nicusordesign

Recomand cu caldura Service Volvo Bucuresti (Alex Voicu)

168 posts in this topic

Salutare tuturor!

De la 9 dimineata pana la 7 seara la serviceul lui Alex-Vadim (ordine alfabetica). Baietii au facut o pieptanare cu lux de detalii a masinii mele, achizitionata cu o saptamana in urma. Schimburi de uleiuri la motor, cutie viteze, servodirectie, antigel, filtrele toate, verificare de injectoare, distributia completa, schimb tampon motor-cutie, si altele chitibusuri. Ba chiar am demontat si 2 xenoane revenind la formula clasica cu becuri halogene. Si alte lucruri pe care eu le uit cu siguranta. De ce am  deschis acest topic? Pentru ca am ramas impresionat de lucrarea facuta,  de primirea la atelier, de priceperea baietilor Vadim, Alex. A fost o sambata intreaga dedicata masinii mele! Nu pot spune decat multumesc Vadim, multumesc Alex!!!!!  M am simtit excelent! Am fost un simplu asistent nepriceput in ale mecanicii auto si am ramas impresionat.  Recomand cu cea mai mare caldura si incredere oricui doreste sa si dea masina "PE MAINI BUNE". Multumesc baieti!

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

vezi ca au topic deschis baietii astia in care poti posta impresiile.... nu stiu daca este necesar sa deschizi alt topic

Sent from my iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumim foarte mult!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumim mult pentru cuvintele frumoase !!!

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

     Buna seara O sa fac un oarecare rezumat cu patania mea cu xc90-ul, masina cu km REALI, cu istoric la Volvo Romania.

Partea 1: Fostul meu mecanic:

           Dupa 4 ani si 50 000 km de cand este la mine xc90-ul (in total 158 000 km), a venit timpul sa-i schimb 3 bujii incandescente, fiind arse. Bujiile s-au rupt in chiuloasa. Eu stiind ca imi cloncane motorul la rece, am cazut de acord cu fostul mecanic sa desfacem motorul si cu ocazia asta sa schimbam si swirl-ul care era foarte "obosit" (tija originala sarea asa ca mi-a facut un baiat o tija dintr-un bandou de "bmw"). Dand capacul de la tacheti, am observat 4-5 tacheti care se descarcau (nu mai tineau ulei), aproximativ 12 culbutori batuti in partea de actionare a supapelor. Supapele, si ele cam 12 la numar aveau santuri. A dat jos si chiuloasa. Eu am sesizat in capul pistoanelor o depunere destul de pronuntata de arsura, i-am atras atentia mecanicului, el  stiind ca masina mea ajunsese sa manance cam 2.5 litri de ulei la 15 000 km. Cu toate acestea, nici nu ii trecea prin cap sa o segmenteze. (probabil lasa loc de lucrarea nr.2 SEGMENTAREA peste un an). I-am spus ca in ultima vreme cam baga noxe in habitaclu si ca mi-a aparut de 2 ori in 2 saptamani la intervale de 4-500 km mesajul "shoot filter full see owners manual". Ultima data am mers 70 km de autostrada pentru a regenera filtrul dar mesajul a reaparut. El mi-a spus ca imi spala filtrul cu 300 de euro. M-a bufnit rasul si i-am spus ca o spalare costa cam 300-450 lei. Ne-am contrat si la 2 zile m-am dus si am spalat filtrul la un aparat profesional in ciorogarla. Intre timp, dupa ce a vrut CLAR sa ma jecmaneasca la spalatul filtrului de particule, a inceput sa dea comenzi de piese. Eu vazand ca adaosul lui este exorbitant (vindea acelasi tachet la pret dublu fata de ALEX), un culbutor cu 15-20 lei peste pretul lui ALEX (ganditi-va cat inseamna la 20 de culbutori, 20 de tacheti si 20 de supape...) si supape de o firma inferioara la un pret mai mare ca al lui ALEX am hotarat ca este timpul sa ne "despartim". Practic pe mine ma costa la el, un spalat de filtru de particule, o rectificare de chiuloasa + scos bujii rupte, garniturile din partea superioara a motorului (de chiuloasa, 2 semeringuri, capac culbutori si alte maruntisuri), inlocuit 20 supape pe FRECIA, 20 de culbutori si 20 de tacheti INA undeva la 110 milioane !! Credeti-ma ca eu reparam 4 masini la el si nu eram genul care sa nu las in plus 50-100 lei (in functie de lucrare). Si uite asa am rupt legatura dupa 7 ani de colaborare.

partea II Alex si Vadim

      Intr-o seara, cand masina era la mecanic, la indrumarea lui DINOCO (sa-ti dea Dumnezeu sanatate) am fost la Alex si Vadim. Le-am povestit cele intamplate, i-am rugat sa imi faca un deviz de reparatie. Baietii mi-au facut devizul in 24 de ore. Preturile la piese dar si la manopera au fost cu mult mai bune. Eu cunoscandu-l pe Alex si pe Vadim, stiind de ei ca sun baieti seriosi n-am mai stat pe ganduri. Am fost la fostul mecanic pe neanuntate, am strans piesa cu piesa, le-am pus in portbagaj si am asteptat platforma sa vina sa ia xc90-ul. Practic, baietii i-au facut o reparatie capitala la motor, cu inlocuit si segmenti, o biela (prima biela a fost lovita cand s-au scos pistoanele la 80 000 km de un nea' cu ciocanul cand a mai fost segmentat motorul si cuzinetul era innrosit in zona aceia) dar si SAS-ul (spira de volan) in aceiasi bani. Fiecare garnitura a motorului a fost inlocuita cu una noua (OEM Volvo sau pe producator).  Mi-a placut foarte mult de Alex deoarece ne-am sfatuit la piese. Cand a meritat si nu au fost diferente prea mari de pret, mi-a luat piese VOLVO OEM. Cand erau prea scumpe si nu se justifica pretul, mi-a comandat exact pe producatorul VOLVO OEM. Vadim, din start, de cand am adus masina la ei, mi-a spus sa ii fac DPF OFF. Eu i-am spus ca nu as vrea...ca am spalat filtrul (m-a costat 350 lei), ca...ca...etc. Intr-un final, m-am convins in momentul cand am vazut cat de "putrezi" erau segmentii cu arculet (de ungere) datorita multiplelor regenerari. Acum noul meu motor (de fapt al mamei) rasufla usurat si merge impecabil datorita acestor doi baieti. Motorul a pornit foarte usor prima data, nu a avut scapari de motorina/ulei/antigel, nu mi-a consumat ulei in primii 1200 km. Sunt atat de fericit ca am picat pe mana lor de parca am castigat la Lotto. Mi-a placut faptul ca sunt genul de persoane care nu merg pe principiul "lasa ma ca merge... (ca majoritatea mecanicilor). Am petrecut mult timp cu ei si i-am vazut cum lucreaza si la masinile clientilor cand ei nu sunt prezenti. Baietii lucreaza la fel de constincios si atent. Mi-a placut foarte mult de ei ca in momentul in care nu stiu ceva, se DOCUMENTEAZA. Nu pot decat sa ii RECOMAND si sa ii FELICIT pentru felul lor de a lucra si a colabora..  Avand in vedere faptul ca totul a fost strans ca la carte (cu cheie dinamometrica, la gradele corespunzatoare, etc) dar si CURATAT piesa cu piesa temeinic, acest motor pun pariu ca va tine mult mai mult ca cel de fabrica.Tot la indrumarea lui Vadim, avand mici probleme cu electromotorul, am refacut si electromotrul dar si alternatorul. Amandoua nu mai aveau zile multe. Iti multumesc inca odata aici...altfel probabil ramaneam cu masina in drum cand mi-era lumea mai draga.

 

      Acum 2 saptamani am fost si cu s80-ul, caruia i-am schimbat uleiul si filtrele. Deasemenea i-am facut o verificare totala de intrare in iarna. Am gasit 2 bielete de stabilitate pe fata, 2 bielete de directie si 2 capete de bara (de directie). Le-am inlocuit acum o saptamana. Masina este mult mai stabila. Va multumesc inca odata foarte mult. Eu, o sa va raman client fidel pana la capat. Sunteti cei mai tari!!! Tineti-o tot asa baieti!!!

*Atasez cateva poze, imi pare rau ca nu am facut mai multe. Poate mai atasati si voi baieti niste poze.

ps: Si nu in ultimul rand, multumesc si mult si lui ValiU de pe forum, un baiat de nota 10 care a contribuit la montajul auxiliarelor. (electromotor, alternator, conducte, etc). Multumesc mult pentru tot Vali. Ai sprijinul meu la orice ora, fie zi sau noapte.

 

15491469_1327720240612966_20587186_o.jpg

15491714_1327816520603338_48459382_o.jpg

15502609_1327816493936674_323914504_o.jpg

15515553_1327824267269230_938631918_o.jpg

15536705_1327824367269220_1279008845_o.jpg

15536788_1327824357269221_1259154049_o.jpg

15536956_1327824263935897_2052168794_o.jpg

15537038_1327824337269223_689273993_o.jpg

15540153_1327720427279614_1774607836_o.jpg

15540254_1327824410602549_575637467_o.jpg

15540421_1327720387279618_1061749667_o.jpg

15540423_1327720293946294_330753905_o.jpg

15540508_1327720177279639_1096441317_o.jpg

15540520_1327720460612944_1565847909_o.jpg

15555147_1327720237279633_1268421782_o.jpg

15555576_1327719697279687_2090969576_o(1).jpg

Edited by zack
4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

Dupa problema descrisa intr-un post anterior m-am hotarat sa schimb ambreiajul si volanta. Am luat legatura cu baietii, au raspuns prompt si la subiect, am facut programare.

Am pornit la drum sambata noaptea si dupa 4 ore si jumatate de condus am ajuns (din Mures) in capitala. Am fost servit cu o cafea calda (multumesc Vadim) si voie buna. S-a lucrat (lucrat, nu stat la povesti) efectiv aproximativ 12 ore, cu o pauza de 5 minute (mancat shaorma). Asa ceva la mine in provincie nu am vazut. S-a schimbat volanta (era varza, s-ar putea sa fi fost cea originala - 440k km si aproape 15 ani a tinut), suruburi volanta, simeringuri, placa ambreiaj, placa presiune, antigel, lichid frana, ulei servodirectie. S-a constatat ca va trebui sa schimb un rulment de pe planetara lunga, si un simering pe la conducta de ulei ce vine din turbosuflanta. Asta pe langa caseta de directie, care are un pic de joc (lucru pe care stiam de ceva vreme)

In timpul operatiunii s-a desfacut subcadrul, lucru care implica o aliniere de subcadru. Din pacate la mine in oras nu se ocupa nimeni cu asa ceva, ramane s-o fac doar geometria :( Pentru aliniere de subcadru se pare ca va trebui sa merg la reprezentanta din Cluj, insa asta doar dupa ce inlocuiesc/reconditionez caseta de directie.

Per total sunt foarte multumit.

Special thanks to:

Alex, ValiU, Sorin si Vadim.

Am atasat niste poze cu piesele vechi (se poate observa ca volanta are un joc pronuntat)

20161217_154734.jpg

20161217_154741.jpg

20161217_154756.jpg

20161217_154801.mp4

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am uitat sa mentionez, ca la inlocuirea ambreiajului s-a folosit special tool-ul de compresie pt. inlocuirea ambreiajelor SAC (self adjusting clutch), si toate suruburile au fost stranse cu cheia dinamometrica la cuplul specificat in VIDA.

Bravo baieti!

Keep up the good work!

Drumul spre casa a durat cu ora mai mult din cauza oboselii (nu dormisem de aproape 24 de ore).

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne  bucuram ca ai ajuns cu bine (Sorin :) )

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehehe, multumim mult pt ca ai avut incredere sa bati atata drum, si ma bucur tare ca ai plecat multumit de la noi, inseamna foarte mult pt modul in care dorim sa evoluam !

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu pot decat sa le multumesc baietilor, am avut si eu niste probleme cu infiltrarile de apa si am rezolvat rapid... intre timp am schimbat, tot la ei, placutele si lichidul de frana - foarte profesionisti si seriosi... cu siguranta am sa revin, sper doar pentru revizii si consumabile :)

Multumesc mult pentru ajutor si rapiditate! Felicitari, meritati toate aprecierile volvistilor :)))

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumim mult de aprecieri! 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumim mult si te asteptam pe la noi la revizii :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un mic follow-up:

Dupa aproximativ 4500 km (un drum de Germania si un pic si prin tara) pot afirma ca ambreiajul functioneaza perfect. Nu s-a intamplat sa patineze nici macar o singura data!

Mersi mult, baieti!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nenea Alex, se poate face o diagnosticare și reparația aferentă pentru un motor de Volvo 960 II / 2,5 / 1995 ? Scoate un fum alb, dens, la turații peste 4.500 rot/min. Plus că papă ulei și pierde ulei pe la simeringurile de la axele cu came.

Cu stimă,

Buruiana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ! Sigur ca da ! Dar fumul alb intens in ture vine fie din epurator, fie mai degraba din segmenti. Scoate o bujie si fa-i o poza, si tragem o concluzie principiala.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost in vizita prin bucuresti si am trecut pe la baietii sa imi schimbe urmatoarele maruntisuri: distribuitie , antigel , ulei servo , lichid frana , ulei haldex+ unghiular si filtru de motorina , piese oem , daca n-a sarit distributia aseara pe drum spre mures nu sare decurand (multumita lui Vadim) 

Per total recomand , si pun si-o poza 

20170128_153635.jpg

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Am fost in vizita prin bucuresti si am trecut pe la baietii sa imi schimbe urmatoarele maruntisuri: distribuitie , antigel , ulei servo , lichid frana , ulei haldex+ unghiular si filtru de motorina , piese oem , daca n-a sarit distributia aseara pe drum spre mures nu sare decurand (multumita lui Vadim) 

Per total recomand , si pun si-o poza 

20170128_153635.thumb.jpg.3decf24b9f6875e511febe85d8db6cb6.jpg

@Brava

Din ce grupare faci parte? :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca e mason ceva . :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu eram la curierat sa ii trimit lui Cristi rucsacul înapoi :)))))

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 21 minute, Midnight Caller a spus:

Eu eram la curierat sa ii trimit lui Cristi rucsacul înapoi :)))))

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Mersii , vezi daca tot a zis vadim sa nu ma schimb ... a ramas in birou . 

Te rog sa ma crezi ca nu ma mai puteam intoarce pe centura bucurestiului , n-aveam pastilele de inima la mine :))

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 33 minute, Bogdan G a spus:

Cred ca e mason ceva . :P

Am fost la vanatoare de shaorma de dimineata , era un event cu dress-code . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am una mai buna :lol:

Multumim @Cristi Muresan

IMG-20170128-WA0011.jpg

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lolek și Bolek :)))))

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut . Am un XC 90 si acum doua zile mi S-a aprins anti-skid , dupa care nu a mai mers 4x4 . ieri dupa un drum la Brasov s-a aprins brake failure si becul abs din bord si cel de la frana de mana .Masina a intrat intr-un mod de avarie functionand in viteza a3 sau a patra . Dupa ce am ajuns acasa si am oprit motorul nu a mai vrut sa porneasca .Ma puteti ajuta cu o sugestie sau nr tel service pt. o programare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 15/10/2015 at 11:26 AM, Midnight Caller a spus:

Salut ! Ne poti contacta la oricare din nr. 0723.213.705 / 0766.336.363 (eu) sau colegul Vadim - 0727.067.830

Poftim .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now