utilizator

Fiabilitate S40 (...-2004)

4 posts in this topic

Salutare tuturor!

 

Sunt nou venit pe forum, si as dori sa stiu daca se merita ca fiabilitate un Volvo S40 fabricat pana in 2004. M-am documentat din cele ce s-au scris pe forum si as dori sa va cer sfatul:

1. Se merita sa cumpar un Volvo S40 de pana in 2004 (am inteles ca sunt facute mai bine decat cele din 2004+) care ar avea cheltuieli mai mari la consum si revizii/verificari, dar ar fi mai rezitente in timp indelungat (purtate cu grija, bine-nteles) sau vechea varianta simpla cu un Golf 4, Fabia, etc. care are de obicei consum mai mic, piese peste tot (noi si sh) in general mai usor de intretinut ?

As preferea motor pe benzina in vederea adaugarii unei instalatii gpl, mai ales ca cele diesel am inteles ca nu sunt originale Volvo.

2. Cunoasteti cumva care dintre variantele din aceeasi perioada - s60, v40, s40 - ar fi mai rezistenta in timp? Si consumul mai bun, ma intereseaza aspectul acesta.

3. Ce puncte slabe ar avea un s40 din 2003-2004? Adica la ce sa ma astept ca trebuie revizuit/schimbat?

Va multumesc frumos, am cautat multisor, m-am documentat cat am putut si sper ca ma veti ajuta in mod real referitor la achizitia viitoarei masini (Volvo sau nu), prin sfaturi competente.

 

Cu respect!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu mașina din semnătură am făcut aproximativ 80.000 km în 4 ani (160k-240k). Țin evidența cheltuielilor ce depășesc 15 lei de vreo 2 ani cu o aplicație care îmi generează o grămadă de statistici: în ultimul an 1 km m-a costat 0,5 lei, iar consumul mediu a fost de 7,7 (mulți km afară; în oraș papă 10 litri iarna-vara). De obicei îmi repar singur mașina, iar pentru ce nu am scule/timp/chef, știu un mecanic bun care lucrează la preț rezonabil.

Ceea ce mi s-a părut absolut nașpa la mașină e rugina (praguri, aripi), cam nespecific la alte modele Volvo. Ceea ce va pica sigur la un moment dat e pinonul VVT - al meu cârâie deja - care costă cam 1.000 lei (minunăția asta lipsește la diesel și la 1,8 gdi). Posibil să scurgă radiatorul de habitaclu - l-am schimbat deja, trebuie demontat tot bordul - și, în funcție de kilometraj, sondele lambda, catalizatorul, însă astea pică la orice mașină. Transmisia e pe curea, trebuie schimbată la timp, la fel și uleiul (merg pe eneos 10w40 și sunt super mulțumit). Pe partea electrică, în afară de senzorul temperatură apă și pompa benzină din rezervor nu am avut încă alt defect, funcționează toate beton, inclusiv clima. Pe partea mecanică am avut destule de rezolvat, însă prețurile la piese sunt rezonabile și se găsesc multe la second.

Per total sunt mulțumit de ea, nu m-a lăsat niciodată în drum și au fost doar două ocazii când n-a vrut să pornească: o dată din cauza bateriei și o dată din cauza pompei de benzină. 

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am un S40 1.9diesel din 2001 și pot sa-ti spun că e super fiabil. În afara de ce am schimbat pe la suspensie și debitmetrul de aer in 2 ani nimic. Consumul foarte mic, 4,4 extra urban 7 urban. E puțin lenesa in treapta 1 dar după ce intra turbina în lucru merge și trage foarte bine. Cu rugina am avut și eu putina treaba la capătul din spate al pragurilor dar nimic grav, se umflase vopseaua cu 200 de lei am rezolvat. Dacă te gândești lăsa.mi un mesaj , eu mă gândesc să o dau pe a mea să.mi iau una cu motor mai mare sau mai puternic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now