Posted 4 Feb 2017 (edited) · Report post Am observat azi cand puneam lichid de parbriz o scurgere la motor (poze). Am sunat si m-am program la service miercuri, dar pana atunci poate ati vazut ceva asemanator. De asemenea vad ca lipsesc 4 suruburi (cu alb); Edited 4 Feb 2017 by Adrians Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Feb 2017 · Report post Nu lipsește nimic . Nu toate au suportul acela . La D5 am văzut ca au dar nu toate la D3 nu am văzut sa aibă . Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Feb 2017 · Report post Totul este in regula, am observat ca nu l mai au din 2011 in sus. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Feb 2017 · Report post Cut cost . Oare cat costa un suport din ala ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Feb 2017 · Report post problema cu uleiul ii de la un furtun de langa filtrul de ulei , exact unde i mufa aia sub conducta de aer Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Feb 2017 · Report post ai grija sa nu ajunga in alternator ulei Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Feb 2017 · Report post la s60 am rezolvat o cu banda izolatoare pe mufa si introdusa inapoi in furtun, iar la xc60 cu banda de teflon, vad ca rezista 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Feb 2017 · Report post Acum 22 ore, Bogdan G a spus: Cut cost . Oare cat costa un suport din ala ? Conform P/n era vreo 50Lei, cost de productie sub 1E, dar inmultit cu 1mil de motoare inseamna ceva. Sa ti zic ca se cer cut cost uri de 1cent? dar, 1000 repere x1 cent x1mil masini, ajungi la o suma frumoasa. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Feb 2017 · Report post @Adrians si la mine curge pe acolo. Cureti cu spray si strangi cu un colier. Idee e sa nu ajunga ulei la alternator, cum spunea si un coleg mai sus. E o problema de etansare (des intalnita) din ce am citit pe forum. Vezi: Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Feb 2017 · Report post Multumesc de info, ma duc miercuri la ei sa vad. Deja in 2 luni s-au strans cateva chestii neprevazute.. care nu au reiesit la diagnoza. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Apr 2017 · Report post Salut. Si eu am scurgere de ulei la motor, S60 D3 . Am intrebat un mecanic si a zis ca e normal, ca toate arunca ulei pe la intercooler. Acum am mai gasit alta scurgere, spre turbo cred. Merita sa ma ingrijorez? Masina merge bine, nu consuma ulei, doar ca tevile de esapament sunt negre, dar nu e funingine groasa. M-am chinuit sa schimb si filtrul de habitaclu si surpriza, am gasit rugina pe unul din tuburile care cred ca sunt de la aerul conditionat. Si asta e ceva normal? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Apr 2017 · Report post 1 la mana spăla si tu motorul ca arata îngrozitor de jegos . 2 la mana aia e o ranforsare a bordului si nu are rol estetic, motiv pt care nu a fost tratată împotriva ruginii. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Apr 2017 · Report post Ai urme de ulei pe tubulatura superioara, sunt vaporii de ulei care vin din epurator, nu are garnitura si din cauza asta scapa pe la imbinare, nimic de ingrijorat. Urmele de ulei de la EGR perfect normale, nu ti bate capul. Bara de fier este o rigidizare a caroseriei, cat se poate de normal, nicio masina nu are tratament anticoroziv sub bord. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Apr 2017 (edited) · Report post @herur Acea tubulatura metalica si ruginita reprezinta structura pe care vine montat intregul bord .Este fixata intre stilpii A si cu rolul principal (pe linga ranforsare), pentru sustinerea ansamblul pedalier.coloana directie (pozitionare airbag pasager-vezi bord).O fi stat anterior prin ceva parcuri etc , mai prinde si rugina. Funinginea pe evacuare mai inseamna si efectuarea unei toaletari a EGR-ului ,avind o motorina mai slabuta calitativ aici in Ro. Ma rog ,mici mofturi Cu cit este masina mai murdara in incinta motor cu atit nu a avut nevoie de "doctor",insa mai conteaza si ceva grija estetica din cind in cind. Conteaza sa o exploatezi cu placere de toti banii dati Edited 30 Apr 2017 by 1984 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jun 2019 · Report post Stie cineva de cat sunt suruburile acelea lipsa de sub furtunii acela?la mine este suportul,dar nu mai am suruburile alea 3... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jun 2019 · Report post 2 hours ago, vinovatu000 said: Stie cineva de cat sunt suruburile acelea lipsa de sub furtunii acela?la mine este suportul,dar nu mai am suruburile alea 3... M7x16 982775 asta este codul pe original Share this post Link to post Share on other sites