAa5b6 am folosit 6 litri, nivelul fiind acum undeva ( in partea de jos)aproape de mijlocul jojei.Care este in mod normal consumul de ulei la acest tip de motor utilizand ulei 0w30?Cand desfac busonul de ulei , iese afara o cantitate destul de mare(e o parerea  a mea personala, toate motoarele avute pina acum, de cu totul alta provenienta nu scoteau nici  gram de fum , abur..sau condens ..cum s-o fi numind).Motorul porneste perfect ,este f silentios , dar la prima pornre de pe toba iese putin fum alb, destul de dens totusi( precizez ca egr-ul a fost blocat din calculatorul masinii).Din experienta voastra personala, acest motor poate  avea pierderi de antigel? (Cand am facut schimbului de ulei , bidonasul de antigel a fost umplut pina la refuz ,peste maxim.......acum  dupa 4000 km am , adaugat cca 200-250 ml ).Va multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri.20160604_081408.thumb.jpg.8693365273e1cf

20160604_080314.jpg

20160604_081408.jpg

20160604_081408.jpg

Edited by robertalfa

Share this post


Link to post
Share on other sites

D5244T este un motor de generatie mai veche care s-a pus pana in 2006 maxim

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, robertalfa said:

 

 

 

Edited by robertalfa

Share this post


Link to post
Share on other sites

D5244t este un înscris generic .

Dacă motorul are 120kw și este pus pe xc60 my2009 atunci codul este D5244T5.

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, robertalfa said:

In ceea ce priveste cantitatea de ulei,consum ulei ,si eventuale pierderi de antigel,este cineva care stie cum se comporta acest motor D5244T5?

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se comporta conform manualului . Folosește-l.

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

citeste te rog afisaj bord...poate te regasesti...eu am avut asa pierderi mari de antigel incat nu mi a mai pornit motorul ca  s a dus in cap la piston ..mai mult cand o aceleram si nu te gandi la turatii mari 2.5 sa zic iesea o cantitate destul de mare se aburi albi sa zic asa, si daca nu aceleram cand mai pornea masina inainte sa nu o mai faca, iesea mult abur sau fum si dupa mai incet...deci eu cred ca pierzi antigel si e posibil sa fie garnitura de chiuloasa...precizez ca din martie si pana acu nu am avut simptome ca ar fi, fara bule in vas, si nici aburi sau fum la evacuare...deci fa o diagnoza corecta si daca e garnitura fa o cat mai repede sa nu ai si alte surprize...motul ai mai bagat in ea? ca nu stiu ce sa fac nici eu motul sau castrol?

Share this post


Link to post
Share on other sites

uleiul creste din 2 motive ori baga motorina in ulei si filtru e in regenerare, ori apa in ulei si creste nivelul...si atunci e garnitura sigur...culoarea trebuie sa fie ciocolata cu lapte...dar sa stii ca la mine uleiul a fost corect ca si culoare si prea mult la joja ...cand l a verificat efectiv curgea...atat de mult era...totusi cred ca e garnitura...sa ne tii la curent...sper ca am ajutat..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omul are 2.4d iar la asta nu sunt probleme cu garnitura . Numai la 2.0d d3 d4 sunt probleme .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am cerut ceva sfaturi de la persoane mai autorizate si cu ceva experienta..nu am dat cu parul,si nici nu am cerut bani imprumut...daca cineva are bunavointa sa -mi dea un sfat din experienta pe care o are bine...daca nu .nu ..Faza cu manualul o stiam si eu,dar intr-un manual de utilizare nu gasesti nici 1/4 din ceea ce-ti poate impartasi o persoana experimentata.In rest . multumesc pt timpul dedicat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai toate informațiile pe forum .

Dacă ți-e greu sa le cauți o sa le caut eu pentru tine .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu din comoditate am intrebat,sunt mai nou pe forum si inca nu sunt familiarizat cu formatul..multumesc pt raspuns

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, Lavi said:

uleiul creste din 2 motive ori baga motorina in ulei si filtru e in regenerare, ori apa in ulei si creste nivelul...si atunci e garnitura sigur...culoarea trebuie sa fie ciocolata cu lapte...dar sa stii ca la mine uleiul a fost corect ca si culoare si prea mult la joja ...cand l a verificat efectiv curgea...atat de mult era...totusi cred ca e garnitura...sa ne tii la curent...sper ca am ajutat..

..uleiul nu creste...dimpotriva..in rest nu am probleme cu regenerare,pt ca a fost .,,linistita".for ever....uleiul este perfect..nu are urme de condens..apa etc..motorul porneste  absolut ..fara  nici cea mai mica vibratie..e foarte  silentios..acceleratia e mai mult decat  optima..eram nedumerit de cantitatea de ulei care intra la un schimb..pt ca dupa parerea mea lipsesc in jur de 400 gr in 4000km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lavi

  • Junior
  •  
  • Lavi
  • Membru
  •  1
  • 74 posts

scuze daca mai mult te am incurcat...iti povesteam experienta mea..

  • Nu m-ai incurcat deloc..este experienta negativa  pe care ai avut-o ..si care  poate fi utila pt cei mai putin experimentati(eu sunt posesor de volvo de cateva luni)       Multumesc
  •  
Edited by robertalfa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now