Adrians

S60 D3 Automat Scurgere Motor

16 posts in this topic

Am observat azi cand puneam lichid de parbriz o scurgere la motor (poze). Am sunat si m-am program la service miercuri, dar pana atunci poate ati vazut ceva asemanator. De asemenea vad ca lipsesc 4 suruburi (cu alb);

IMG_20170204_144527.jpg

IMG_20170204_144521_Ink_LI.jpg

Edited by Adrians

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu lipsește nimic . Nu toate au suportul acela . La D5 am văzut ca au dar nu toate la D3 nu am văzut sa aibă .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totul este in regula, am observat ca nu l mai au din 2011 in sus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cut cost . Oare cat costa un suport din ala ? :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

problema cu uleiul ii de la un furtun de langa filtrul de ulei , exact unde i mufa aia sub conducta de aer

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai grija sa nu ajunga in alternator ulei

Share this post


Link to post
Share on other sites

la s60 am rezolvat o cu banda izolatoare pe mufa si introdusa inapoi in furtun, iar la xc60 cu banda de teflon, vad ca rezista

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 22 ore, Bogdan G a spus:

Cut cost . Oare cat costa un suport din ala ? :o

Conform P/n era vreo 50Lei, cost de productie sub 1E, dar inmultit cu 1mil de motoare inseamna ceva.

Sa ti zic ca se cer cut cost uri de 1cent? dar, 1000 repere x1 cent x1mil masini, ajungi la o suma frumoasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Adrians si la mine curge pe acolo. Cureti cu spray si strangi cu un colier. Idee e sa nu ajunga ulei la alternator, cum spunea si un coleg mai sus.

E o problema de etansare (des intalnita) din ce am citit pe forum. Vezi: 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de info, ma duc miercuri la ei sa vad. Deja in 2 luni s-au strans cateva chestii neprevazute.. care nu au reiesit la diagnoza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Si eu am scurgere de ulei la motor, S60 D3 . Am intrebat un mecanic si a zis ca e normal, ca toate arunca ulei pe la intercooler. Acum am mai gasit alta scurgere, spre turbo cred. Merita sa ma ingrijorez? Masina merge bine, nu consuma ulei, doar ca tevile de esapament sunt negre, dar nu e funingine groasa.

M-am chinuit sa schimb si filtrul de habitaclu si surpriza, am gasit rugina pe unul din tuburile care cred ca sunt de la aerul conditionat. Si asta e ceva normal? :)

20170426_200657.jpg

20170426_193547.jpg

20170426_193537.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 la mana spăla si tu motorul ca arata îngrozitor de jegos .

2 la mana aia e o ranforsare a bordului si nu are rol estetic, motiv pt care nu a fost tratată împotriva ruginii. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai urme de ulei pe tubulatura superioara, sunt vaporii de ulei care vin din epurator, nu are garnitura si din cauza asta scapa pe la imbinare, nimic de ingrijorat.

Urmele de ulei de la EGR perfect normale, nu ti bate capul.

Bara de fier este o rigidizare a caroseriei, cat se poate de normal, nicio masina nu are tratament anticoroziv sub bord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@herur

Acea tubulatura metalica si ruginita reprezinta  structura pe care vine montat  intregul bord .Este fixata intre stilpii A si cu rolul principal  (pe linga ranforsare), pentru  sustinerea ansamblul pedalier.coloana directie (pozitionare airbag pasager-vezi bord).O fi stat anterior prin ceva parcuri etc  , mai prinde si rugina.

Funinginea pe evacuare mai inseamna si efectuarea unei toaletari a  EGR-ului  ,avind o motorina mai slabuta calitativ aici in Ro. Ma rog  ,mici mofturi:)

Cu cit este masina mai murdara in incinta motor cu atit nu a avut nevoie de "doctor",insa mai conteaza si ceva grija estetica din cind in cind.  Conteaza sa  o exploatezi cu placere de toti banii  dati

Edited by 1984

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie cineva de cat sunt suruburile acelea lipsa de sub furtunii acela?la mine este suportul,dar nu mai am suruburile alea 3...

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, vinovatu000 said:

Stie cineva de cat sunt suruburile acelea lipsa de sub furtunii acela?la mine este suportul,dar nu mai am suruburile alea 3...

M7x16 982775 asta este codul pe original

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now