Sign in to follow this  
Followers 0
Cristi Muresan

Pornire extrem de greoaie la rece d5.

26 posts in this topic

Am v70-u de cativa ani , si de anul trecut am observat ca se straduieste cam mult sa porneasca la rece , in vara aceasta i-am schimbat bateria deoarece si la cald invartea cam lenes. 

Iarna aceasta cum au ajus temperaturile sub 0 gr. A inceput sa porneasca extrem de greu si la -10 abea reuseste sa porneasca . 

Am verificat bujiile , toate 5 sunt bune , erori pe dice nu are (nici nu pot verifica corectia pe injectoare) 

Dupa schimbarea filtrului de motorina (care n-a fost schimbat de vre-o 4 anisori) porneste mai bine dar tot se chinuie , dupa cum se observa in video . 

As dori cateva sfaturi , ce sa verific , trimit injectoarele pe banc de proba , ar mai fi ceva de facut inainte de asta ? 

20170124_103017.mp4

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce presiune de motorina ai in rampa? Te uiti cand dai la automat si nu porneste. Vezi ca ai  rail pressure actual si specified, sau ceva de genul. Verifica si temperatura antigelului, map pressure si debitmetrul

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau mai simplu dai jos returul injectoarelor și rogi pe cineva sa dea la automat . Dacă un injector da multa motorina pe retur, ai găsit defectul .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 minut, paunionutz a spus:

Ce presiune de motorina ai in rampa? Te uiti cand dai la automat si nu porneste. Vezi ca ai  rail pressure actual si specified, sau ceva de genul. Verifica si temperatura antigelului, map pressure si debitmetrul

Din cate imi amintesc este doar actual rail pressure ! (Ai o idee cam cat ar trebui sa fie ?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am uitat sa mentionez , dupa pornirea greoaie , masina ulterior porneste excelent , si merge foarte bine . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam 300 bari trebuie sa faca repede, ca sa porneasca usor.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

De obicei cand porneste greu din cauza unui injector care da pe retur, se intampla la CALD chestia asta, si la rece porneste bine. La rece e motorina mai densa si nu mai are influenta atat de mare acea scapare pe retur.

Vezi sa nu ti se dezamorseze de fapt, verifica pompa din rezervor sa nu aiba crapaturi.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 minute, Midnight Caller a spus:

De obicei cand porneste greu din cauza unui injector care da pe retur, se intampla la CALD chestia asta, si la rece porneste bine. La rece e motorina mai densa si nu mai are influenta atat de mare acea scapare pe retur.

Vezi sa nu ti se dezamorseze de fapt, verifica pompa din rezervor sa nu aiba crapaturi.

Chestia asta probabil la vara (cam frig acum) ! Multumesc de pont , va tin la curent .

Totusi o chestie simpla care nu am verificat-o este releul de comanda al bujiilor . Daca nu merge oare genereaza cod de eroare ? 

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes.

Eu zic sa scoti frumos injectoarele si sa le duci la testat pe banc.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Releul nu da nici un cod de defect dacă siguranța mare este arsa . Dar nu e de acolo problema . Pornește și fără bujii .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unde porneste? Masina lui @Beclea a pornit la munte cu bujiile lui @Andu G

E D5 first gen. nu 1.6d :D

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mașina lui @sandro a mers fără bujii vreun an pana a găsit lipsa curent pe firul principal . Ghici ce, tot D5 dar E4 . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E3 e confirmat ca la frig nu o ia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

D5 meu fara bujii nu porneste nici la spray la frig  , cu 3 bujii porneste la -20 , dar cu mari batai de ciocan in bloc :))) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca ma mai mir de pornirile grele care le aveti.pentru ca dricul (xc90) porneste la -17 grade ca si la 0. E mai galagios la pornire, clănțăne mai tare dar pornirea este aceeasi in fiecare zi fie ca-i -15 sau +5. Inca o mai tin pe a mea ca motorina are cea mai mare parte din vina 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum 2 ani m-as fi mirat si eu ... acuma sunt socat cand o pornesc :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 24.01.2017 at 1:50 PM, Midnight Caller a spus:

De obicei cand porneste greu din cauza unui injector care da pe retur, se intampla la CALD chestia asta, si la rece porneste bine. La rece e motorina mai densa si nu mai are influenta atat de mare acea scapare pe retur.

Vezi sa nu ti se dezamorseze de fapt, verifica pompa din rezervor sa nu aiba crapaturi.

Din experiența pe propria piele, înclin să cred că, dacă rezervorul e puțin mai plin, pornirile sunt mult mai ușoare, mai ales la frig! :D  

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, Magua said:

Din experiența pe propria piele, înclin să cred că, dacă rezervorul e puțin mai plin, pornirile sunt mult mai ușoare, mai ales la frig! :D  

Ce legatura are ? :)))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are pompa de unde trage .

Și eu am observat asta deși am zis sa nu o împărtășesc ca poate zice lumea ca-s nebun . 

La s40 2.0d la fel, de când merge numai cu plinul făcut pornește mult mai bine și ala nu are pompa în rezervor . 

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Logic vorbind nu are de ce, practic, lucrurile sunt imprevizibile :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

O ma

Share this post


Link to post
Share on other sites

O mașină de 14 ani este, totuși, imprevizibilă; cine are răbdare caută explicății, mai logice sau mai lipsite de logică, în funcție de cunoștințele de mecanică, fizică etc. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am sa va tin la curent , momentan la -5 gr porneste cum se vede in video , totusi porneste .  La 0 gr porneste normal.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0