Florinevu

Fluctuatii intensitate lumini

7 posts in this topic

Salut. Sunt nou pe forum. Am un Volvo S40 motor 1.6 109 cp 2007 fabricatie. Din cand in cand (numai cand o apuca pe Volvi) dupa pornirea motorului, indiferent de vreme cald frig soare sau ploaie(pana acum din 2011 de cand o am mi-a facut treaba asta de 5 ori) scade si creste intensitatea farurilor, precum si a luminilor din bord, si mai mult, am senzatia ca si motorul se accelereaza si decelereaza in ritmul in care fac farurile, bineinteles accelerarea si decelerarea sunt f f mici. Daca opresc motorul si il pornesc isi revine. Treaba asta mi a facut-o numai cu pornirea la cald, niciodata la rece. Cand am facut ultima servisare la ea (masina are 230.000 km) am pus-o si pe tester si nu mi-a dat erori de motor sau electrice, singura eroare a fost viteza de rotatie la puntea de fata mai mare decat la puntea de spate, pe care am rezolvat-o. S-a mai lovit cineva de aceasta problema?

Multumesc frumos pentru raspunsuri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil alternatorul sau, mai bine zis, componente din el.

Dar nu e ceva care sa te ingrijoreze. Nu momentan, adica.

Bateria e in stare buna?

Ai nevoie de un multimetru si de cineva care sa interpreteze valorile alea la rece si/sau la cald. Dupa ce le ai, poti sa revii cu niste date mai concrete.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Multumesc de raspuns. Bateria are 2 ani, Varta,77 A, alternatorul este schimbat tot de 2 ani, merg sa o masor. Cam in ce limite ar trebui sa fie incarcarea? Se poate sa fie din becuri- mentionez ca am schimbat ambele becuri si am pus de alea la 7 lei buc :)) ca sa fac itp si nu am mai apucat sa pun inapoi xenonul??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc frumos de raspuns! Exact atat imi incarca 14.4. Deci varianta ca ar fi de vina alternatorul sau bateria pica. Am masurat-o si cu motorul rece si cu motorul cald. Aceleasi valori. O sa incerc sa pun alte becuri mai bune sa vad. Oricum daca era din alternator trebuia sa faca regulat, nu de 2 ori pe an

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Cum ai remediat problema, in cele din urmă? 

Care este/sau a fost cauza? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

De obicei la diesel pica alternatorul DENSO, se pune altul nou si aia e . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now