Sutit

cod piese

40 posts in this topic

Buna, sunt nou in ceea ce priveste volvo si sunt posesorul a unui volvo s60 2002 2.4 si as avea cateva intrebari. Prima este legat de diagnoza, fiindca am umpic de habar de diagnoza, m-am hotarat sa comand vida dice 2014d. As vrea un soft care sa ma ajute sa codez diferite functii ale masinii, de exemplu sa se aprinda luminile cand descui masina, daca stiti cum e la VCDS la VW, ceva de genu caut si pe volvo. A doua intrebare este legat de interiorul masinii, as vrea cateva piese care se gasesc la modelul din 2008, mai exact grila de la radio (https://www.google.ro/search?q=volvo+s60+2005+interior&espv=2&biw=1366&bih=638&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj6jbqZ4O7QAhXLKiwKHa6aBT4Q_AUIBigB#imgrc=LnxKzgcPnlf86M%3A), mai sunt interesat sa imi pun oglinziile tot de la modelul 2005-2008 cele cu semnalizare in oglinda, daca are cineva un cod de la oglinzi care sa fie si rabatabile electric si de ce mai am nevoie, poate modul confort.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu poti coda nimic fara sa treci pe la reprezentanta. Volvo nu este VW sau Mercedes :)

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si nici modulul cu rabatare electrica nu cred ca merge de pe facelift . 

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok dar ma ajuta Vida dice in caz de ceva ? pot sa ma bazez pe el sau ce imi recomandati ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai te ajuta la diagnoza , calibrari , manual de service al masini si coduri de piese .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oglinzile merg puse de facelift si merge și rabatarea dacă plătești softul de oglinzi cu rabatare . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iar oglinzi iti recomand sa cauti in dezmembrari. Noi costa cat jumate de masina. Si in dezmembrari sunt foarte scumpe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles, am gasit in dezmembrari. Ce spuneti de farurile bi xenon cu ABL, ma refer la toata instalatia.

Si am o intrebare foarte importanta. Daca pun modulul de confort si centrala electrica, tot ce tine de calculatoarele masinii, din anul 2007 sa zicem, merge atunci sa pun ce are faceliftul la functii ? se merita sa fac asta ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Practic ar trebui sa pastrezi sasiul + unele elemente , in rest schimbi tot (asta pt 2007) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa parerea mea nu merita investitia. Mai bine inlocuiesti piesele care nu mai sunt bune si te bucuri de masina. Mai pui o muzica buna, o statie, un subwoofer etc. Dar sa te apuci sa o schimbi totul sa-o faci facelift o sa te coste...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Farurile le poti face sa se aprinda. ABL-ul nu va functiona si nici autolevelingul. Si nici ce vrei tu sa faci nu merge. Ca sa pui Cem de 2007, trebuie sa schimbi inclusiv motorul si probabil cutia de viteze, pe langa restul calculatoarelor si modulelor, care sunt vreo 20 la numar

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 9 ore, paunionutz a spus:

Farurile le poti face sa se aprinda. ABL-ul nu va functiona si nici autolevelingul. Si nici ce vrei tu sa faci nu merge. Ca sa pui Cem de 2007, trebuie sa schimbi inclusiv motorul si probabil cutia de viteze, pe langa restul calculatoarelor si modulelor, care sunt vreo 20 la numar

Cablajul nu ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil si cablajul, dar este irelevant pt. ceea ce vrea el sa faca.

Bine... eu nu inteleg ce anume are faceliftul la functii. Ca in afara de xenon adaptiv si senzori ploaie, nu-mi vine altceva in minte

Edited by paunionutz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e vorba ca are ceva în plus faceliftul, e o pasiune de a mea, Masina părinților e un vw jetta din 2008 de nu am pus pe ea tot ce se poate cu privire la funcții, e o pasiune de.a mea si vroiam sa vad la volvo ce se poate. Îmi place tuningul finuț si daca pot sa il fac la exterior cat si la interior si la câteva funcții volvou ca faceliftul e perfect. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo nu este VW. La Volvo, orice upgrade pe parte electrica, necesita soft la reprezentanta. A mea este 2001 si am facut-o facelift, interior cat si exterior, plus alte cateva modificari. Costurile pieselor, fara manopera, au depasit 2000 de euro. 

Faruri cu ABL, costa 250 euro bucata SH, oglinzile cu semnalizare 150 euro buc SH, grila de la consola centrala se poate doar aplica la exterior cu banda dublu adeziva. La facelift difera casetofonul clima si consola centrala. 

La Volvo nu exista acele functii de la VW, nu se aprind lumini din telecomanda, nu se lasa geamuri din telecomanda, nu semnalizeaza de 3 ori la o apasare usoara a manetei, nu se aprind proiectoarele cand iei curba, etc.

Edited by paunionutz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai am impresia ca exista ceva modul care itinpoate aduce o parte din aceste optiuni , plus controlarea preincalzitorului , nu imi amintesc cum se numeste (am gasit pe forum scris despre asa ceva)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da era ceva. Ccf can extender, dar si ala e vreo 300 euro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, de cfe am văzut și eu. Ce părere aveți de ștergătoarele de faruri sau spălătorul de faruri cu presiune, care e mai eficient, eu am cu ștergătoare, dar mi.ar plăcea să îmi pun bara mai nouă din 2005 încolo tot cu spălător de faruri, la jetta am cu presiune tot așa în bara si baga destul de bine, nu stiu acu la volvo cum e. O părere ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stergatoare: mai eficiente la curatare si consum mai mic de lichid, dar au costuri suplimentare: lamelele se inlocuiesc la cativa ani, iar dupa 5-6 ani ori se inlocuiesc motorasele, orise desfac pentru gresare / curatare, inlocuit siguranta termica, etc..

Spalator cu presiune: eficienta ceva mai mica, consum mai mare de lichid. Mai simple tehnic -> probleme mai putine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna. Am de cand am luat masina o eroare in bord, e in germana, ca nu mi-a venit inca VIDA. srs airbag wartung dringend si din cate am inteles, bordu e defect, am citit pe forumuri. Nu cred asta, dupa cate stiu eu, ar trebui sa fie si becu de airbag activat in bord, la mine nu e, doar eroarea. Am pus-o pe test si puneam ca la scaunul de la sofer e ceva problema. Cu autocom am facut diagnoza. Si azi, mergand cu ea a inceput dintr-o data sa imi scada puterea, aveam vreo 60 km/h ca eram in oras si mi-a aparut in bord hohe emissionen wartung erforderlich si inca o eroare motor wart. erforderl. In bord era aprins becu de motorina, dar mai zicea ca am in 60 de km ca sa merg cu ea. L-am chemat pe tata, cu ceva motorina, intre timp i.am pus testeru, tot autocom si imi dadea fuel pressure low. A venit tata, i-am bagat motorina, s-a chinuit umpic pana a pornit si gata, a luat-o. Intrebarea mea este ? se poate sa imi fie dus bordu si sa nu arate bine ? daca merg la drum lung consumul mediu e 5.6 5.7 cand ajung in oras tre sa apas pe butonul reset, altfel tot asa imi arata consumul mediu, cum era in afara. Care a fost problema de s-a oprit, daca am ramas fara motorina, atunci de ce imi zicea ca mai pot merge 60 de km. Motorul era deja cald ca am circulat cu ea in dimineata asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dai din una in alta si nu se intelege nimic. Ce treaba are eroarea in germana, cu Vida? Daca pe autocom iti spune ca ai o problema la scaunul sofer si in vida iti va spune acelasi lucru. Becul de airbag se aprinde cand pui contactul, sau nu se aprinde de loc?

Consumul mediu nu se schimba instant, ci in timp, ca de aceea este consum mediu. 

Poti ramane fara motorina daca: ceasurile de bord sunt decalibrate, daca a umblat cineva la pompa din rezervor si nu a pus-o la loc cum trebuie, sau poate fi pompa din rezervor defecta si sa nu mai traga, cand este motorina putina. O alta posibilitate este atunci cand masina sta ridicata de partea dreapta, sau in panta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu ca va spune VIDA acelasi lucru, dar din cate am citit, cu VIDA poti sa ii dai o resetare la bord. Nu s-a umblat la pompa si functioneaza ca se aude in rezervor ca cupleaza, si nici nu a stat in panta sau ridicata. Cu VIDA se pot calibra sau care e metoda ? ...Stiu ca in timp se schimba, dar e ciudat ca am facut un drum lung acu 5 zile, de atunci nu ar trebui sa se regleze daca am umblat in oras zilnic ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai să-ți zic un secret . La mașina ta Vida face fix același lucru ca Autocomul .

Asa ca dacă nu te descurci cu autocomul sa ștergi erorile cu vida e de 10 ori mai greu .

Tare asta cu resetare bord din Vida . Am ras bine . Mulțumesc.

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna, se poate sa imi schimb limba din Ceasurile de bord cu VIDA. Am cautat la DIM, dar nu am gasit nimic de genu. 

Edited by Sutit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne intrebi?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now