Posted 29 Jan 2017 · Report post Salutare tuturor Sunt nou nout pe forum,redeschid un subiect deoarece am vazut ca am mai fost cu probleme similare insa fara un raspuns concret De un an posesorul unui V50,2005 340.000 km,de care am fost multumit mereu. Masina se aude f bine ,rotund,porneste bine dar putin cam infundat.De vreo 3000 km in urma nu mai are putere in special in treptele superioare 456,cu greu se accelereaza dar depaseste si 160 daca o iau incet.Am sesizat ca dupa 2700-2800 de turatii are ceva putere Merge si mai mult de 3000 ture ,nu intra in limp mode Turbo merge,nu consuma ulei apa, Egr schimbat nou cu 5000km in urma Motorina am pus doar de la Rompetrol si Mol rareori Consumul este redicat in bord cam cu 1-2 L/100 peste medie La ultimele 2 schimburi de filtru am avut si ceva span La un service mi-a dat eroarea 2263 valva control turbina si dupa ce am inlocuito cu una sh parca merge ff putin mai bine ca inainte dar am aceeasi eroare. Intetionez sa ma duc la reprezentanta Volvo insa as vrea sa am si ceva sugestii de la voi inainte de toate Numai bine Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2017 · Report post Furtun vacuum scos sau spart . Verifica sistemul de vacuum mai ales în zona clapetei de bypass . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2017 (edited) · Report post Valva trebuia sa o montezi noua si cu ocazia asta trebuiau verificate vacuumurile + clapetele. Edited 30 Jan 2017 by Brava Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2017 · Report post Acum 22 ore, Bogdan G a spus: Furtun vacuum scos sau spart . Verifica sistemul de vacuum mai ales în zona clapetei de bypass . Multumesc mult Bogdane,astazi am fost la Volvo si mi-au gasit problema,era intradevar un furtun spart la vacuum si cu asta au disparut si restul erorilor. Felicitari,inca o data dai dovada de profesionalism! O zi faina Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Feb 2017 · Report post Cu multa placere . M-am tot lovit de problema asta la mai multe . Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Oct 2017 · Report post La 02/02/2017 at 3:03 PM, Bogdan G a spus: Cu multa placere . M-am tot lovit de problema asta la mai multe . Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk Bogdan, am onoarea sa te salut! am tot citit aici pe forum dar observ ca nu găsesc un post similar cu beleaua mea Cumpăr mașina (Volvo v50 1.6 D, 170.000 km) alaltăieri de la cineva, vânzătorul Ok, foarte ok chiar si fix in ziua următoare ma lasă alternatorul. Imi bagă niște niște coduri de eroare pe care le voi atașa mai departe. Am mers cu mașina pe baterie pana acasă , din fericire am si ajuns. In timp ce mergeam am sesizat o groaza de ciudățenii cum ar fi ca nu mi se mai dezactivează avariile, climatronicul funcționa si după ce scoteam cheia din bord, si nu mergea sa ii dau Off, dar cel mai tare si mai tare m-a deranjat ca am avut o pierdere de putere , pe undeva după 2000 rpm Azi toate bune si frumoase am reparat alternatorul ( denso) la un băiat Andrei din Crangasi ( era puntea de diode, releul, si cărbunii- 260 de lei) l-am montat pe mașina daaaaaaar in continuare am pierderea de putere si chiar ma super enervează. Înainte am avut un Seat Toledo 1.9 TDI si nu am întâmpinat probleme de genul asta niciodată. Pe o scara de 1 la 10 cat de grav este si cat de scump este :))? Toate cele bune, respect ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Oct 2017 · Report post Cat incarca alternatorul ? Share this post Link to post Share on other sites