Posted 19 Dec 2016 (edited) · Report post Salutare ! Sunt posesorul unui volvo s40 1.6d din 2006, si vreau sa aflu si eu ce se intampla cu tubina mea. Am cumparat masina acum 4 ani din Belgia, toate bune si frumoase pana acum 2 luni si ceva. M-am trezit ca m-a lasat turbina.....am zis ca na...i-a venit vremea. Am cumparat alta, second, si dupa 800-900 de km a cedat si aceasta. Sunt putin socat, nu am mai patit si nici auzit sa fi patit cineva asta. Rog putin ajutor din partea cuiva, care are un minim de cunostinte despre acest fenomen. Multumesc ! Edited 19 Dec 2016 by Red Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Dec 2016 · Report post Am uitat sa specific.... Masina are 220.000 de km la bord, reali. Am recondiționat turbina, si acum astept sa gasesc si sa rezolv problema inainte de a o pune iar pe masina si pe aceasta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Dec 2016 · Report post Ai curatat sorbul, ai scos sita de la turul de ulei de pe bloc si ai verificat traseul de ungere al turbinei ? Sent from my ONE A2003 using Tapatalk 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Dec 2016 · Report post Nu am facut nici-una din operatiile pe care mi le-ai spus tu. Am intrebat mai multi mecanici, si fiecare a venit cu povestea lui. Ce-l care mi-a reconditionat turbina, dupa cum a vazut el geometria, mi-a recomandat sa dau baia jos, sa o curat, sa dau acea sita jos, si ca buba ar fii pe undeva pe undeva pe la retur. Nu stiu dupa cine sa ma mai iau....altii spun ca de la dpf, de la ulei, presiunea pompei, etc.... ultimul schimb l-am facut acum 1 luna jumate, cand am schimbat turbina, si fara sa stiu (in necunoastere de cauza) am bagat 5w-40 de la Wolf. Daca si ce-l care a reconditionat turbina mi-a spus acelazi lucru ca si tine, inseamna ca asta ar fii problema. O sa o duc la cineva sa se ocupe de chestia asta, sa vedem daca este vreo schimbare. Multumesc ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Dec 2016 · Report post Cu placere, sper sa o rezolvi ! Sent from my ONE A2003 using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Dec 2016 · Report post Am intrebat un alt mecanic care spune ca s-a lovit si el de problema asta la un ford. Trebuie data baia jos, dpf....curatat....sorbul, sita si turu de ulei....spune ca dupa ce fac chestia asta trebuie montata turbina cu filtrele si uleiul, dup pusa pe tester pentru a da regenerare la dpf, trebuie sa stea ce-l putin 10 minute turata in 4200 de turatii si ca sunt sanse sa bubuie motorul....wtf !? Este adevarat ce mi-a spus acest asa zis "mecanic" ? Am nevoie de ajutorul vostru pentru ca sunt la a 3-a turbina si chiar nu mai stiu ce e de facut.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Dec 2016 · Report post Din pacate este adevarat. Se poate incerca o regenerare si in mers, dar trebuie drum liber Sent from my ONE A2003 using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Dec 2016 · Report post Si presupun ca in mers se face tot peste 4000 rpm si minim 10 minute de mers, nu? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Dec 2016 · Report post Salutare. Am chemat un mecanic, mi-a dat turul de la ulei jos, a scos acea sita ( care erea imbaxita de ulei, depunere, etc) , a dat capacul de la culbutori jos si a spalat cu 3-4 litri de motorina acolo....ca sa se spele si sa se curete culbutorii si baia. Mi-a montat filtrele de ulei si aer (noi), a montat tubina, a pus uleiul ce-l nou ( Castrol 5w-30 syntetic FST), am pornit masina..... am lasat-o 5 minute sa mearga la relanti, si abea dupa toate cele petrecute, mi-a pus furtunele si conductele la tubina pentru a o pune in functiune. Masina mea este euro 3, si (din fericire) nu este echipata cu filtru de particule. Masina merge perfect si ma bucur ca am rezolvat problema ! Sper sa ajute posturile mele si alte persoane cu aceasta problema. Multumesc Midnight Caller pentru ajutor !. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Dec 2016 · Report post Ai vazut... Sita vietii Felicitari si sa te tina inca o gramada de km fara probleme !! Sent from my ONE A2003 using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Dec 2016 · Report post Da si baia de ulei jos si curata sorbul. De asemenea daca paletii turbinei au atins carcasa turbinei iti recomand sa dai jos si toata admisia aer ( intercooler, furtune...) . In caz contrar, pilitura metalica poate ajunge in cilindrii si va uza prematur motorul. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Feb 2018 · Report post Salutare Am un S 60 D5 din 2003 cu 400.000 km la bord. Eu am cumparat-o la 180.000 km si imi castig painea cu ea. Cu toate ca este batrana, inca arata bine si imi pare rau sa o dau la remat. Din pacate am ceva probleme cu turbina. Uneori cand accelerez motorul pierde putere si la bord apare mesajul" check engine service required". Dupa ce repornesc motorul, eroarea dispare si motorul trage, dar la turatii mari de peste 2.500, 3.000 intra iar in protectie. Inainte de a pierde putere se aude un fluierat. Nu consuma ulei si nici nu scoate fum pe toba de esapament. Anul trecut am curatat turbina si a mers ok o perioada, dar din pacate pierde putere mai ales in depasiri. Mecanicul mi-a zis ca este turbina si ca ar trebui sa o schimb cu una reconditionata. Ce credeti trebuie sa schimb turbina. Multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Feb 2018 · Report post Probabil ai un furtun de turbo spart 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites