Posted 9 Jan 2017 · Report post Salutare, Ieri dimineata dupa ce am pornit motorul pentru vreo 5 - 10 minute ca sa se incalzeasca, cat timp m-am ocupat de deszapezire, intru in masina si mesaj "kühlmittel niedrig sicher anhalten" sau "kühlmittel niedrig motor abstellen". Este vorba de un XC60 D5 AWD din 2011. Opresc motor. Las cateva ore sa se raceasca.. completez antigel - vreo 300ml. Plec .. imi rezolv treburile. Azi dimineata inainte sa pornesc zic sa verific nivelul. Sub minim. Mi-a papat aproape 300ml intr-o zi. Buba asta am avut-o si anul trecut la fel la temperaturi mult sub 0. Dar nu consuma cantitati atat de mari de la o zi la alta. Astazi fiind prins in trafic am mers aproximativ 4 - 5 km cu ea asa - cu indicatoarele pornite - pentru ca nu aveam unde sa opresc. Din ce am citit ar putea fi probleme cu: 1. radiator spart - putin probabil l-am schimbat in august si de atunci pana acum nu am avut probleme 2. teava fisurata - putin probabil din nou pentru ca nu vad scurgeri pe niciunde 3. am mai vazut ceva cu nu stiu ce heater - dar nu sunt total lamurit in privinta asta - nu stiu ce ar trebui sa verific 4. de ce imi este cel mai teama - garnitura de chiloasa - aici m-am uitat in vasul de expansiune si nu vad urme de ulei .. antigelul pare a fi curat. O sa-mi fac astazi o programare intr-un service .. si aici am 2 intrebari la cei care au mai auzit sau s-au mai lovit de probleme similare: 1. Recomandati-mi va rog un service de incredere in Bucuresti / Ilfov capabil sa identifice si sa rezolve astfel probleme si cu ceva experienta pe Volvo. Cu cei de la Primus m-am lamurit cum sta treaba. Am auzit lucruri bune despre cei de la Augsburg - Chiajna. Ceva pareri despre ei ? 2. In cazul in care ma confrunt cu cea mai grava problema adica (4.) - garnitura de chiuloasa - stiu ca pe langa aceasta la schimbul ei mai trebuiesc schimbate o sumedenie de chestii. Pompa de apa si multe altele. Asa este ? Sau abera cel care ma speria cu asta ? A mai facut cineva aceasta manevra de schimb garnitura chiuloasa ? La ce costuri ar trebui sa ma astept ? Va foarte multumesc! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2017 · Report post Ah. Am uitat sa precizez ca cele 2 mesaje inseamna dupa o cautare pe google. "Nivel antigel scazut. Opriti in siguranta." "Nivel antigel scazut. Opriti motorul." Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2017 · Report post Te salut! In primul rand trebuie verificat sa nu ai pierderi de lichid pe circuitul de racire, garnitura de chiulasa e ultima de luat in considerare, am vazut foarte multe XC60/S60/S80 care pierdeau antigel pe la capacele laterale ale radiatorului. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2017 · Report post Prima data trebuie un test de presiune . Exista o trusa speciala pe care o conectezi la sistemul de răcire , bagi 3 bari și vezi pe unde pierde apa . E simplu . Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2017 · Report post Ia legatura cu Bogdan G Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Mar 2017 · Report post Salut, Am și eu aceeași problema la XC60 2.4 2012. Am completat cu antigel aproape la 2 zile toată iarna perioada în care era foarte frig iarna. Acum de când s-a încălzit nu mai am treaba. Eu ma întreb dacă nu cumva este o problema și la capacul de la borcan care permite aerului sa intre dar nu mai permite sa iasă. De multe ori doar deschideam capacul pentru a ieși presiunea și apa creștea pana la maxim... noapte foarte frig scădea densitatea și povestea se repeta... Aștept cu nerăbdare sa vad care a fost problema găsită la tine ca la mine am fost în service și nu au găsit scurgeri ... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Mar 2017 · Report post Cum a fost facut testul de scurgeri ? La ce presiune ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Mar 2017 · Report post Ala nu e test de pierderi . Probabil a fost o discutie intre prieteni la o cafea, nicidecum o verificare a sistemului de racire . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Mar 2017 · Report post Cred ca incet incet se clarifica situatia... nivelul de aer imi creste tot mai mult si cred ca ii vb despre garnitura de chiuloasa. Am sa revin cu detali dupa vizita la service. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Mar 2017 · Report post Am fost la service... am schimbat pt inceput capacul... urmeata curatarea instalatiei sa nu fie ceva infundat.. daca tot nu se remediaza schimba pompa si ultima data garnitura de chiuloasa .. Da eu tot nu reusesc sa inteleg de unde creste presiunea si am mai mult aer si dupa ce se raceste motorul? Antigel nu completez... doar cat dau drumul la aer. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Mar 2017 · Report post Om bun, te învârti in jurul cozii . Ce legătură are pompa de apa ? Problema ta e una clasica la 2l diesel 5 pistoane . Garnitura de chiulasa . Fa un test in acest sens, nu schimba piese aiurea . Sent from my SM-G935F using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Mar 2017 · Report post Cum faci test impotriva garniturii de chiuloasa ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Mar 2017 · Report post Sunt mai multe metode . Cea mai simpla este sa mirosi acel aer cum ii zici tu din vasul de expansiune . Dacă miroase a gaze de eșapament ai găsit buba . 2. Mergi la Volvo si au un praf care se pune in antigel iar dacă se face mov parca inseamna ca are urme de co2 adica gaze de eșapament . 3. Faci test de etanseitate sistem răcire. Dacă nu scade presiunea e clar ca intra gaze de eșapament in sistemul de răcire . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Mar 2017 · Report post Multumesc! Pe cea cu nasul in borcan am vazut ca au facuto... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Mar 2017 · Report post Si nu a mirosit a eșapament ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Mar 2017 · Report post Nu da in rest partea cand desfaceai capacul parca fierbea ... exact cum se descrie la garnitura de chiuloasa.... Da surpriza... am schimbat capacul si se pare ca ii ok acum... se pare ca era infundat... o monitorizez cateva zile sa ma asigur ca ii asa .. poate scap Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Mar 2017 · Report post Da am cateva zile de cand am schimbat capacul si tot ok. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Mar 2017 · Report post Doamne ajuta . Asta sa fi fost problema . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Dec 2018 · Report post salut, am patit-o si eu cu volvo-ul meu cu motorul d3 in 5 cilindri: am facut testul si a iesit ca am gaze din motor in instalatia de apa: aveti idee la cam cat costa reparatia? multumesc Sent from my iPhone using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Jan 2019 · Report post in jur de 4000 -5000 lei Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jan 2019 · Report post Am dus-o la un service, revin cu detalii mai precise legate de defect/costuri. le-a luat o saptamana sa desfaca motorul sa ajunga la garnitura , acum verifica chiuloasa sa nu fie fisurata. merci de info! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jan 2019 · Report post Garnitura chiuloasa, pompa apa, curea distributie, rectificate chiuloasa -> total ~5200 ron Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Mar 2019 · Report post Buna ziua! Am si eu aceiasi problema, scade nivelul lichidului de racire. Inteleg din cele de mai sus. Pe langa garnitura ce se mai schimba? Si cam la ce costuri se ridica operatiunea? Va multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Mar 2019 · Report post Undeva in jur de 3200 lei costa lucrarea . Se schimba un pumn de garnituri si oringuri plus manopera . Share this post Link to post Share on other sites