Sign in to follow this  
Followers 0
sun

Lipsa putere motor V50 1.6d 2005

19 posts in this topic

Salutare.

Sunt nou pe acest forum.

Am un Volvo V50 1.6 diesel, an fabricaţie  2005

Pe computerul de bord imi da urmatoarea eroare: SCADERE PUTERE MOTOR. Mai bine spus cand ajung la viteza de 100-130km/ora nu mai pot accelera deloc. 

Am fost si am facut un test si imi apar urmatoarele erori: 6630 Releu Incandescenta Tip defect necunoscut ($22) si 1507 Reglare presiune de supraalimentare  Tip defect necunoscut ($11).

Întrebãrile sunt urmatoarele: ce pot face in cazul asta ? ce este defect ? ce imi recomandati ?

Va multumesc!

IMG_1214.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diagnoza .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai sunt 2 probleme .

1. Bujii arse

2. Presiune prea mica turbo .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiind un 1.6d posibil bujii, releul se strica mai greu. Mare atentie cand se scot bujiile sa nu se rupa!!!!

Verifica pe sistemul de supraalimentare vacuumurile si valva control(o gasesti in spatele motorului, deasupra baii de ulei)

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

E posibil sa fie spart furtunul de turbo din zona alternatorului.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/4/2017 at 11:24 PM, Bogdan G said:

Pai sunt 2 probleme .

1. Bujii arse

2. Presiune prea mica turbo .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

La diagnoza presiunea a iesit prea mare, nu prea mica.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa-i pui lochid la spalatorul pentru parbriz

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, sun said:

La diagnoza presiunea a iesit prea mare, nu prea mica.

Ce pot face in cazul asta?

Bujii sau furtunul de turbo sau ......?

Ce ma sfatuiti?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valva control turbina iar după iarăși pus testerul și văzute valorile de presiune turbo și debit aer .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, Bogdan G said:

Valva control turbina iar după iarăși pus testerul și văzute valorile de presiune turbo și debit aer .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

asta este diagnoza

IMG_1221.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai și unde ai presiune prea mare ca nu vad ?

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Bogdan G said:

Pai și unde ai presiune prea mare ca nu vad ?

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

asa mi-a spus tipul la care am facut diagnoza.

ceva de 1200 milibar nu stiu exact si trebuia sa fie undeva la 1000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omul care a făcut diagnoza este extrem de priceput . Motorul 1.6d funcționează cu o presiune de 2200 mbari iar codul 1507 înseamnă "turbo control, pressure too low" adica tradus în limba de lemn românească înseamnă presiune prea mica de turbo .

Dacă tu ai 1200 mbari asta înseamnă că ai presiune prea mica pt ca în sarcina trebuie sa ai 2200 mbari de la 1600 rpm pana la 4000 rpm. Cu un vârf de 2300 mbari la 2000 rpm .

Cauta pe cineva care sa știe sa facă diagnoza pt ca altfel vei baga mii de lei și mașina va merge identic .

Succes .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Bogdan G said:

Omul care a făcut diagnoza este extrem de priceput . Motorul 1.6d funcționează cu o presiune de 2200 mbari iar codul 1507 înseamnă "turbo control, pressure too low" adica tradus în limba de lemn românească înseamnă presiune prea mica de turbo .

Dacă tu ai 1200 mbari asta înseamnă că ai presiune prea mica pt ca în sarcina trebuie sa ai 2200 mbari de la 1600 rpm pana la 4000 rpm. Cu un vârf de 2300 mbari la 2000 rpm .

Cauta pe cineva care sa știe sa facă diagnoza pt ca altfel vei baga mii de lei și mașina va merge identic .

Succes .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

si in cazul asta ce imi recomanzi daca am presiune prea mica pe turbo.?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie verificata turbina .

Dar la cum a fost făcută diagnoza la fel probabil se va testa și turbina .

Cauta un service cu oameni pricepuți . Altfel nu o rezolvi .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Bogdan G said:

Trebuie verificata turbina .

Dar la cum a fost făcută diagnoza la fel probabil se va testa și turbina .

Cauta un service cu oameni pricepuți . Altfel nu o rezolvi .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

cunosti pe cineva in Timisoara? un service/ sau o persoana care se pricepe bine?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, sun said:

cunosti pe cineva in Timisoara? un service/ sau o persoana care se pricepe bine?

si crezi ca si bujiile trebuie schimbate?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bujiile se pot verifica, la fel si releul. Daca nu ai presiune de turbo, poate fi turbina, valva control turbina, furtun de vacuum scos/rupt, furtun turbo spart/sarit, intercooler spart, etc... variante sunt multe, dar trebuie verificate, pt. a trage o concluzie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0