dalin1970

Probleme S80, 2.0T, automata din 2002

4 posts in this topic

Buna seara stimati colegi.

As vrea sa achizitionez un Volvo S80, 2.0T din anul 2002, cu cutie de viteza automata. Proprietarul spune ca are 177.000 km la bord si are ceva probleme conform descrierii de mai jos;

"" Incerc sa va raspund la fel de punctual pe cat m-ati intrebat:
- masina este inmatriculata pe firma mea; am achizitionat-o in 2008 la 88.000km, acum are 170.000km
- uleiul cutiei de viteze nu a fost schimbat; cutia este japoneza
- interiorul s-a pastrat placut, in ultimii ani masina nu a mai fost folosita
- evident, este aprins martorul cutiei din bord
- despre eventualele interventii pot spune ca ceasurile bordului functioneaza doar cand este foarte rece afara (s-a copt cablajul, nu firele); balamaua usitei rezervorului de carburant ar trebui schimbata; la fel si becurile proiectoarelor de ceata;
- Cd-ul functioneaza impecabil, insa radioul se comporta ca si cand n-ar avea antena
- masina nu a suferit accidente; o aripa indoita, o usa infundata, lucruri aproape uzuale in conditiile vietii bucurestene ""

Spuneti-mi daca acestea sunt probleme grave, cu costuri de reparare exorbitante sau problemele se pot remedia sa zicem , prin schimbarea uleiului in cutie, alte ceasuri de bord sau relipirea cablajului, resetarea cu un tester...Orice parere, sfat e binevenit, tinand cont ca nu cunosc aceste tipuri de masini/motorizari si defectele lor.

Pana acum am condus un S40 din 2000, 1.6i cumparat in 2007, dar cum familia s-a mai marit cu un membru (si e baiat), a aparut necesitatea de a cumpara ceva mai mare (la un impozit mic), respectiv S80, un model de masina despre care nu stiu mai nimic.

Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pot sa iti spun , generic  ,ca o masina cu vechimea celei ce o cumperi poate avea si alte probleme , insa depinde.Punctual pe ceea ce semnalezi ca si nereguli pot fi:

-ulei cutie de schimbat si apoi vezi ce si cum schimba cutia ,scapat de eroare.

-bordul poate avea probleme  de contact  si se pot reface ,asta in cazul cel mai optimist....Cablaj in automotive  inseamna fire ,cabluri.  Cablaj in electronica ,inseamna circuit imprimat pe care se monteaza componentele.asta ca sa lamuresc acest termen "cablaj" daca doresti:)

-la radio poate fi ceva insa nu ma pronunt intrucit nu sint ghicitor

Cel mai corect si cinstit este sa mergi la  un tester inainte ca este mult mai exact   si apoi sa vezi devizul de constatare ,la service, cam la ce suma se ridica.Pina la urma nu o poti face singur intrucit de aceea ceri sfaturi iar ca si costuri nu stiu daca sint aceleasi in zona ta ,fata de alte zone din tara.Sint oameni si oameni si mai ales cind vine vorba de Volvo ,parca ar repara nave cosmice unii dintre ei.:)

Vii cu devizul estimativ dupa testare si apoi ai sa vezi comentarii mai multe,cred.

Mult noroc

Edited by 1984

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bordul face parte din problemele comune si il poate repara Bogdan G cu 100 euro. Uleiul la cutie poate rezolva problema, sau poate nu

 Aici e greu de dat cu parerea. Balamaua de la rezervor costa in jur de 70 lei. 

Becuri proiectoare, daca sunt ele de vina, aprox 20 lei.

Radioul... poate a fost scoasa mufa din el, sau din antena, care se afla in bara spate, sau poate fi el defect, dar eu nu am auzit pana acum de radio defect la Volvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de raspunsuri, ramane sa ma mai gandesc la masina respectiva.

Apropo, ce ulei trebuie sa pun in cutia de viteze respective, ce model, vascozitate este recomandat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now