Bogdangnj

Nu trage si nu se accelereaza

24 posts in this topic

Buna ziua! Am un volvo s60 din 2008. Motor 2,4 d5. Azi deodata mi'a aparut motor service si nu mai tragea masina si nici nu se accelera cum trebuie,nu scoate fum nu face nimic alt ceva! O parere va rog!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mergi la un tester si citeste-i erorile si revino cu ele aici

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai o mare sansa sa fi sarit tija swirl. Dar, first o all diagnoza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare la toata lumea! Am un volvo s60 D5 2002 163 cp si de ceva tim am avut niste probleme cu pornitul dimineata la frig. Pornea la prima cheie dar nu se mentinea motorul pornit. Apoi dupa vreo 10 chei statea pornit si puteam pleca cu ea, dar de la un timp a inceput sa se opreasca si in mers. Am fost la un tester si aveam foerte multe erori, presiune rampa mare-mica , a dat si regulatorul de presiune si altele ..... Acuma am schimbat si regulatorul si tot asa face....o pornesc dar nu sta motorul pornit. Cand a stat umpic pornit am incercat sa dau o tura dar dupa vreo 20 de metri mi s-a oprit iar.... o prnesc (porneste foarte bine) dar cand sa o bag in sarcina se opreste iar si tot asa pane ce termin bateria. As avea mare nevoie de niste sfaturi si pareri. Va multumesc anticipat.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Din ce descrii tu pare o problema de alimentare,aer sau ,,dop,, pe circuitul de joasa presiune si din ce stiu numai traseul de inalte acolo unde ai schimbat tu regulatorul de presiune este monitorizat de catre ECM(modulul electronic de gestionare a motorului) si de aceea  iti apar erori acolo. O varianta ianinte de a schimba piese scumpe si la ghici mai bine ia legatura cu cineva care stie sa le si interpreteze si ce sa verifice,eventual unul din colegii de pe forum care iti este mai accesibil! Ceea ce poti sa faci tu este o verificare fizica si vizuala a traseului de alimentare incepand pompa de alimentare din rezervor(asculta cum se aude atunci cand pui contactul inainte sa pornesti daca scoate sunete ciudate),verifica starea filtrului de motorina atat la exterior(daca are pierderi este umed sau carcasa deteriorata) cat si la interior(daca a este colmatat cu mizerie sau apa) continua pe traseul conductelor la fel sa nu fie infundate deformade sau sa aiba urme de scurgeri chiar si minore si pana la furtunele ce duc in pompa de inalte dupa care poti face o verificare inclusiv la imbinarile conductelor de inalta presiune, furtunasele de retur din capul injectoarelor ca pe acolo pe unde iti pierde iti trage si aer in instalatie si de aici tot tacamul de erori! Daca nu depistezi nimic prin verificarile de mai sus mergi la cineva care se ocupa numai de motoare diesel sau cineva care se ocupa numai de volvo si are diagnoza Vida cum ti-am scris mai sus eventual unul din colegi de pe forum ca avem aici cativa care sunt mai ,,beton,, decat multe service-uri de marca! Sper ca iti vor fii de folos indrumarile de mai sus si te rog frumos sa pui aici si rezolvarea dupa ce ii dai de cap ca poate fii de ajutor pentru multi! Multa bafta!

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompa din rezervor defecta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Am fost la o diagnoza si e dusa clapeta de acceleratie,ma rog si cand o pornesc dupa cateva secunde scoate un sunet cam urat..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dieselul nu are clapeta de acceleratie ci de shut-off. Daca sunetul acela urat e ca o caraiala prelunga, de acolo ar fi.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi de second hand, este corpul prins in 4 suruburi de EGR si intra in el furtunul gros de intercooler pe partea soferului. Piesa noua sare de 2000RON

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da mi'a aratat baiatul cu testerul unde e si cum arata. Acum sa vad ce gasesc si sper sa fie bun pe dezmembrari..dupa trebuie sa il calibreze cv de genu nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Orice diesel Volvo Euro 4, 5 sau 6 are clapeta de accelerație.  Cu ajutorul ei se face regenerarea DPF ului . 

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu . Este cca 2000 lei noua . 

Poți lua de la demontari însă nu recomand pt ca este o piesa de uzura și se poate strica după o luna . Iar 800 lei cat este sh și sa te tina o luna nu merita . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine pompa din rezervor se aude bine , la fel cum se auzea si inainte. Am verificat vizual si conducte si nu pare nimic in nergula. Momentan am furtunul de admisie aer cu un senzor in el (cel ce intra in turbo) spart. L.am (carpit) eu putin pana ajung pe la oras sa pot lua unul... dar eu cred ca nu aia ar fi problema, pt ca eu pana l.am depistat ala o mers masina.Da oare la inlocuirea regulatorului de presiune trebuia sterse eroriile stocate ? Ar putea afecta asta? Un releu defect nu ar putea sa dea simptomele astea (sa nu stea motorul pornit) ? multumesc pt raspunsuri.....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimba pompa din rezervor, ai pompa de benzinar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci aia ar putea fi problema? Oare se merita sa pun una sh?  I o problema des intalnita la volvo pompa aia? Una noua cat costa?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este 600 lei una noua .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, mironescu said:

cum dau de pompa asta din rezervorLa mine pompa din rezervor se aude bine , la fel cum se auzea si inainte. Am verificat vizual si conducte si nu pare nimic in nergula. Momentan am furtunul de admisie aer cu un senzor in el (cel ce intra in turbo) spart. L.am (carpit) eu putin pana ajung pe la oras sa pot lua unul... dar eu cred ca nu aia ar fi problema, pt ca eu pana l.am depistat ala o mers masina.Da oare la inlocuirea regulatorului de presiune trebuia sterse eroriile stocate ? Ar putea afecta asta? Un releu defect nu ar putea sa dea simptomele astea (sa nu stea motorul pornit) ? multumesc pt raspunsuri.....

 

Cum dau de pompa asta din rezervor?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, Bogdan G said:

Este 600 lei una noua .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

 

On 1/21/2017 at 5:13 PM, Bogdan G said:

Pompa din rezervor defecta .

Cum as putea ajunge si eu la aceasta pompita?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/21/2017 at 2:47 PM, Bogdangnj said:

Nu ma pricep prea tare la mecanica dar da asa e se aude un carait prelungit 

Salut , am aceeasi simptome cu masina mea ,cum ai rezolvat problema ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now